Hellhound, onko se pisteidensä arvoinen??
-
The Punisher
Hellhound, onko se pisteidensä arvoinen??
Lukiessani yhtenä päivänä Imperial Guardin taisteluraporttia, mieleeni pongahti kysymys onko Hellhound todella pisteidensä arvoinen?
Olen itse aloitteleva IG pelaaja ja niimpä haluaisin kuulla pitempään IG armeijaa pelanneiden kokemuksia/mielipiteitä tästä tankista.(Tietenkin kiinnostaa kuulla myös vastapelaajien kokemuksia!)
Kiitos jo ennakkoon.....
Olen itse aloitteleva IG pelaaja ja niimpä haluaisin kuulla pitempään IG armeijaa pelanneiden kokemuksia/mielipiteitä tästä tankista.(Tietenkin kiinnostaa kuulla myös vastapelaajien kokemuksia!)
Kiitos jo ennakkoon.....
It's not vengeance... it's punishment...
Samanhan se kestää kuin dredit nykyään... Kyllä AV12 ihan tarpeeksi yleensä on, kunhan ei koko armeijan anna tuota ampua. Ja kyllä tuo pääase houkuttaa ainakin minua todella paljon, sillä kun grillaa parhaillaan squadillisen örkkejä yms. kierroksessa kuitenkin. Toki 3+ tai paremmalla savella varustetut eivät hirveästi kärsi, mutta kaikkea muuta vastaan vaikuttaisi erinomaiselta vehkeeltä nykyään. Sillä vanhan codexin versiolla ei sitten tainnut oikeastaan mitään tehdäkään, eli siksi tuosta ei taida paljonkaan porukalla olla kokemusta vielä.Maedhros kirjoitti:Cityfightissa toimii, muuten varsin heikko, tuhottu nopeasti.
- Henri Ketonen
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse olen konvertoimassa hellhoundia örkeille looted vehicleksi. Pohjana ihan se normaali chimera.
Uusien sääntöjen jälkeen siitä on tullut todella houkuteleva lisä, varsinkin ig:tä ja tau:ta vastaan. Tai örkkejä...
Uusien sääntöjen jälkeen siitä on tullut todella houkuteleva lisä, varsinkin ig:tä ja tau:ta vastaan. Tai örkkejä...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
IG Trooper
Kannattaa tosiaan ottaa 2 tai useampi, koska niitä halutaan aina ampua, joskin riippuen vastustajan armeijasta. Itse olen huomannut Hellhoundin hyvin tehokkaaksi varsinkin jos siihen annetaan vielä Heavy Stubber. Ison tykin str 6 syö marineita aika iloisesti, koska templatella saat monta alle niin väkisin joku save epäonnistuu. Tapoin Hellhoundilla yhdessä vuorossa 7 marinea.
No Retreat, No Surrender!