"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

FB Siskon kanssa!

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Tai jos haltiat poksahtelee samalla tavalla sienistä kuin örkit. Kun eiks örkit ole jotain pahuuteen kääntyneitä haltioita ;)

edit: Ei hitsi. Sehän olikin tokienilla toi orkki = antihaltia juttu
Järjenkäyttö sallittu!
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Runefang kirjoitti:Manga, noista sinun luettelemistasi lajeista ainakaan lissut eivät lisäänny normaalisti, vaan niitähän tulee niistä spawning pooleista. Käävät nyt aika luultavasti erottavat miehet ja naiset aivan kuten ihmiset ja skavenit varmaan haistavat vastakkaisen sukupuolen jotenkin. epäkuolleta nyt ei varmaan kauheasti kiinnostakaan, paitsi vampyyreista näkee kyllä heti, ovatko miehiä vai naisia.
Hmmm, ei tosiaan käynyt mielessä lissujen tuottavan sotaväkeä erikseen... Viestini idea oli kuitenkin lähinnä osoittaa juuri se, että eri rotujen edustajat varmastikin erottavat omat mies- ja naispuoliset edustajansa kuten ihmisetkin. Haltian voi olla vaikea erottää kääpiönaisia miehistä, kaikki kun ovat lyhyitä, lihavia ja ehkä jopa karvaisia. Toisaalta kääpiöiden mielestä haltiat ovat varmastikin kaikki naismaisia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteivätkö haltiat ja kääpiöt erottaisi naisia miehistä. Eräs rotu jonka olisi voinut hyvinkin mainita ovat vihernahat, liekä näistä edes naaraita (sienistä kun syntyvät ei näille ole juurikaan tarvetta).
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
IVIaster

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Lizardejen altaisiin vain ilmestyy nutipäitä eikä niitä kasvateta. Itse nousevat sieltä ja suoraan kirves käteen ja metsälle

En usko että skavenit lisääntyvät normaaliin malliin, nehen syntyivät sen vihreän aineen kautta mikä-se-nyt-oli.. warplock!
JarLoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JarLoz »

Itseasiassa, kyllä Skavenit ihan perinteisesti lisääntyvät, kun fluffissakin koko ajan viittailaan "Breedereihin" ynnä muuhun samantapaiseen.

Ja se aine on Warpstone (Wyrdstone mordheimin pelaajille).
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

JarLoz kirjoitti:Itseasiassa, kyllä Skavenit ihan perinteisesti lisääntyvät, kun fluffissakin koko ajan viittailaan "Breedereihin" ynnä muuhun samantapaiseen.

Ja se aine on Warpstone (Wyrdstone mordheimin pelaajille).
Totta. Ensimmäiset skavenit syntyivät warppikiven mutatoivasta vaikutuksesta, mutta sen jälkeen nekin ovat joutuneet huolehtimaan suvunjatkamisesta perinteisin menetelmin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Jos joku miettii että mistähän roduista niitä naispuolisia oikein on niin katselkaapas Blood Bowlin cheerleadervalikoimaa. Sieltä löytyy ne kääpiöt, örkit, ogret, tontut ja kaikki muut sensellaiset.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Acheron

Viesti Kirjoittaja Acheron »

Jos katsotte Delffien warrioreita niin kyllä sieltä nuita naisia löytyy... ah... elä siis delffejä hinteiksi hauku...

jos muistelen oikein niin jossain on joskus ollut jotain jutteua Helffien syntyvyyden vähenemisestä... tämä saa minut huolestumaan serkkujen seksuaalisesta suhtautumisesta... vaik poikarakkautta pitäisivät parempana voi sitä kuitenkin lisääntyä... ihan vain jos Helffit kuolee sukupuuttoon niin GW:lle tulee iso raha vaje kun nuo Helffit taitaa olla liiankin suosittuja... ehkä
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

The Captain kirjoitti:
Runefang kirjoitti:Manga, noista sinun luettelemistasi lajeista ainakaan lissut eivät lisäänny normaalisti, vaan niitähän tulee niistä spawning pooleista.
Spawning pool = kutuallas. Käsittääkseni kuteminen on sammakkoeläimillä aivan normaali lisääntymistapa, jossa naaras laskee mätinsä ja koiras siittiönsä veteen, jossa mätimunat hedelmöittyvät. Se onkin sitten kokonaan toinen juttu, missä määrin old onet ovat hämmentäneet noita kutualtaita.
HMMM... tiedettä
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Deetwo kirjoitti:Jos joku miettii että mistähän roduista niitä naispuolisia oikein on niin katselkaapas Blood Bowlin cheerleadervalikoimaa. Sieltä löytyy ne kääpiöt, örkit, ogret, tontut ja kaikki muut sensellaiset.
Örkki-cheerleaderit itse asiassa käyttävät etuvarustuksenaan erityisiä squigeja, ne eivät siis ole luontaisia avuja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Eversor-

Viesti Kirjoittaja -Eversor- »

Lähinnä voisin pistää siskoni maalaamaan kaikki elukat ja hevoset...hevos hullu kun tuo on saattaisi siihen suostuakkin :P
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

MangaReaper kirjoitti:Lähes poikkeuksettahan kentillä näkyy miesvoimaa (noitahaltiat, Slaaneshin irstailijat ja charrut poislukien).
Ynnä tietenkin high elffien maiden guard.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
delffi

Viesti Kirjoittaja delffi »

Hmm ei se kaksitoista ole niin nuori itse olen vasta juuri ja juuri 11
Elf & Goblin

Viesti Kirjoittaja Elf & Goblin »

Ei mustakaan 12 oo huono ikä itte meinaan täytin viime keskiviikkona kakstoista.
Jerkkeri

Viesti Kirjoittaja Jerkkeri »

ei toki 12sta ole mitää vikaa itse olen 36, no ei oon ite 15
Esgalsir

Viesti Kirjoittaja Esgalsir »

Vähän eksyttiin aiheesta, mutta ei se mittän ;)
The Captain kirjoitti: Tyttöjen ei pidä tykätä haltioista, eiväthän haltiatkaan tykkää tytöistä
The Captain puhuu asiaa :D
Tohtori-SyFilis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tohtori-SyFilis »

Esgalsir kirjoitti:Vähän eksyttiin aiheesta, mutta ei se mittän ;)
The Captain kirjoitti: Tyttöjen ei pidä tykätä haltioista, eiväthän haltiatkaan tykkää tytöistä
The Captain puhuu asiaa :D
Niinhän hänen allekirjoituksessakin lukee :P
The small boys have come to see me hang
Elf & Goblin

Itse täytin tammikuussa 12. Ei 12 musta sinänsä ole liian nuori( Jos osaa vaan englantia. Tai on joku joka opettaa. )
DarkMinde

Viesti Kirjoittaja DarkMinde »

Ikä ei ole este, kunhan löytyy halua ja innostusta pitämään hommaa yllä. Onhan ne kaljamahat söpöjä tyttöjen mielestä varmaan.....
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Ikä ei ole tosiaan mikään este, mutta ei se sitä muuta että joku 11-12 on aika vähän vielä kuitenkin.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Elf & Goblin

Se riippuu täysin ihmisestä, ja luonteesta. ;)
Joku 11 vuotias voi tuntua luonteeltaan jopa 14 vuotiaalt. Ei sitä koskaan tiedä....
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”