taljojen maalaus?
-
Mind Blower
taljojen maalaus?
Miten hewletissä saa metalli figujen esim. cromin taljan maalattua, muuten siitä tulee hieno, mutta ne metalli pisteet siellä taljassa ketuttaa.
oon yrittäny laimeella maalilla, mutta kun maali kuivuu se vaan ei suostu jäämään rakoihin. että jos jollain olis hyvää niksiä tohon.
oon yrittäny laimeella maalilla, mutta kun maali kuivuu se vaan ei suostu jäämään rakoihin. että jos jollain olis hyvää niksiä tohon.
"Duct tape is like the force: It has a dark side and a light side and it holds the universe together."
- Carl Zwanzig
- Carl Zwanzig
Laimenna maaleja, mutta pistä mukaan hiukan saippuaa / flow improveria. tällöin veden pintajännitys pienenee ja maalin pitäisi upota&kuivua helpommin pienempiinkin koloihin.
EDIT: Pohjamaali on toki tärkeä juttu myös. Spray uppoaa yleensä pienempiinkin koloihin, jos tarkasti hoitaa. Jos käyttää valkeaa pohjamaalia (kuten minä teen) ja haluaa pienet kolot piiloon, niin tämän pitäisi auttaa.
EDIT: Pohjamaali on toki tärkeä juttu myös. Spray uppoaa yleensä pienempiinkin koloihin, jos tarkasti hoitaa. Jos käyttää valkeaa pohjamaalia (kuten minä teen) ja haluaa pienet kolot piiloon, niin tämän pitäisi auttaa.
Viimeksi muokannut Matti, Ti 24.02.2004 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
-
Mind Blower
-
Mind Blower
-
baretul