"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Skirmishaajien asettelu.

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
The Swordmaster

Skirmishaajien asettelu.

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Saako skirmishereitä sijoittaa mihinlaiseen muodostelmaan tahansa kunhan ne on 1" päässä toisistaan? Voiko esim. Pistäää ne tälleen:

S= Shadow warrior

S S S S S S S

ja tuossa modellien väli olis 1". Ihmettelen tätä vaan koska kaikki kuvat mitkä oon nähny eri skirmishaajista ovat olleet sellaisia että kaikki tyypit on ollu semmosessa kasassa.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Luolapeikko

Viesti Kirjoittaja Luolapeikko »

# murahtaa #

Saa, jos väli kerran on sen tuuman verran.

Ei örkkejäkään ole pakko maalata vihreiksi, vaikka ne kuvissa ovatkin sen värisiä..
Viimeksi muokannut Luolapeikko, Ti 24.02.2004 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

No ne nyt on yleensä semmosessa kasassa kun niitä on hankala liikuttaa :D
Itse ainakin mittaan aina matkan ja sitten otan skirmisherit kouraan ja nostan ne sinne mihin pitikin.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Olempa minä joskus muistakseni nähnyt skirmisherit muodostelmassa, joka on muodoltaan O ja vihollinen siellä sisällä piiritettynä. Estää vihollisen liikkumista tehokkaasti. Etenkin metsässä, jos pystyy tekemään omasta yksiköstään niin ison, että voi pitää riittävää 2" hajurakoa.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Esgalsir kirjoitti:No ne nyt on yleensä semmosessa kasassa kun niitä on hankala liikuttaa :D
Niinkö? Ihmettelen miten me 40 kilosta pelaavat selviämme tästä kauheasta taakasta, kun kaikki täytyy siirtää erikseen ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

Kasassa ne kulkevat paremmin ja voivat kaikki kuitenkin ampua. [Näkevät (ja ampuvat) oman unittinsa jäsenten läpi]
Possu
Luolapeikko

Viesti Kirjoittaja Luolapeikko »

# urahtelee ihmeissään #

miten niin kulkevat paremmin?
ja tuskin kukaan kuitenkaan ampuu omiensa lävitse?

skirmish-kyvyn etu on juurikin siinä, että joukot voivat kulkea kaikenmoisissa muodostelmissa.
silloin kannattaa huomioida muutkin kuin mukavuusseikat.
lisäksi esitelty rivimuodostelma mahdollistaa pidemmän kantaman kuin ns. köntti, jossa osa figuista heiluu kaukana taustalla ampumassa kavereidensa läpi..
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”