Uudet Chaos Warriorit
-
Thunderheart
Uudet Chaos Warriorit
Eli, onko kenelläkään tietoa/kuvia uusista Chaos Warrioreista. Netissä pyörineet kuvat mitä ite oon nähny on aika suttusii, joten ois kiva jos joku tietäis missä ois niistä kunnolisii kuvia ja millon ne oikein on tulossa.
P.S
Miksköhän niistä ei oo mitää Games Workshopin sivuil, korjatkaa jos oon väärässä...
P.S
Miksköhän niistä ei oo mitää Games Workshopin sivuil, korjatkaa jos oon väärässä...
Mortui non dolent ex Ð+S
Re: Uudet Chaos Warriorit
GW:n sivuilta löytyy yksi kuva. News->FB sneakpeek->green knightin jälkeen.CountSovereign kirjoitti:Miksköhän niistä ei oo mitää Games Workshopin sivuil, korjatkaa jos oon väärässä...
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
The Scientist
Osviittaa voi varmaan vetää nykyisistä 40Kn pääjumalien kaaos mariineista. Perusmuovikehikon osia täydennetään erilaisilla metalliosilla. Tiedä sitten minkä näköisiä kyseiset nurglen soturit tulevat olemaan...Rune kirjoitti:Tulee vai!? Millaisiahan Nurglen äijistä tulee, voisi vähän vilkuilla...
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
- TietoPredator
Itse uskoisin että nuo jumalkohtaiset osat ovat muovisia, GW:hän on hankkiutunut eroon metalliosista kaikissa muissakin regiment-bokseissa ja lisäksi riittävä määrä eri jumalien metalliosia koko rykmentille nostaisi boksin hinnan aivan järjettömäksi.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas