No en käytä normaalistikkaan raskaita aseita.. ne on nössöille! Kranaateilla ne Leman Russit pistetään palasiksi ja Thristerillä... No eldareita vastaan tämä on todettu huonoksi ideaksi, kun ne tahtoo päästä aika hyvin karkuun ja ampua starcannoneilla kaiki bersut palasiksi ennen kuin olen puolimatkassa hajonneesta rhinosta eldareita päin. Tästä tuleekin mieleen yks hassu tapahtuma
Oli sellanen peli, että piti sellanen odjektive vallottaa, joka oli sellasessa 3 seinän sisällä... no olin teurastanut viholliselta KAIKEN, paitsi falconin, josta siitäkin oli aseet palasina.. no se sitten vikalla vuorolla tajusi erään kettumaisen jutun ja kurvasi sen falconin sinne 3 seinän sisälle, joten en enää mahtunut sinne squadillani, eikä minulla ollut enää yhtään asetta joka olisi voinut tuhota falconin. minulle moraalinen voitto, mutta silti hävisin :lol:
No oli vähän OT, mutta oli pakko kertoa. Olen pyrkinyt siihen, että jos otan raskaita aseita, niin ne on sitten ajoneuvoissa, tai sitten pelkkä havoc squad riippuen siitä, että jaksaako sellasia käyttää