Tuli vain mieleen koska kun oon lukenu täällä vähän eri juttuja (voi olla että oon käsittäny ne väärin
En tiedä jos ymmärsitte kysymyksen mutta koittakaa vastata parhaanne mukaan
-Moi
Jos joku yksikkö chargaa toiseen unittiin joka päättää ottaa flee charge responsena niin heittääkö molemmat pelaajat sitten noppia paljon kukin yksikkö juoksee ja jos chargaava unitti saa korkeemman tuloksen niin fleeaava unitti tuhoutuu kuten jos joku unitti lähtis closiksesta pois.
STOP! Spawn tai Pump Wagon eivät koskaan chargaa! Osuessaan viholliseen ne lasketaan chargettaneiksi, mutta charge tapauksena on se, että julistetaan charge, ja niin edelleen. Ergo, edellämainitut yksiköt eivät chargaa, ne vain lasketaan niin tehneiksi.The Captain kirjoitti:Chargaaja siis ei ikinä heitä noppia nähdäkseen, kuinka pitkälle chargaa, jos ei ole spawn tai pump wagon (mutta ne ovatkin erikoistapauksia, eikä tuo lista ollut tyhjentävä).
Jos tarkoitat pump wagonia ja spawnia, niin heihin (tai ainakin spawniin) saa normaalit chargereaktiot.bluebluesky kirjoitti:vähän OT:n rajamailla, muuta saako näitä yksiköitä vastaan muuta charge-reactionia kuin hold?
Entäs, jos spawniin tai pumppuvaunuun tehdään luxurious torment (Slaaneshin loitsu, joka antaa kohteelle frenzyn, vaikka tämä olisi normaalisti psykoimmuuni)? Tällöinhän niiden olisi pakko chargata, jos vihollinen on charge-etäisyydellä. Jos pelaaja siis sanoo spawninsa lähtevän 90° kulmassa viholliseen nähden, mutta heittää nopillaan niin paljon, että spawni olisi yltänyt viholliseen, muuttaako hölmöläinen suuntaansa kohti vihollista? Eli onko häröilijöillä mahdollista tehdä pakko-charge?Grond kirjoitti:STOP! Spawn tai Pump Wagon eivät koskaan chargaa! Osuessaan viholliseen ne lasketaan chargettaneiksi, mutta charge tapauksena on se, että julistetaan charge, ja niin edelleen. Ergo, edellämainitut yksiköt eivät chargaa, ne vain lasketaan niin tehneiksi.The Captain kirjoitti:Chargaaja siis ei ikinä heitä noppia nähdäkseen, kuinka pitkälle chargaa, jos ei ole spawn tai pump wagon (mutta ne ovatkin erikoistapauksia, eikä tuo lista ollut tyhjentävä).
[Että minä rakastan näiden pilkkujen kanssa muhinoimista]
Hmm, häröt liikkuvat Compulsory-vaiheessa. Jos jättää chargen julistamatta, liikkuuko pakollisen chargen tekijä Compulsory Moves vai Move Chargers -vaiheessa?The Captain kirjoitti:Eli onko häröilijöillä mahdollista tehdä pakko-charge?