Rhinon pistehinta
-
The Educated Fool
Rhinon pistehinta
kun ostaa rhinon, se maksaa 50 pistettä, mutta kun sen sisään laittaa miekkosia niin maksaako se sisään laittaminen 50 pistettä lisää. Jos maksaa niin se on täysin järjetöntä, mutta kun satuin tämmöisen huhun kuulemaan ja codexissa lukee jotain mutta en tiedä kumpaa se tarkoittaa
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
eli tuo viitisenkymppiä, mikä lukee Rhinon kohdalla on paljonko se mobiili maksaa "erillisenä", ja sitten jätkien kohdalla lukeva hinta Rhinolle tarkoittaa samaa. Eli et joudu maksaa kahta kertaa sitä viittäkymppiä, yksi kerta riittää 
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow 
Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Muutenhan tämä on hyvä esimerkki mutta kun rhinoa ei voi ostaa erillisenä, eikä edes "erillisenä"Saad kirjoitti:eli tuo viitisenkymppiä, mikä lukee Rhinon kohdalla on paljonko se mobiili maksaa "erillisenä", ja sitten jätkien kohdalla lukeva hinta Rhinolle tarkoittaa samaa. Eli et joudu maksaa kahta kertaa sitä viittäkymppiä, yksi kerta riittää
Mutta joo, tämä taitaa olla kolmas vai neljäs tälläinen topikki vähän ajan sisällä, joista yksi on siirrettynä kysymyspalstalle..
Sinne vastasin "ei tarvitse maksaa sisäänpääsystä, ei se mikään yökerho ole".. ja sama pätee tähän yhtä hyvin, pistehinta tarkoittaa sitä että ostat sen rhinon kyseisen yksikön käyttöön
Äh. Ei tullut mieleenkään että looted rhinon saisi erikseen. Hmph. Pitääpi kait sitten joskus lukea tuokin kodeksi että tietää mitä kaikkea ikävää sieltäkin sitten löytyy...Grond kirjoitti:Kuinka niin ei voi? Kyllä minun Codex antaa tuohon mahdollisuuden. No, kyseessä on tosin Örkki-codex mutta se kai on pikkuseikkaDeetwo kirjoitti:Muutenhan tämä on hyvä esimerkki mutta kun rhinoa ei voi ostaa erillisenä, eikä edes "erillisenä".
Jos siitä pitäisi maksaa 50 pistettä että saisi nappeja sisälle niin tarvitsisi silti maksaa 100 pistettä vaikka saisikin erikseen 50 pisteellä, kuten voimme todeta yksinkertaisen matemaattisen laskutoimituksen avullaMikke kirjoitti:Mistä te ihmiset keksitte nuita kysymyksiä? Kun ajattelee aivoilla niin pääsee paljon vähemmällä. Kuka ostaisi niitä 100 pisteellä transporteiksi, jos voisi ottaa 50 pisteellä independentteinä?
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Master Calgar
En nyt ihan varma ole, mikä tässä on ongelma, mutta esim tactical squadin entryssä lukee, että he saavat rhinon 50pisteellä. Eli esim 5 mariinia (75pts) ja niille rhino (50pts) eli yhteensä porukka maksaa 125pts. Ei siitä juu mitään erillistä "rhinon sisäänpääsymaksua" joudu maksamaan.
[adminedit: Mikähän oli ajatuksena, kun piti tulla jo aiheessa todettu asia tänne vielä kertomaan ja nostamaan vanha topikki ylös? -Weekender]
[adminedit: Mikähän oli ajatuksena, kun piti tulla jo aiheessa todettu asia tänne vielä kertomaan ja nostamaan vanha topikki ylös? -Weekender]