fb: Vampire counts
-
baretul
Undeadeista:
Hmm empä paljo keksi sanotavaa, ihan hieno regimentti, jotain siistimistä ois saanu harrastaa enemmä, eli siis lähinnä metalleissa, mun mielestä ois voinu vetästä vielä kirkkaampaa ositain hihglitejä. Brushaamista ois voinu kanssa vähän vähentää, koska siis puuosatkin on brushattu, ehkä mielummi blendaamalla, empä osaa sanoa :d, makuasia lienee toiki.
Eldarit oli varsin hienoja, pidin tosta pehmeästä lookista. Vähän lähempää ois kyllä noi kuvat saanu ottaa, ja ehkä luonnollisemmalla valolla, koska atm toi valo on aika keltanen. Valkonen oli varsin mukava tossa, tuo ruskeasta korostaminen pelas hyvin tossa ja teki siitä aika pehmeähkön. Noita sinisä gemmejä ois voinu korostaa kuin gemmejä
, ja sitte muutenki sinistä ois voinu vähä pehmeämmin duunata, kuten noiten warriorejen kypärissä, mun mielestä noi hihglitit pomppaa tosta aika pahasti silmille, verratuna sitten hahmojen lookiin muuten, joka on aika pehmeä.
Noh ylipäätänsä todella hienoja
.
Hmm empä paljo keksi sanotavaa, ihan hieno regimentti, jotain siistimistä ois saanu harrastaa enemmä, eli siis lähinnä metalleissa, mun mielestä ois voinu vetästä vielä kirkkaampaa ositain hihglitejä. Brushaamista ois voinu kanssa vähän vähentää, koska siis puuosatkin on brushattu, ehkä mielummi blendaamalla, empä osaa sanoa :d, makuasia lienee toiki.
Eldarit oli varsin hienoja, pidin tosta pehmeästä lookista. Vähän lähempää ois kyllä noi kuvat saanu ottaa, ja ehkä luonnollisemmalla valolla, koska atm toi valo on aika keltanen. Valkonen oli varsin mukava tossa, tuo ruskeasta korostaminen pelas hyvin tossa ja teki siitä aika pehmeähkön. Noita sinisä gemmejä ois voinu korostaa kuin gemmejä
Noh ylipäätänsä todella hienoja
Siinä on mielestäni lähes täydellinen core-unitti. Tietenkin maalauksesta voi nipottaa aina, mutta se ei mun mielestä ole niin tärkeässä roolissa - regimentti luo heti hyvän vaikutelman arkunkansishieldien, hienosti tehdyn basetuksen ja tuon kärsineen lipun ansionsta.. tietenkään unohtamatta yhtenäisesti maalattuja lurkkeja
Regimentti erottuu mukavasti yhdeksi kokonaisuudeksi, mutta sitä jaksaa silti katsoa kahta kertaa enemmän saamatta aivohalvausta 
Nuo shieldit > all
Nuo shieldit > all
-
Paavo Pesusieni
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
kaunista, kaunista.... VC-pelaajana näin upeat figut lämmittää mun sydäntää(?)
anyway, mikä toi wraithifigu o? vitos-edikkaa, vai....?
anyway, mikä toi wraithifigu o? vitos-edikkaa, vai....?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
-
--DeadMan--
-
Spongebob-Väyrynen