Space wolffeilla Deldareita vastaan.
Space wolffeilla Deldareita vastaan.
Eli apua tarvitsisin deldarien tappoon. Deldareilla on 2x 10 warrioria, Wycheja, Hirveä mättö lordi 2+ invulla, Raider ja lordille incubieja retinueksi. Itseltäni löytyy 20 Blood Claw/Grey Hunteria, lordi ja Predator.
Alea iacta est.
-
Nightbringer
Tuohan on ihan hyvä armeijan alku. Predalla Raideri alas ja Blood Claweilla kimppuun. Wycheillä on paljon attackeja ja ne näyttävät paperilla todella kovilta. Onhan ne tietysti aika kovia, mutta ainakin itse saan niillä aina turpaan.
Lordia kannattaa boostata aika reilusti, jos meinaat Archonin & kavereiden kimppuun mennä. Marinet kestävät lähes mitä tahansa, paitsi Power Weaponeja. 
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
-
ExoN
Kyllä sw saa vindin, ainakin moisen ensimmäisellä vuorolla yhdessä turnauksessa tiputin wuffearmeijan riveistäExoN kirjoitti:No harmi kun sinulla ei ole Vindicatoria kaverina Pretadorille (En tiedä saako SW sitä edes) Vinsku pistäs pomon suojakaartinkin matalaks
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
En suosittele, että hakeudut wychien ja lordin & retinuen kanssa lähitaisteluun, koska niillä saa (melkein) mitä vain matalaksi. Jos wycheillä ei ole raideria, ne kuolevat ihan mihin vaan. Jos niillä taas on raideri, ne kuolevat siihen raiderin tiputukseen
. Kunhan pysyt predalla piilossa lanceilta, niin saat ne härvelit alas.
DE:t on niin pahvia, että bolterit (kaikki variantit) toimivat aivan riittävän hyvin. Massa on avain sana DE:n tiputukseen, koska ne ovat kestävyyteensä nähden kalliita, kun taas wuffet on kestävyyteen nähden halpoja. Rhinot, power weaponit ja tankit kotiin ja grey huntereita ja long fangeja tilalle. Ja kyllä hyvin toolattu lordi voittaa sen niin pelätyn DE vastineensa läheltäkin.