1. Miten Warp Lighting Cannonia vastaan taistellaan lähiksessä?
Yleensähän sotakoneiden profiiliin on liitetty myös miehistö, mutta tuon kohdalla miehistöstä ei puhuta mitään. Ampumisesta sitä vastaan kyllä puhutaan, muttei lähiksestä.
2. Kun Rat Ogret taistelevat lähiksessä, niin pysyvätkö ne paimenet pelkästään takana, vai osallistuvat ne taisteluun? Voiko niitä lyödä? Entä kun Ogre kuolee, astuuko silloin paimen esiin?
3. Jos Rattling gun ampuu vihollista, jolla on -1 osumiseen, niin sillä ei taida olla vaikutusta?
Skaven epäselvyyksiä
Skaven epäselvyyksiä
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
- Amazing Slug
Niin. Lisäksi jos hyökkäävä vihollinen tulee cannoniin kiinni jollain "no-charge reactions" taialla tai efektillä (kuten way watcherit metsästä hyökätessään), saa cannon silti fleeata.Ari kirjoitti:1) Katso kohta "Moving the cannon". Siinä seisoo että kanuunan on aina paettava rynnäkköä, eli se ei taistele ikinä! Joko saat sen kiinni ja se tuhoutuu tai se juoksee karkuun.
Tälle ei ole yhtään mitään perusteita yhtään missään, mutta silti kaikki tuntuvat hyväksyvän tämä säännön. Mielikuvituksettomia kun ovat
Itse asiassa sääntö taidettiin perustella siten, että se tykkiä käyttävä Warlock Engineer on niin pilvessä warpstone-höyryistä, että se näkee jonkin verran tulevaisuuteen, ja pystyy siis pakenemaan ajoissa.Amazing Slug kirjoitti:
Tälle ei ole yhtään mitään perusteita yhtään missään, mutta silti kaikki tuntuvat hyväksyvän tämä säännön. Mielikuvituksettomia kun ovat.
Niin, vähän on hatara perustelu, mutta jotain kumminkin.
- Et kai sä oo se tyyppi, joka voittaa aina nää turnaukset sillä juustoarmeijallaan?
- En, mä oon sen paha kaksoisveli...
- En, mä oon sen paha kaksoisveli...