Heavy ase HQ:lla
Heavy ase HQ:lla
Eli voiko HQ tyyppi pitää Heavy asetta yhdellä kädellä ilman mitään Terminator armouria?
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
-
Nightbringer
-
Nightbringer
muistaakseni joku sm chaplain modelkin piti meltagunia yhdessä kädessä... Tosin jos se käyttää sitä heavy asetta niin ei saa sitä attack boonusta 
Tulipa muuten mieleen, että jos äijällä on esim. storm bolter, bolt pistol ja ccw. Niin saako se sen attack boonuksen vai ei? Vai pitääkö joka vuoro erikseen sanoa kumpaa asetta se käyttää?
Tulipa muuten mieleen, että jos äijällä on esim. storm bolter, bolt pistol ja ccw. Niin saako se sen attack boonuksen vai ei? Vai pitääkö joka vuoro erikseen sanoa kumpaa asetta se käyttää?
Hmh. Charrulla saa yleensä olla joko 1 kahden- ja 1 yhden käden ase tai 2 yhden käden asetta. Eli tuommoista äijää ei ole olemassakaan.Gaon kirjoitti:Tulipa muuten mieleen, että jos äijällä on esim. storm bolter, bolt pistol ja ccw. Niin saako se sen attack boonuksen vai ei? Vai pitääkö joka vuoro erikseen sanoa kumpaa asetta se käyttää?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Ensinäkin, Meltagun ei ole Heavy ase vaan Assault...Gaon kirjoitti:muistaakseni joku sm chaplain modelkin piti meltagunia yhdessä kädessä... Tosin jos se käyttää sitä heavy asetta niin ei saa sitä attack boonusta
Toiseksi, kenellekään ei saa antaa kahta asetta enempää! Eli max. 1 kahden käden ase + 1 yhden käden ase, tai 2 yhden käden ase...
Muokkaus: Abu voitti minuutilla
Psycannon ei ole heavy ase, vaan assault ase joka voi ampua ns. "heavynä".Nightbringer kirjoitti:Daemonhuntereiden Psycannon on Heavy ase ja sen saa Inquisitoreille ja Inquisitor Lordeille.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Nightbringer
Jos nyt ruvetaan pilkkua viilaamaan, niin tuon voisi kääntää toisinkin päin. Eli Psycannon on Heavy ase, jota on kevennetty, joka mahdollistaa ampumisen liikkeestä. Tämän takia sen range on pienempi.Deetwo kirjoitti: Psycannon ei ole heavy ase, vaan assault ase joka voi ampua ns. "heavynä".
Toisaalta onko sillä nyt kauheasti edes väliä kumpi se on?
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
On heavy, mutta ei se saa sitä. Tästä oli juuri topic jossa asiaa selvennettiinJaska kirjoitti:Eikö Assault Cannon ole heavy ase?
Space Wolf, Wolf Guard Battle Leaderille saa mielestäni sellaisen pyssyn ja tietysti myös terminator armourin.
Tämä on tosi!Deetwo kirjoitti:On heavy, mutta ei se saa sitä. Tästä oli juuri topic jossa asiaa selvennettiinJaska kirjoitti:Eikö Assault Cannon ole heavy ase?
Space Wolf, Wolf Guard Battle Leaderille saa mielestäni sellaisen pyssyn ja tietysti myös terminator armourin.Taitaa olla jonkinmoisessa Q&Assakin.
...ja linkki:Codex Space Wolves Q&A v.1 kirjoitti:A Wolf Guard Battle Leader does not use the Wolf Guard column in the Space Wolf armoury when selecting weapons and wargear
http://uk.games-workshop.com/40kunivers ... r1.DOC.pdf
Itseasiassa ei ihan hullu kysymys. Commisar Jarrik. Master crafted storm bolter, laspistol ja battle claw(count as power fist).Samsson kirjoitti:Toiseksi, kenellekään ei saa antaa kahta asetta enempää! Eli max. 1 kahden käden ase + 1 yhden käden ase, tai 2 yhden käden ase...Gaon kirjoitti:Tulipa muuten mieleen, että jos äijällä on esim. storm bolter, bolt pistol ja ccw. Niin saako se sen attack boonuksen vai ei? Vai pitääkö joka vuoro erikseen sanoa kumpaa asetta se käyttää?
Oletan että +1A bonuksen kahdesta aseesta saa, muuten tuo laspistol on aika turha.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
HUOM! Kenellekään ei saa antaa kahta asetta enempää!tneva82 kirjoitti:Itseasiassa ei ihan hullu kysymys. Commisar Jarrik. Master crafted storm bolter, laspistol ja battle claw(count as power fist).Samsson kirjoitti:...kenellekään ei saa antaa kahta asetta enempää!
Oletan että +1A bonuksen kahdesta aseesta saa, muuten tuo laspistol on aika turha.
Special Charactereille ei saa muutenkaan antaa mitään weaponeita...
Yarrickin tapauksessa (luin jossain) että jos olet ampunut Storm Bolterilla samalla vuorolla kun chargaat, niin et saa kahden ccw boonusta (+ 1A). Muuten hän saa "automaattisesti" + 1A kahdesta cc aseesta.
- The Captain
- Valvoja
SoS on kuitenkin nimenomaan wargear weapon, eli kaippa siitä saa jossei stormia käytä siinä ja ilmottaa että bp käytössä.The Captain kirjoitti:Entäs aseet, jotka eivät ole aseita? Esim. DA Grand masterille storm bolter, bolt pistol ja Sword of secrets. SoS on wargearia - saako äijä tuossa tapauksessa kahdesta ccw:stä +1 attackin?
Ehkäpä tuo wargearina aseen ottaminen on jonkinmoinen poikkeus tietyissä tapauksissa.
Sekavaa.
- NacMacFeegle