"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Space wolffeilla Deldareita vastaan.

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Otso

Space wolffeilla Deldareita vastaan.

Viesti Kirjoittaja Otso »

Eli apua tarvitsisin deldarien tappoon. Deldareilla on 2x 10 warrioria, Wycheja, Hirveä mättö lordi 2+ invulla, Raider ja lordille incubieja retinueksi. Itseltäni löytyy 20 Blood Claw/Grey Hunteria, lordi ja Predator.
Alea iacta est.
ExoN

Viesti Kirjoittaja ExoN »

Ryntää kimppuun ja anna Predatorilla taustatulta
Tai jotain sinne päin
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Tuohan on ihan hyvä armeijan alku. Predalla Raideri alas ja Blood Claweilla kimppuun. Wycheillä on paljon attackeja ja ne näyttävät paperilla todella kovilta. Onhan ne tietysti aika kovia, mutta ainakin itse saan niillä aina turpaan. :( Lordia kannattaa boostata aika reilusti, jos meinaat Archonin & kavereiden kimppuun mennä. Marinet kestävät lähes mitä tahansa, paitsi Power Weaponeja. :)
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Boltteritulella koetat pudottaa sen 2+ invun, eikös se ole kuitenkin kertakäyttöinen. Fakta on, että 2+ save kyllä kämmätään, kunhan pakotat sitä kokoajan viskomaan. Closiksessa vain on riski, että miehet loppuvat kesken, ennen kuin vastustaja kämmii savensa...
ExoN

No harmi kun sinulla ei ole Vindicatoria kaverina Pretadorille (En tiedä saako SW sitä edes) Vinsku pistäs pomon suojakaartinkin matalaks
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

ExoN kirjoitti:No harmi kun sinulla ei ole Vindicatoria kaverina Pretadorille (En tiedä saako SW sitä edes) Vinsku pistäs pomon suojakaartinkin matalaks
Kyllä sw saa vindin, ainakin moisen ensimmäisellä vuorolla yhdessä turnauksessa tiputin wuffearmeijan riveistä :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Otso

Viesti Kirjoittaja Otso »

Turpaan tuli ja pahasti. Dark lancet nappasivat predatorin heti ekalla clancingilla. Nopan heitot meni ihan pieleen ja Charrukin tappoi vaan 3 incubia. Blood clawit tappoivat kyllä 5 vycheä ja 13 warrioria (4 clawia). Kaikki meni niin pahasti pieleen kuin vain voi.
Alea iacta est.
ExoN

Huono noppa sää sulla, petraa kättäs nii kyllä lähtee :)
Seafarer

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

En suosittele, että hakeudut wychien ja lordin & retinuen kanssa lähitaisteluun, koska niillä saa (melkein) mitä vain matalaksi. Jos wycheillä ei ole raideria, ne kuolevat ihan mihin vaan. Jos niillä taas on raideri, ne kuolevat siihen raiderin tiputukseen :). Kunhan pysyt predalla piilossa lanceilta, niin saat ne härvelit alas.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

DE:t on niin pahvia, että bolterit (kaikki variantit) toimivat aivan riittävän hyvin. Massa on avain sana DE:n tiputukseen, koska ne ovat kestävyyteensä nähden kalliita, kun taas wuffet on kestävyyteen nähden halpoja. Rhinot, power weaponit ja tankit kotiin ja grey huntereita ja long fangeja tilalle. Ja kyllä hyvin toolattu lordi voittaa sen niin pelätyn DE vastineensa läheltäkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”