edit: Ei hitsi. Sehän olikin tokienilla toi orkki = antihaltia juttu
FB Siskon kanssa!
-
MangaReaper
Hmmm, ei tosiaan käynyt mielessä lissujen tuottavan sotaväkeä erikseen... Viestini idea oli kuitenkin lähinnä osoittaa juuri se, että eri rotujen edustajat varmastikin erottavat omat mies- ja naispuoliset edustajansa kuten ihmisetkin. Haltian voi olla vaikea erottää kääpiönaisia miehistä, kaikki kun ovat lyhyitä, lihavia ja ehkä jopa karvaisia. Toisaalta kääpiöiden mielestä haltiat ovat varmastikin kaikki naismaisia. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteivätkö haltiat ja kääpiöt erottaisi naisia miehistä. Eräs rotu jonka olisi voinut hyvinkin mainita ovat vihernahat, liekä näistä edes naaraita (sienistä kun syntyvät ei näille ole juurikaan tarvetta).Runefang kirjoitti:Manga, noista sinun luettelemistasi lajeista ainakaan lissut eivät lisäänny normaalisti, vaan niitähän tulee niistä spawning pooleista. Käävät nyt aika luultavasti erottavat miehet ja naiset aivan kuten ihmiset ja skavenit varmaan haistavat vastakkaisen sukupuolen jotenkin. epäkuolleta nyt ei varmaan kauheasti kiinnostakaan, paitsi vampyyreista näkee kyllä heti, ovatko miehiä vai naisia.
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
- The Captain
- Valvoja
Totta. Ensimmäiset skavenit syntyivät warppikiven mutatoivasta vaikutuksesta, mutta sen jälkeen nekin ovat joutuneet huolehtimaan suvunjatkamisesta perinteisin menetelmin.JarLoz kirjoitti:Itseasiassa, kyllä Skavenit ihan perinteisesti lisääntyvät, kun fluffissakin koko ajan viittailaan "Breedereihin" ynnä muuhun samantapaiseen.
Ja se aine on Warpstone (Wyrdstone mordheimin pelaajille).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jos joku miettii että mistähän roduista niitä naispuolisia oikein on niin katselkaapas Blood Bowlin cheerleadervalikoimaa. Sieltä löytyy ne kääpiöt, örkit, ogret, tontut ja kaikki muut sensellaiset.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Jos katsotte Delffien warrioreita niin kyllä sieltä nuita naisia löytyy... ah... elä siis delffejä hinteiksi hauku...
jos muistelen oikein niin jossain on joskus ollut jotain jutteua Helffien syntyvyyden vähenemisestä... tämä saa minut huolestumaan serkkujen seksuaalisesta suhtautumisesta... vaik poikarakkautta pitäisivät parempana voi sitä kuitenkin lisääntyä... ihan vain jos Helffit kuolee sukupuuttoon niin GW:lle tulee iso raha vaje kun nuo Helffit taitaa olla liiankin suosittuja... ehkä
jos muistelen oikein niin jossain on joskus ollut jotain jutteua Helffien syntyvyyden vähenemisestä... tämä saa minut huolestumaan serkkujen seksuaalisesta suhtautumisesta... vaik poikarakkautta pitäisivät parempana voi sitä kuitenkin lisääntyä... ihan vain jos Helffit kuolee sukupuuttoon niin GW:lle tulee iso raha vaje kun nuo Helffit taitaa olla liiankin suosittuja... ehkä
If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips.
HMMM... tiedettäThe Captain kirjoitti:Spawning pool = kutuallas. Käsittääkseni kuteminen on sammakkoeläimillä aivan normaali lisääntymistapa, jossa naaras laskee mätinsä ja koiras siittiönsä veteen, jossa mätimunat hedelmöittyvät. Se onkin sitten kokonaan toinen juttu, missä määrin old onet ovat hämmentäneet noita kutualtaita.Runefang kirjoitti:Manga, noista sinun luettelemistasi lajeista ainakaan lissut eivät lisäänny normaalisti, vaan niitähän tulee niistä spawning pooleista.
- The Captain
- Valvoja
Örkki-cheerleaderit itse asiassa käyttävät etuvarustuksenaan erityisiä squigeja, ne eivät siis ole luontaisia avuja.Deetwo kirjoitti:Jos joku miettii että mistähän roduista niitä naispuolisia oikein on niin katselkaapas Blood Bowlin cheerleadervalikoimaa. Sieltä löytyy ne kääpiöt, örkit, ogret, tontut ja kaikki muut sensellaiset.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Ynnä tietenkin high elffien maiden guard.MangaReaper kirjoitti:Lähes poikkeuksettahan kentillä näkyy miesvoimaa (noitahaltiat, Slaaneshin irstailijat ja charrut poislukien).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Elf & Goblin
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Elf & Goblin
-
Elf & Goblin