"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uudet Chaos Warriorit

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Thunderheart

Uudet Chaos Warriorit

Viesti Kirjoittaja Thunderheart »

Eli, onko kenelläkään tietoa/kuvia uusista Chaos Warrioreista. Netissä pyörineet kuvat mitä ite oon nähny on aika suttusii, joten ois kiva jos joku tietäis missä ois niistä kunnolisii kuvia ja millon ne oikein on tulossa.

P.S
Miksköhän niistä ei oo mitää Games Workshopin sivuil, korjatkaa jos oon väärässä...
Mortui non dolent ex Ð+S
tneva82

Re: Uudet Chaos Warriorit

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

CountSovereign kirjoitti:Miksköhän niistä ei oo mitää Games Workshopin sivuil, korjatkaa jos oon väärässä...
GW:n sivuilta löytyy yksi kuva. News->FB sneakpeek->green knightin jälkeen.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Eikös ne muuten tule kesällä, Storm of Chaoksen mukana?
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Maedhros kirjoitti:Eikös ne muuten tule kesällä, Storm of Chaoksen mukana?
No näinhän ne kuulemma tulevat.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

Niin tulevat ja sen jälkeen säännöllisin väliajoin oma boksi kaikille markeille (eka on undivided).
Dice are my best weapons.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Tulee vai!? Millaisiahan Nurglen äijistä tulee, voisi vähän vilkuilla... :P
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Rune kirjoitti:Tulee vai!? Millaisiahan Nurglen äijistä tulee, voisi vähän vilkuilla... :P
Osviittaa voi varmaan vetää nykyisistä 40Kn pääjumalien kaaos mariineista. Perusmuovikehikon osia täydennetään erilaisilla metalliosilla. Tiedä sitten minkä näköisiä kyseiset nurglen soturit tulevat olemaan...
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Itse kuulin että jumalkohtaiset osat tulisivat muovisina, niissä olisi päitä ja great weaponit ja pertuskat.
TietoPredator

Viesti Kirjoittaja TietoPredator »

Itse uskoisin että nuo jumalkohtaiset osat ovat muovisia, GW:hän on hankkiutunut eroon metalliosista kaikissa muissakin regiment-bokseissa ja lisäksi riittävä määrä eri jumalien metalliosia koko rykmentille nostaisi boksin hinnan aivan järjettömäksi.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”