Seuraavasta sääntökirjasta
-
ExoN
Seuraavasta sääntökirjasta
Siis kun se tulee syksyllä, kuinka kauan se on voimassa(Tietenkin se ei voi olla ainoa uudistus)?
1-2 vuotta vai enemmän?
1-2 vuotta vai enemmän?
-
ExoN
- ankara halla
- Valvoja
Tottakai vanhat kelpaa. Nykyisten figujen ohelle julkaistaan lisäksi tulee huhujen mukaan vielä helppoja parin osan kasaannapsautettavia mariineita jotka pistetään aloituslaatikkoon. Nykyiset ovat kuulemma liian hankalia kasata aloittelijoille. Terminaattoreita, wanhaan Rhinon kehikkoon perustuvia tankkeja (Whirla ja Vindi) sekä mopot tullaan uusimaan johonkin väliin mutta tietenkin siis nykyiset ja wanhat napit kelpaavat tulevaisuudessakin.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Suurin pulma tässä tullee olemaan, että uudet napit voivat olla x kertaa paremman näköisiä, joten vanhoilla sitten ei enää kehtaa pelataankara halla kirjoitti:Terminaattoreita, wanhaan Rhinon kehikkoon perustuvia tankkeja (Whirla ja Vindi) sekä mopot tullaan uusimaan johonkin väliin mutta tietenkin siis nykyiset ja wanhat napit kelpaavat tulevaisuudessakin.
- ankara halla
- Valvoja
- The Captain
- Valvoja
Pöh. Minulla on yhä käytössä kakkoslaitoksen aloituspaketin mukana tulleita marineita (a.k.a. yhden asennon ihmeet), eikä minua haittaa yhtään. Sulassa sovussa ne pärjäävät samassa armeijassa uusien kanssa. Marineillahan on käytössä 10 000 vuoden takaisia kalusteitakin, jos ne vielä toimivat, eli se ei sinänsä ole mahdoton ratkaisu pitää erilaisia power armoureita samassa armeijassa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Aina voi käyttää vanhoja figuja. _aina_... Kuten herra Llewar, jolla on nuo turnausarmeijat poikkeuksetta täynnä 10-15 vuotta vanhoja figuja, ellei enemmänkin... defilereitä lukuunottamatta tietysti.
Myös kun selailee WDeitä niin sieltä aina tasasin väliajoin pomppaa armeijoita mitkä on pullollaan ikivanhoja 40k modeleita, sillä niitä RT eran figuja on paljon erittäin hienoja... Ja onhan moni nykyinenkin figu kakkosedikan aikaista tavaraa (kuten kaaossorsat, kaikki kaaos special charrut, SM librarianit, DA charrut, ymsymsymsyms).
Myös kun selailee WDeitä niin sieltä aina tasasin väliajoin pomppaa armeijoita mitkä on pullollaan ikivanhoja 40k modeleita, sillä niitä RT eran figuja on paljon erittäin hienoja... Ja onhan moni nykyinenkin figu kakkosedikan aikaista tavaraa (kuten kaaossorsat, kaikki kaaos special charrut, SM librarianit, DA charrut, ymsymsymsyms).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Eiväthän ne sinäänsä paljon kauheampia ole, ja varsin sotilaallisesti samassa asennossakin kaikkiThe Captain kirjoitti:Pöh. Minulla on yhä käytössä kakkoslaitoksen aloituspaketin mukana tulleita marineita...
Lähinnä uudet termikset tosiaan saattavat vaikuttaa masentavasti vanhoja omia katsellessaan.
-
ExoN
- Henri Ketonen
Maedhros kirjoitti:Itsekin olen nähnyt myös näitä ikivanhoja Space Marineita ja mielestäni ne olivat koomisen näköisiä, mutta nekään eivät riittäneet päihittämään vanhaa Land Raideria.
Sattuuko sinulla olemaan kuvaa vanhasta lantikasta? Saattaisi olla ihan hieno nähtävyys, harmittelen etten ole nähnyt
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...