DE-raiderin vechile upgradet....
DE-raiderin vechile upgradet....
niin että mitä noista käytätte....itse käytän yleensä screaming jetsejä,scythejä sekä slave snareja.....mutta kertokaa mitkä niistä upgradeista olette todenneet toimiviksi.....
ps.horrofexistä en tykkää kun pelaan yleisesti mariineja vastaan....ja kun niillä on se inhottava and they shall know no fear sääntö ja kaikki.......
ps.horrofexistä en tykkää kun pelaan yleisesti mariineja vastaan....ja kun niillä on se inhottava and they shall know no fear sääntö ja kaikki.......
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
ATSKNF ei auta pätkääkään horrorfexiä vastaan - se ei liity mitenkään pinnaukseen. Itse asiassa kyseinen härpäke on yksi tehokkaimmista DE v.upgradeista SM:a vastaan. (suhteessa hintaansa)
Mutta itse en käytä mitään vehicle upgradeja - raiderit on tarkoitettu transporteiksi - ei mihinkään muuhun. Screaming jets:kin on varsin turha kun nopeuskin on jo mitä on. Oma listani tosin on suuniteltu toimimaan vanhan kodeksin aikana - jolloin ei siis v.upg:ja ollutkaan.
Tosin Night Shieldi kuulostaa aika houkuttelevalta - pääsisi ampumaan ne Splinter Cannonitkin ilman että Mariinit pudottaa Raiderin bolttereilla. Ja Disintegratorit ja Lancet ilman että Hv.Boltterit vastaavat tuleen...no joo - ehkä...
Mutta itse en käytä mitään vehicle upgradeja - raiderit on tarkoitettu transporteiksi - ei mihinkään muuhun. Screaming jets:kin on varsin turha kun nopeuskin on jo mitä on. Oma listani tosin on suuniteltu toimimaan vanhan kodeksin aikana - jolloin ei siis v.upg:ja ollutkaan.
Tosin Night Shieldi kuulostaa aika houkuttelevalta - pääsisi ampumaan ne Splinter Cannonitkin ilman että Mariinit pudottaa Raiderin bolttereilla. Ja Disintegratorit ja Lancet ilman että Hv.Boltterit vastaavat tuleen...no joo - ehkä...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
I mean - where it's going to end?
Peace kirjoitti:ATSKNF ei auta pätkääkään horrorfexiä vastaan - se ei liity mitenkään pinnaukseen. Itse asiassa kyseinen härpäke on yksi tehokkaimmista DE v.upgradeista SM:a vastaan. (suhteessa hintaansa)
onhan se muuten hyvä niitä vastaan mutta kun ne tulee seruraavalla vuorolla takas........nimimerkillä boltterin kudit ei oo kivoja....kun ei oo muuta kuin pahvilaatikko.......
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
-
Nightbringer
Night Shieldia olen käyttänyt Raidereissa, jotka kuljettavat tärkeimpiä tyyppejä (Archon kavereineen, Wychit). Tai no, nykyään nuo on oikeastaan pakollisia. Jos vastustaja saa ekan vuoron, eikä Raidereita ole saanut kunnolla piiloon, Night Shieldit saattavat pitää koneet taivaalla.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Horrorfex muistaakseni aiheuttaa pinnausta - ei paniikkia. Pinnatut mariinit eivät kyllä seuraavalla vuorollaan tee yhtään mitään; eivät ammu, liiku, hyökkää...mitään.huuhkaja kirjoitti:onhan se muuten hyvä niitä vastaan mutta kun ne tulee seruraavalla vuorolla takas........nimimerkillä boltterin kudit ei oo kivoja....kun ei oo muuta kuin pahvilaatikko.......
ATSKNF ei vaikuta mitenkään pinnaukseen.
Ei. Jos kädettää pinning testin joutuu olemaan yhden vuoron tekemättä mitään sillä yksiköllä. (ei voi liikkua, ampua eikä assaulttaa)huuhkaja kirjoitti:mutta eikös pinningistäkin joudu juoksemaan karkuun?
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
- Amazing Slug
Aivan. Mutta palaan takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Itsellä tulee käytettyä Night shieldejä melkein joka pelissä, ja Ravagerilla on yleensä myös Screaming jets, jotta pystyy tekemään hieman vahinkoa. Saatan myös varustaa Raiderini trophy-horro-torture- combolla, jolloin sillä voi tank-shokkailla vihollisia ja antaa niille -1 LD. Horrofexit ovat aina käytössä, niin halpoja kun ovat..
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Mie oon tykännyt upgradea raider squadeihin disintegraattorit ihan vaan sen ap2-lätyn takia. Kyllä se sillon on myös melkonen marinen kaataja.Peace kirjoitti:Mutta itse en käytä mitään vehicle upgradeja - raiderit on tarkoitettu transporteiksi - ei mihinkään muuhun.
Itse en muita upgradeja käytä, tosin enpähän ole vielä kunnolla armeijaani kokeillutkaan.