"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavasta sääntökirjasta

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
ExoN

Seuraavasta sääntökirjasta

Viesti Kirjoittaja ExoN »

Siis kun se tulee syksyllä, kuinka kauan se on voimassa(Tietenkin se ei voi olla ainoa uudistus)?

1-2 vuotta vai enemmän?
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Kolmannen edikan sääntökirja on ollut (enemmän tai vähemmän) voimassa jo ainakin 6 vuotta, varmaan enemmänkin, että eiköhän tuo vähintään saman verran ole.
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Pikkasen vähemmän, sanoisin, mutta melkein... ;)
Ishmael
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ishmael »

Taisi tulla ´98, eli 6 vuotta on aika hyvä arvio.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
AnlaShok

Ishmael kirjoitti:Taisi tulla ´98, eli 6 vuotta on aika hyvä arvio.
Juu, kesällä -98 minä omani ostin ja siitä tuon arvionkin heitin.
ExoN

Siksi kysyin että kun ne maksaa niin pirusti

Ai tuli mieleen, että saako marinet uudet figut vai kelpaako vanhat?
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Tottakai vanhat kelpaa. Nykyisten figujen ohelle julkaistaan lisäksi tulee huhujen mukaan vielä helppoja parin osan kasaannapsautettavia mariineita jotka pistetään aloituslaatikkoon. Nykyiset ovat kuulemma liian hankalia kasata aloittelijoille. Terminaattoreita, wanhaan Rhinon kehikkoon perustuvia tankkeja (Whirla ja Vindi) sekä mopot tullaan uusimaan johonkin väliin mutta tietenkin siis nykyiset ja wanhat napit kelpaavat tulevaisuudessakin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

ankara halla kirjoitti:Terminaattoreita, wanhaan Rhinon kehikkoon perustuvia tankkeja (Whirla ja Vindi) sekä mopot tullaan uusimaan johonkin väliin mutta tietenkin siis nykyiset ja wanhat napit kelpaavat tulevaisuudessakin.
Suurin pulma tässä tullee olemaan, että uudet napit voivat olla x kertaa paremman näköisiä, joten vanhoilla sitten ei enää kehtaa pelata :)
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Eikös GW:n tavoitteena ole tuottaa uusi sääntökirja/edikka noin 5-6 vuoden välein, ehkä seitsemänkin.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Teräratas kirjoitti: Suurin pulma tässä tullee olemaan, että uudet napit voivat olla x kertaa paremman näköisiä, joten vanhoilla sitten ei enää kehtaa pelata :)
Totta, uusia Terminaattoreita odotan ainakin itse kieli pitkällä...
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Maedhros

ankara halla kirjoitti:
Teräratas kirjoitti: Suurin pulma tässä tullee olemaan, että uudet napit voivat olla x kertaa paremman näköisiä, joten vanhoilla sitten ei enää kehtaa pelata :)
Totta, uusia Terminaattoreita odotan ainakin itse kieli pitkällä...
Terminaattorit ja Tacticalit <= Pirun rumia.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pöh. Minulla on yhä käytössä kakkoslaitoksen aloituspaketin mukana tulleita marineita (a.k.a. yhden asennon ihmeet), eikä minua haittaa yhtään. Sulassa sovussa ne pärjäävät samassa armeijassa uusien kanssa. Marineillahan on käytössä 10 000 vuoden takaisia kalusteitakin, jos ne vielä toimivat, eli se ei sinänsä ole mahdoton ratkaisu pitää erilaisia power armoureita samassa armeijassa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Aina voi käyttää vanhoja figuja. _aina_... Kuten herra Llewar, jolla on nuo turnausarmeijat poikkeuksetta täynnä 10-15 vuotta vanhoja figuja, ellei enemmänkin... defilereitä lukuunottamatta tietysti.

Myös kun selailee WDeitä niin sieltä aina tasasin väliajoin pomppaa armeijoita mitkä on pullollaan ikivanhoja 40k modeleita, sillä niitä RT eran figuja on paljon erittäin hienoja... Ja onhan moni nykyinenkin figu kakkosedikan aikaista tavaraa (kuten kaaossorsat, kaikki kaaos special charrut, SM librarianit, DA charrut, ymsymsymsyms).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

The Captain kirjoitti:Pöh. Minulla on yhä käytössä kakkoslaitoksen aloituspaketin mukana tulleita marineita...
Eiväthän ne sinäänsä paljon kauheampia ole, ja varsin sotilaallisesti samassa asennossakin kaikki :) En minä näitä kuitenkaan mitenkään figuarmeijan ulkonäköä parantavana tekijänä pitäisi, mutta tokihan niillä pelaa.

Lähinnä uudet termikset tosiaan saattavat vaikuttaa masentavasti vanhoja omia katsellessaan.
Maedhros

Itsekin olen nähnyt myös näitä ikivanhoja Space Marineita ja mielestäni ne olivat koomisen näköisiä, mutta nekään eivät riittäneet päihittämään vanhaa Land Raideria ;).
ExoN

Mistäs te niiden uusien termiksien näön tiedätte?

Selasin Googlella 2 tuntia enkä löytänyt mitään kuvia uusista
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Etkai kun niistä ei ole kuvia.

Mutta ei ole suurikaan uroteko tehdä hienompia kuin nykyiset terminaattorit :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
AnlaShok

Jos ovat lähellekään samaa tasoa kuin GK:t (mikä on odotettavissa), niin kyllä ne hienoja ovat :)
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

RT Space Marinet ovat kaikista tähän asti julkaistuista marineista hienoimmat. Mielestäni siis.

Ja Terminaattoirit ovat rumia. Odotan itse uusia innolla, vaikken niitä varmaan ostakaan. Katsokaa esim. Typhusta ja uusia GK terminaattoreita...
zqmfgb
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Maedhros kirjoitti:Itsekin olen nähnyt myös näitä ikivanhoja Space Marineita ja mielestäni ne olivat koomisen näköisiä, mutta nekään eivät riittäneet päihittämään vanhaa Land Raideria ;).

Sattuuko sinulla olemaan kuvaa vanhasta lantikasta? Saattaisi olla ihan hieno nähtävyys, harmittelen etten ole nähnyt :D
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”