"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hellhound, onko se pisteidensä arvoinen??

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
The Punisher

Hellhound, onko se pisteidensä arvoinen??

Viesti Kirjoittaja The Punisher »

Lukiessani yhtenä päivänä Imperial Guardin taisteluraporttia, mieleeni pongahti kysymys onko Hellhound todella pisteidensä arvoinen?
Olen itse aloitteleva IG pelaaja ja niimpä haluaisin kuulla pitempään IG armeijaa pelanneiden kokemuksia/mielipiteitä tästä tankista.(Tietenkin kiinnostaa kuulla myös vastapelaajien kokemuksia!)

Kiitos jo ennakkoon.....
It's not vengeance... it's punishment...
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Cityfightissa toimii, muuten varsin heikko, tuhottu nopeasti.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Maedhros kirjoitti:Cityfightissa toimii, muuten varsin heikko, tuhottu nopeasti.
Samanhan se kestää kuin dredit nykyään... Kyllä AV12 ihan tarpeeksi yleensä on, kunhan ei koko armeijan anna tuota ampua. Ja kyllä tuo pääase houkuttaa ainakin minua todella paljon, sillä kun grillaa parhaillaan squadillisen örkkejä yms. kierroksessa kuitenkin. Toki 3+ tai paremmalla savella varustetut eivät hirveästi kärsi, mutta kaikkea muuta vastaan vaikuttaisi erinomaiselta vehkeeltä nykyään. Sillä vanhan codexin versiolla ei sitten tainnut oikeastaan mitään tehdäkään, eli siksi tuosta ei taida paljonkaan porukalla olla kokemusta vielä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

No. Kannattaa se ainakin ottaa jos tekee jonkun Steel Legionin tms. jos pisteet riittävät trooppien ja Leman Russien jälkeen. Silloin vastustajalla voi alkaa jo olla melkoinen päänsärky kun vastaan huristelee pöydän täydeltä panssarivaunuja.
zqmfgb
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itse olen konvertoimassa hellhoundia örkeille looted vehicleksi. Pohjana ihan se normaali chimera.

Uusien sääntöjen jälkeen siitä on tullut todella houkuteleva lisä, varsinkin ig:tä ja tau:ta vastaan. Tai örkkejä...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllähän se on aika kova nykyään. Pidennetty kantomatka ja kunnon tulimeren kylväys tekee siitä enemmän realistisen... Toimii avokentässäkin(siis kenttä jossa kuitenkin hiukan maastoa...) aivan hyvin...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Ghost

Viesti Kirjoittaja Ghost »

Pisteiden takaisin saanti tehostuu jos,
ottaa useamman hellhoundin.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Ehdottomasti hyvä jos pisteet riittää kolmeen. Kolmella käristää jo heikoimmista armeijoista neljäsosan yhdessä kiekassa. Halpa hinta ainakin houkuttelee
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
IG Trooper

Viesti Kirjoittaja IG Trooper »

Kannattaa tosiaan ottaa 2 tai useampi, koska niitä halutaan aina ampua, joskin riippuen vastustajan armeijasta. Itse olen huomannut Hellhoundin hyvin tehokkaaksi varsinkin jos siihen annetaan vielä Heavy Stubber. Ison tykin str 6 syö marineita aika iloisesti, koska templatella saat monta alle niin väkisin joku save epäonnistuu. Tapoin Hellhoundilla yhdessä vuorossa 7 marinea.
No Retreat, No Surrender!
Gaon

Viesti Kirjoittaja Gaon »

mielestäni esim. 3 hellhoundia on erittäin hyvä... (jos vain pisteitä riittää)
D3nniz

Viesti Kirjoittaja D3nniz »

Juu tosiaan kannattaa ottaa 2 tai useampi Hellhound ja parhaat grillaus kemut syntyy kun olet eldareita, örkkejä ja tauta vastaan. Sen nopea liikkuminen on ainakin hyvä juttu.
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”