"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Huippuunsa viritetyt HQ tyypit

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
D3nniz

Huippuunsa viritetyt HQ tyypit

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Eli pistäkää tänne ehdotuksia millainen on hyvä HQ tyyppi, lähinnä tavaroita ja aseita tarkoitan.

Itselläni olisi sellainen "idea" Force Commanderista että pistää sille: Artificer Armourin, Iron Halon, Terminator Honoursin, Jump Packin, Plasma Pistoolin, Lighting Clawin ja sitten sillä voisi käydä niittaamassa Jump Packin avustuksella parit tuhannet tyypit.
Viimeksi muokannut D3nniz, Ti 09.03.2004 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

C´Tan Nightbringer.

Ei tarvii kamoja.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Plasma pistol on pomolla täysin turha, haluat sillä varmasti mennä lähikseen, jolloin se on vaan kuollutta pistehukkaa.. Eikä sillä oikeastaan kannata ampuakkaan tuon hintaisella kaverilla. Ennemmin vaikka twin lc, tms.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Archite
- agoniser
- splinter pistol
- combat drugs
- shadow field

Eiköhän tuolla pääse jo aika pitkälle.
Bumba

Viesti Kirjoittaja Bumba »

HIve tyrant siivillä ja bio plasma attackilla, 2x Scything talons ja muut hyvät upgradet joita en muista...
Internal affairs inquiry? A court of impeachment? no! this is an inquisition.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Olisikohan topicin alottaja voinut miettiä asiaa hieman pidemmälle?

Kun lähdemme miettimään, mikä on topicin tulevaisuus, on täällä kymmeniä posteja joissa on kerrottu jokaisen armeijan juustopomot. Varmaan kannattaisi lähteä kyselemään asiaa siltä kannalta, että mikä lordi on esim. pisteisiinsä nähden kustannustehokkain pomo? Tai jotain vastaavaa. Koska muuten tämä topikki on aivan turhanpäiväinen.
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Deetwo kirjoitti:Plasma pistol on pomolla täysin turha, haluat sillä varmasti mennä lähikseen, jolloin se on vaan kuollutta pistehukkaa.. Eikä sillä oikeastaan kannata ampuakkaan tuon hintaisella kaverilla. Ennemmin vaikka twin lc, tms.
Nojaa. Charge bonuksen menetys ei tunnu koska BS5 plasma pistol tappaa esmes powerswordia paremmin. Kieltämättä hintaa lisää hitusen mutta ei välttämättä turhan paljoa.

Kieltämättä tosin tupla lightning clawit on tuntuva bonus. Kaaoksella kuitenkin plasma pistol ei ole turha jos kantaa esmes dark bladea. Pistoolilla ampumalla kun saa(hiukkasen) enemmän tappioita aikaan kuin ottamalla +1A bonuksen chargesta(TAR olettaen).

Viellä enemmän jos hyökkää identtisen WS:n omaavan kimppuun(eldar howling banshee yms).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Vader kirjoitti:Archite
- agoniser
- splinter pistol
- combat drugs
- shadow field

Sama paitsi Poisoned blades Spilter pistolin paikalle, toimii paremmin massaa vastaan. Ja jos on paljon ylijäämä pisteitä niin myös animus vitae.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Chaos Daemon Prince: Slaaneshin Mark, Daemonic Flight, muuta sälää...

Lisäksi Prinssi olisi Psyker, jolloin toivottaisiin Sireeniä.
Viimeksi muokannut Maedhros, Pe 12.03.2004 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Mikki N kirjoitti:
Vader kirjoitti:Archite
- agoniser
- splinter pistol
- combat drugs
- shadow field

Sama paitsi Poisoned blades Spilter pistolin paikalle, toimii paremmin massaa vastaan. Ja jos on paljon ylijäämä pisteitä niin myös animus vitae.
Niin no joo, jos pisteillä ei ole merkitystä. Mask of the Damnedinkin voi pistää naamalle, jos ei niistä pisteistä ole tiukkaa, ei taida sadankaan pisteen raja ihan ylittyä.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Mun mielestä ylivoimaisesti paras HQ on:
Grandmaster s6 Force Weapon

Ja ylpeänä kakkosena:
boostattu Örkkien Warboss
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Daemon Prince kahdella lähitaisteluaseella, Daemonic Mutationilla, Daemonic Flightillä ja Daemonic Strenghtillä. Ei paljon mitään pisteitä mutta 5 S6 Monstrous Creature - lyöntiä... Ampuminen kyllä saattaa tehdä höpöä, mutta kunnollisella kentällä tuota kyllä pysyy piilottelemaan ampumiselta.
zqmfgb
Froggy

Viesti Kirjoittaja Froggy »

archon kirjoitti:C´Tan Nightbringer.

Ei tarvii kamoja.
Niimpä. Mikään ei voita Nightbringeriä! (todistettu monesti)
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Maedhros kirjoitti:Chaos Daemon Prince: Slaaneshin Mark, Daemonic Flight, muuta sälää...

Lisäksi Prinssi olisi Psyker, jolloin toivottaisiin Sireeniä.
Ja mikäli Sireenin saisi, testissä onnistuisi olisi Daemon Prince, jota ei voi ampua eikä assaultoida.
ExoN

Viesti Kirjoittaja ExoN »

Necron Nightbringer kirjoitti:

Ei tarvii kamoja.
*köhsniperrifleköh*
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Necron Nightbringer kirjoitti:

Ei tarvii kamoja.
*kröhdeploymentkröh*
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Riippuu vähän missä tilanteessa vai yleensäottaen kaivataan sitä juustopomoa... Kaoosloordit on kyllä aika kärjessä, mutta itse kallistun kyllä täysinäisen siivekkään mutable hiven puoleen, joko vcllä tai wbllä.
Tosin esim. nurgle lord oikealla combolla repii sen kappalaiksi hetkessä 1vs1 matsissa, ainakin jos pääsee chargeamaan.
Vertailu on ehkä vähän hankalaa puuhaa, suoraan näitä voi vertailla vain kahdestaan vastakkain.. ja silloin hive tyrant jyrää. Muussa tapauksessa, esim. armeijan kanssa vertailu on mahdotonta puuhaa, toimintaan kun vaikuttaa niin monta eri asiaa jotka eivät ollenkaan riipu itse pomosta.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Otso

Viesti Kirjoittaja Otso »

Oma erikoisuuteni on wolf lord jolla on 2x lighting claw, master crafted weapon ja wolf tooth necklace. Osuu 3+, rerollaa yhden epäonnistuneen to hitin ja rerollaa epäonnistuneet to woundit eikä anna saveja. Ennätys on Assaultissa 6 A ja 5 tappoa.
Alea iacta est.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”