"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos Dragon

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Nysse

Chaos Dragon

Viesti Kirjoittaja Nysse »

Niin olisikos mitään ideoita mistä kaaos lohkarin tekisin. Helf lohikäärmeestä olin itse ajatellut tehdä, mutta olisikos jollain jotain muuta ideoita?
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho

Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Mikä jumala? Forest dragonista saisi kivan ainakin Tzeenchille ja Slaanehsille.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Forest dragonista minäkin suunnittelin Tzeentchin käärmeen tekeväni ennenkuin sain käsiini oikean kaaoskäärmeen, eli Baudrosin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Nysse

Tjooh vois kokeilla tehä forest dragonista toinen pää ja helf dragonista toinen.
Tzeentch charrulle tuo lohkari olisi tulossa...
Nopat & Taktiikka Ry

Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

itse tein omani... Forrest Dragonista, jolle tilasin vain toisen pään... :)
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Miksi et tee Galrauchista? Siinä on eniten kaaosmaisuutta. Myös VC:n dragoni voisi toimia...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

zombi dragon ois aika nurgle mainen.... :)
Nysse

Galrauchista en tee koska IMO se on törkeän ruma figu. Taidan myös jättää toisen pään tekemättä sillä ainakin omasta mielestäni näyttää hienommalta yhdellä päällä, vaikkei sitten ehkä niin kaoottisen näköinen olekkaan...
Nopat & Taktiikka Ry

Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

galrauch ei ole loppujenlopuksi niin ruma nappi... GW:N maalaus on vain ihan hirveä, mutta hyvin maalattuna se näyttää ihan kivalta
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Jos se galrauch on se 2 päinen lohikäärme, niin ei se kyllä mikään hieno ole, vikana on just että se ei ole dynaminen, eikä sillä ole oikeastaan minkäänlaisia lihaksia. Se vanha näytti mun mielestä jopa kivemmalta. Gw:een dragoneissa on suurimaks osaks vikana kanssa se että ne on aika samassa asenossa eteenpäin jotenki karjumassa. Poikeuksen tekee ne vanhat. Reaperilla vois olla joku kivemmanki näkönen jonkun mielestä. http://www.reapermini.com noita voi kysellä fantsun kautta, suden ja sotataidon tietääkseni. ehkei saa 2 päistä just mutta saattaa saada muuten vaan kivan olosen :D.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Kyllä nuo reaperit siistejä on! Katsokaapa vaikka näitä. Löytyi ihan kivan näköisi lohareita. Ja muutenkin... [OT]Onko Reaperilla örkkejä?[/OT]
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Nysse

En tiedä mikä mussa on mutta ei nuo reaperin dragonit hirveän hienoilta mun mielestä näytä. Veikkaisin että teen tuon käärmeeni wood elf liskosta ja jätän sen yksipäiseksi (OMG!) eiköhän se tarpeeksi kaaosmaiselta näytä.
Nopat & Taktiikka Ry

Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

baretul kirjoitti:Gw:een dragoneissa on suurimaks osaks vikana kanssa se että ne on aika samassa asenossa eteenpäin jotenki karjumassa. Poikeuksen tekee ne vanhat.
Minusta tuntuu että gw:n dragonit on tahalleen tehty noihin asentoihin, koska peliteknisesti asento tuntuu parhaalta.
baretul

Riio-Kola kirjoitti:
baretul kirjoitti:Gw:een dragoneissa on suurimaks osaks vikana kanssa se että ne on aika samassa asenossa eteenpäin jotenki karjumassa. Poikeuksen tekee ne vanhat.
Minusta tuntuu että gw:n dragonit on tahalleen tehty noihin asentoihin, koska peliteknisesti asento tuntuu parhaalta.
Siis selitäs hieman ? :D, multa meni ohi, että noi tarttee olla kaikki samassa asennossa, koska ne on pelinappeja, ei istu mun päähä toi :(.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Grom Hardhammer kirjoitti:Kyllä nuo reaperit siistejä on! Katsokaapa vaikka näitä. Löytyi ihan kivan näköisi lohareita. Ja muutenkin... [OT]Onko Reaperilla örkkejä?[/OT]
Noh, tämä nyt on makuasia, mutta minuun nuo reaperin lohharit eivät kyllä kolahtaneet ollenkaan. Ainoat jotka näyttivät joltain, olivat melkeinpä samannäköisiä kuin GW:n käärmeet.

