Hiukan kysyttävää gyrocopterin konveerauksesta.
Hiukan kysyttävää gyrocopterin konveerauksesta.
Mikä on,kun Gyrocopterin siivekkeet ei pysy liimaamalla?Olen päätynyt siihen,että konvaaminen on ainoa keino saada ne pysymään.Voisiko joku hieman valaista minua aiheesta?
- minisaarnaaja
Ne siivet ovat kyllä yhdet vaikeimmista osista koota mitä nykyisistä miniatyyreistä löytyy. Itse yritin perinteisellä tavalla, eli ensin pinnaus, sitten pikaliima ja sitten GS siihen päälle. Silti yksi siivistä lähti melko helposti irti. Epoksiliima taitaa olla seuraava vaihtoehto. Vanhan gyron siivet olivat huomattavasti paremmat pelaamista ajatellen, joskin uudet ovat realistisemmat ja näyttävämmät.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
GW:n liimalla kyllä pysyy...paitsi jos joku raivopäinen pelikaveri niitä figuja rupeaa potkiskelemaan vain pahaa pahuuttaanLooPe kirjoitti:Mistäs tuota Loctiten-liimaa saa. No kyllähän niiden pitäisi pysyä GW liimalla... Mutta kun ei. Eikö niin Juho?
Riio-kola kirjoitti:kestääkö liimaus esim. kuljettamista?
Minulla on ainakin kestänyt...en usko, että kestää jos kuljetat figuja repun sivutaskussa. Kerran kuljetin Gyroa repun sivutaskussa
Ja ikävä tosiasia Gw:n liimassa on se, että maksaa paljon ja suutin on "kiroilen vaikka olen lukenut säännöt". Se tarttuu useimmiten kiinni puulon suuhun, ja siitä sitä sitten revitään irti kynsin ja hampain. Mutta mitä nyt pienistä, suosittelen GW:n liimaa =D
Kyllähän se sitten taitaa kestää, mutta ei tuo mikään varma keino siitä huolimatta ole.Chokka_ kirjoitti:GW:n liimalla kyllä pysyy...paitsi jos joku raivopäinen pelikaveri niitä figuja rupeaa potkiskelemaan vain pahaa pahuuttaanLooPe kirjoitti:Mistäs tuota Loctiten-liimaa saa. No kyllähän niiden pitäisi pysyä GW liimalla... Mutta kun ei. Eikö niin Juho?![]()
Riio-kola kirjoitti:kestääkö liimaus esim. kuljettamista?
Minulla on ainakin kestänyt...en usko, että kestää jos kuljetat figuja repun sivutaskussa. Kerran kuljetin Gyroa repun sivutaskussaja kuinka ollakkaan....KRÄTS! En suosittele (=
Ja ikävä tosiasia Gw:n liimassa on se, että maksaa paljon ja suutin on "kiroilen vaikka olen lukenut säännöt". Se tarttuu useimmiten kiinni puulon suuhun, ja siitä sitä sitten revitään irti kynsin ja hampain. Mutta mitä nyt pienistä, suosittelen GW:n liimaa =D