Skirmishaajien asettelu.
-
The Swordmaster
Skirmishaajien asettelu.
Saako skirmishereitä sijoittaa mihinlaiseen muodostelmaan tahansa kunhan ne on 1" päässä toisistaan? Voiko esim. Pistäää ne tälleen:
S= Shadow warrior
S S S S S S S
ja tuossa modellien väli olis 1". Ihmettelen tätä vaan koska kaikki kuvat mitkä oon nähny eri skirmishaajista ovat olleet sellaisia että kaikki tyypit on ollu semmosessa kasassa.
S= Shadow warrior
S S S S S S S
ja tuossa modellien väli olis 1". Ihmettelen tätä vaan koska kaikki kuvat mitkä oon nähny eri skirmishaajista ovat olleet sellaisia että kaikki tyypit on ollu semmosessa kasassa.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
-
Luolapeikko
# murahtaa #
Saa, jos väli kerran on sen tuuman verran.
Ei örkkejäkään ole pakko maalata vihreiksi, vaikka ne kuvissa ovatkin sen värisiä..
Saa, jos väli kerran on sen tuuman verran.
Ei örkkejäkään ole pakko maalata vihreiksi, vaikka ne kuvissa ovatkin sen värisiä..
Viimeksi muokannut Luolapeikko, Ti 24.02.2004 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -
Niinkö? Ihmettelen miten me 40 kilosta pelaavat selviämme tästä kauheasta taakasta, kun kaikki täytyy siirtää erikseenEsgalsir kirjoitti:No ne nyt on yleensä semmosessa kasassa kun niitä on hankala liikuttaa
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- DJ_Silverpig
-
Luolapeikko
# urahtelee ihmeissään #
miten niin kulkevat paremmin?
ja tuskin kukaan kuitenkaan ampuu omiensa lävitse?
skirmish-kyvyn etu on juurikin siinä, että joukot voivat kulkea kaikenmoisissa muodostelmissa.
silloin kannattaa huomioida muutkin kuin mukavuusseikat.
lisäksi esitelty rivimuodostelma mahdollistaa pidemmän kantaman kuin ns. köntti, jossa osa figuista heiluu kaukana taustalla ampumassa kavereidensa läpi..
miten niin kulkevat paremmin?
ja tuskin kukaan kuitenkaan ampuu omiensa lävitse?
skirmish-kyvyn etu on juurikin siinä, että joukot voivat kulkea kaikenmoisissa muodostelmissa.
silloin kannattaa huomioida muutkin kuin mukavuusseikat.
lisäksi esitelty rivimuodostelma mahdollistaa pidemmän kantaman kuin ns. köntti, jossa osa figuista heiluu kaukana taustalla ampumassa kavereidensa läpi..
- Elämä on muutakin kuin white metallin syömistä -