GW:n lohharit ovat ihan tyylikkäitä, ja jos asento ei miellytä niin saha vain kauniiseen käteen ja asento uusiksi. Ei se nyt niin vaikeaa ole.

Ja Chaos lohharin saa nätisti forest dragonista, ja kun sille vielä tilaa toisen pään niin se on juuri passeli.
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

DerAlte kirjoitti:Chaos lohharin saa nätisti forest dragonista, ja kun sille vielä tilaa toisen pään niin se on juuri passeli.
Jep. Mielestäni juuri wood elffien Forest Dragon GWn hienoin lohari. Uudet muovikehoiset on aika laimeita. Jos Fantasy Battlea pelaisin, niin konfaisin kyllä Kaaos loharin juuri tuosta Forest Dragonsita. Kun en pelaile, niin jääpi varmaan tekemättä.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Anki

Viesti Kirjoittaja Anki »

Muistaakseni Fantasiapeleissä taitaa olla ihan hyllyssäkin muutama Reaperin käärmes, mutta ne näyttivät aika pieniltä.
baretul

Jep makuasia se onki, mutta turha silti sanoa, että sen asennon voi muuttaa noin vain, silloin jotuisi esim minun makua mukaillen, tehdä kokonaan uusiksi koko käärme, koska lihaksien asento jne. on mahoton tehä oikeaoppisesti vaan leikkemällä paloja ja liimailemalla. Joihinki suht simpeleihi hahmoihi ja armoroituihi 40k:oo nappeihi tää pelaa hyvinki, mutta mihinkää dragoniin en ainakaa mä alkais soveltaa sellasta leikellään ja liimataan periaatetta :(.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

baretul kirjoitti:Jep makuasia se onki, mutta turha silti sanoa, että sen asennon voi muuttaa noin vain, silloin jotuisi esim minun makua mukaillen, tehdä kokonaan uusiksi koko käärme, koska lihaksien asento jne. on mahoton tehä oikeaoppisesti vaan leikkemällä paloja ja liimailemalla. Joihinki suht simpeleihi hahmoihi ja armoroituihi 40k:oo nappeihi tää pelaa hyvinki, mutta mihinkää dragoniin en ainakaa mä alkais soveltaa sellasta leikellään ja liimataan periaatetta :(.
Tottahan tuo on mitä sanoit, mutta ei se kuitenkaan mikään ylitsepääsemätön homma ole. Lohikäärmeen kehon voi "suoristaa" melko helposti (tosin siitä tulee turhan pitkä täten), ja lohikäärmeen lihakset ovat sen verran isot, ettei green stuffilla (olettaen että on jotain kokemusta sen käytöstä) niitä ole niin kovin vaikea tehdä uusiksi.

Toisaalta taas, mielestäni GW:n lohharit ovat aika tyylikkäitä, eikä ne tuosta enää isommiksi voi muuttua. Peliteknisesti yli-iso lohhari on aika huono: se näkyy kaikkialle ja vie tilaa, vaikkakin blokkaa samalla näkyvyyttä ihan kivasti. Jos ja kun chaos lohharini teen, se syntyy forest dragonista johon lisään toisen pään. Asentoa tulen muuttamaan hiukan, mutten mitään radikaalia todennäköisesti rupea virittelemään...
baretul

Se lihasten oikeaoppinen tekeminen johonki mitä ei ole olemassa (eli sillä ei ole esikuvaa, mistä ottaa mallia) on yllättävän vaikeaa. SIis se että lätkii gs:ää jonku valmiiksi tehdyn metalli rungon päälle ja viilaa pois ei vältämättä ole mikään hyvä idea, koska ei saa varmaankaan kovin helpolla hyvää loppulosta, ja itse tekemällä pääsee melkeen jo helpommalla tollasessa tapauksessa. Noh kuteinkin jokainen osaa vetää itse sen rajan siihen että mistä pitää ja kuinka tarkka on minkäkin asian suhteen. Ite oon aika tarka esim. just anatomiasta ja dynamisuudesta jne.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”