Chaos Dragon
Chaos Dragon
Niin olisikos mitään ideoita mistä kaaos lohkarin tekisin. Helf lohikäärmeestä olin itse ajatellut tehdä, mutta olisikos jollain jotain muuta ideoita?
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Tjooh vois kokeilla tehä forest dragonista toinen pää ja helf dragonista toinen.
Tzeentch charrulle tuo lohkari olisi tulossa...
Tzeentch charrulle tuo lohkari olisi tulossa...
Nopat & Taktiikka Ry
Galrauchista en tee koska IMO se on törkeän ruma figu. Taidan myös jättää toisen pään tekemättä sillä ainakin omasta mielestäni näyttää hienommalta yhdellä päällä, vaikkei sitten ehkä niin kaoottisen näköinen olekkaan...
Nopat & Taktiikka Ry
-
baretul
Jos se galrauch on se 2 päinen lohikäärme, niin ei se kyllä mikään hieno ole, vikana on just että se ei ole dynaminen, eikä sillä ole oikeastaan minkäänlaisia lihaksia. Se vanha näytti mun mielestä jopa kivemmalta. Gw:een dragoneissa on suurimaks osaks vikana kanssa se että ne on aika samassa asenossa eteenpäin jotenki karjumassa. Poikeuksen tekee ne vanhat. Reaperilla vois olla joku kivemmanki näkönen jonkun mielestä. http://www.reapermini.com noita voi kysellä fantsun kautta, suden ja sotataidon tietääkseni. ehkei saa 2 päistä just mutta saattaa saada muuten vaan kivan olosen
.
En tiedä mikä mussa on mutta ei nuo reaperin dragonit hirveän hienoilta mun mielestä näytä. Veikkaisin että teen tuon käärmeeni wood elf liskosta ja jätän sen yksipäiseksi (OMG!) eiköhän se tarpeeksi kaaosmaiselta näytä.
Nopat & Taktiikka Ry
-
baretul
Siis selitäs hieman ?Riio-Kola kirjoitti:Minusta tuntuu että gw:n dragonit on tahalleen tehty noihin asentoihin, koska peliteknisesti asento tuntuu parhaalta.baretul kirjoitti:Gw:een dragoneissa on suurimaks osaks vikana kanssa se että ne on aika samassa asenossa eteenpäin jotenki karjumassa. Poikeuksen tekee ne vanhat.
Noh, tämä nyt on makuasia, mutta minuun nuo reaperin lohharit eivät kyllä kolahtaneet ollenkaan. Ainoat jotka näyttivät joltain, olivat melkeinpä samannäköisiä kuin GW:n käärmeet.Grom Hardhammer kirjoitti:Kyllä nuo reaperit siistejä on! Katsokaapa vaikka näitä. Löytyi ihan kivan näköisi lohareita. Ja muutenkin... [OT]Onko Reaperilla örkkejä?[/OT]
GW:n lohharit ovat ihan tyylikkäitä, ja jos asento ei miellytä niin saha vain kauniiseen käteen ja asento uusiksi. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Ja Chaos lohharin saa nätisti forest dragonista, ja kun sille vielä tilaa toisen pään niin se on juuri passeli.
Jep. Mielestäni juuri wood elffien Forest Dragon GWn hienoin lohari. Uudet muovikehoiset on aika laimeita. Jos Fantasy Battlea pelaisin, niin konfaisin kyllä Kaaos loharin juuri tuosta Forest Dragonsita. Kun en pelaile, niin jääpi varmaan tekemättä.DerAlte kirjoitti:Chaos lohharin saa nätisti forest dragonista, ja kun sille vielä tilaa toisen pään niin se on juuri passeli.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
-
baretul
Jep makuasia se onki, mutta turha silti sanoa, että sen asennon voi muuttaa noin vain, silloin jotuisi esim minun makua mukaillen, tehdä kokonaan uusiksi koko käärme, koska lihaksien asento jne. on mahoton tehä oikeaoppisesti vaan leikkemällä paloja ja liimailemalla. Joihinki suht simpeleihi hahmoihi ja armoroituihi 40k:oo nappeihi tää pelaa hyvinki, mutta mihinkää dragoniin en ainakaa mä alkais soveltaa sellasta leikellään ja liimataan periaatetta
.
Tottahan tuo on mitä sanoit, mutta ei se kuitenkaan mikään ylitsepääsemätön homma ole. Lohikäärmeen kehon voi "suoristaa" melko helposti (tosin siitä tulee turhan pitkä täten), ja lohikäärmeen lihakset ovat sen verran isot, ettei green stuffilla (olettaen että on jotain kokemusta sen käytöstä) niitä ole niin kovin vaikea tehdä uusiksi.baretul kirjoitti:Jep makuasia se onki, mutta turha silti sanoa, että sen asennon voi muuttaa noin vain, silloin jotuisi esim minun makua mukaillen, tehdä kokonaan uusiksi koko käärme, koska lihaksien asento jne. on mahoton tehä oikeaoppisesti vaan leikkemällä paloja ja liimailemalla. Joihinki suht simpeleihi hahmoihi ja armoroituihi 40k:oo nappeihi tää pelaa hyvinki, mutta mihinkää dragoniin en ainakaa mä alkais soveltaa sellasta leikellään ja liimataan periaatetta.
Toisaalta taas, mielestäni GW:n lohharit ovat aika tyylikkäitä, eikä ne tuosta enää isommiksi voi muuttua. Peliteknisesti yli-iso lohhari on aika huono: se näkyy kaikkialle ja vie tilaa, vaikkakin blokkaa samalla näkyvyyttä ihan kivasti. Jos ja kun chaos lohharini teen, se syntyy forest dragonista johon lisään toisen pään. Asentoa tulen muuttamaan hiukan, mutten mitään radikaalia todennäköisesti rupea virittelemään...
-
baretul
Se lihasten oikeaoppinen tekeminen johonki mitä ei ole olemassa (eli sillä ei ole esikuvaa, mistä ottaa mallia) on yllättävän vaikeaa. SIis se että lätkii gs:ää jonku valmiiksi tehdyn metalli rungon päälle ja viilaa pois ei vältämättä ole mikään hyvä idea, koska ei saa varmaankaan kovin helpolla hyvää loppulosta, ja itse tekemällä pääsee melkeen jo helpommalla tollasessa tapauksessa. Noh kuteinkin jokainen osaa vetää itse sen rajan siihen että mistä pitää ja kuinka tarkka on minkäkin asian suhteen. Ite oon aika tarka esim. just anatomiasta ja dynamisuudesta jne.