"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Rhinon pistehinta

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
The Educated Fool

Rhinon pistehinta

Viesti Kirjoittaja The Educated Fool »

kun ostaa rhinon, se maksaa 50 pistettä, mutta kun sen sisään laittaa miekkosia niin maksaako se sisään laittaminen 50 pistettä lisää. Jos maksaa niin se on täysin järjetöntä, mutta kun satuin tämmöisen huhun kuulemaan ja codexissa lukee jotain mutta en tiedä kumpaa se tarkoittaa
"Miten säästätte sähköä?": "Perjantaisin on vintti pimeänä."
duokki

morjentes

Viesti Kirjoittaja duokki »

juu kodeksissa lukee erikseen esim tactical squadin tiedoissa että kuinka
paljon maksaa laittaa tyyppejä
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

eli tuo viitisenkymppiä, mikä lukee Rhinon kohdalla on paljonko se mobiili maksaa "erillisenä", ja sitten jätkien kohdalla lukeva hinta Rhinolle tarkoittaa samaa. Eli et joudu maksaa kahta kertaa sitä viittäkymppiä, yksi kerta riittää ;)
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Saad kirjoitti:eli tuo viitisenkymppiä, mikä lukee Rhinon kohdalla on paljonko se mobiili maksaa "erillisenä", ja sitten jätkien kohdalla lukeva hinta Rhinolle tarkoittaa samaa. Eli et joudu maksaa kahta kertaa sitä viittäkymppiä, yksi kerta riittää ;)
Muutenhan tämä on hyvä esimerkki mutta kun rhinoa ei voi ostaa erillisenä, eikä edes "erillisenä" ;)

Mutta joo, tämä taitaa olla kolmas vai neljäs tälläinen topikki vähän ajan sisällä, joista yksi on siirrettynä kysymyspalstalle..
Sinne vastasin "ei tarvitse maksaa sisäänpääsystä, ei se mikään yökerho ole".. ja sama pätee tähän yhtä hyvin, pistehinta tarkoittaa sitä että ostat sen rhinon kyseisen yksikön käyttöön :)
Saad

Viesti Kirjoittaja Saad »

Deetwo kirjoitti:Muutenhan tämä on hyvä esimerkki mutta kun rhinoa ei voi ostaa erillisenä, eikä edes "erillisenä" ;)
Noi voe kirosana, näinkö sitä kiusataan väsynyttä immeistä? :D
One shot, 34 kills. Always aim at the fuelbarrow ;)

Saad. Die Fakten sprechen für uns.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Deetwo kirjoitti:Muutenhan tämä on hyvä esimerkki mutta kun rhinoa ei voi ostaa erillisenä, eikä edes "erillisenä" ;)
Kuinka niin ei voi? Kyllä minun Codex antaa tuohon mahdollisuuden. No, kyseessä on tosin Örkki-codex mutta se kai on pikkuseikka ;).
Deetwo

Grond kirjoitti:
Kuinka niin ei voi? Kyllä minun Codex antaa tuohon mahdollisuuden. No, kyseessä on tosin Örkki-codex mutta se kai on pikkuseikka ;).
Äh. Ei tullut mieleenkään että looted rhinon saisi erikseen. Hmph. Pitääpi kait sitten joskus lukea tuokin kodeksi että tietää mitä kaikkea ikävää sieltäkin sitten löytyy...
duokki

sori

Viesti Kirjoittaja duokki »

sori.minä taisin olla väärässä
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Mistä te ihmiset keksitte nuita kysymyksiä? Kun ajattelee aivoilla niin pääsee paljon vähemmällä. Kuka ostaisi niitä 100 pisteellä transporteiksi, jos voisi ottaa 50 pisteellä independentteinä?
Deetwo

Mikke kirjoitti:Mistä te ihmiset keksitte nuita kysymyksiä? Kun ajattelee aivoilla niin pääsee paljon vähemmällä. Kuka ostaisi niitä 100 pisteellä transporteiksi, jos voisi ottaa 50 pisteellä independentteinä?
Jos siitä pitäisi maksaa 50 pistettä että saisi nappeja sisälle niin tarvitsisi silti maksaa 100 pistettä vaikka saisikin erikseen 50 pisteellä, kuten voimme todeta yksinkertaisen matemaattisen laskutoimituksen avulla ;)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

En nyt ihan varma ole, mikä tässä on ongelma, mutta esim tactical squadin entryssä lukee, että he saavat rhinon 50pisteellä. Eli esim 5 mariinia (75pts) ja niille rhino (50pts) eli yhteensä porukka maksaa 125pts. Ei siitä juu mitään erillistä "rhinon sisäänpääsymaksua" joudu maksamaan.

[adminedit: Mikähän oli ajatuksena, kun piti tulla jo aiheessa todettu asia tänne vielä kertomaan ja nostamaan vanha topikki ylös? -Weekender]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”