"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DE-raiderin vechile upgradet....

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Huuhkaja
Viesti:

DE-raiderin vechile upgradet....

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

niin että mitä noista käytätte....itse käytän yleensä screaming jetsejä,scythejä sekä slave snareja.....mutta kertokaa mitkä niistä upgradeista olette todenneet toimiviksi.....

ps.horrofexistä en tykkää kun pelaan yleisesti mariineja vastaan....ja kun niillä on se inhottava and they shall know no fear sääntö ja kaikki.......
"Stay where you are... You're making me look amazingly brilliant."
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

ATSKNF ei auta pätkääkään horrorfexiä vastaan - se ei liity mitenkään pinnaukseen. Itse asiassa kyseinen härpäke on yksi tehokkaimmista DE v.upgradeista SM:a vastaan. (suhteessa hintaansa)

Mutta itse en käytä mitään vehicle upgradeja - raiderit on tarkoitettu transporteiksi - ei mihinkään muuhun. Screaming jets:kin on varsin turha kun nopeuskin on jo mitä on. Oma listani tosin on suuniteltu toimimaan vanhan kodeksin aikana - jolloin ei siis v.upg:ja ollutkaan.

Tosin Night Shieldi kuulostaa aika houkuttelevalta - pääsisi ampumaan ne Splinter Cannonitkin ilman että Mariinit pudottaa Raiderin bolttereilla. Ja Disintegratorit ja Lancet ilman että Hv.Boltterit vastaavat tuleen...no joo - ehkä...
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Huuhkaja
Viesti:

Peace kirjoitti:ATSKNF ei auta pätkääkään horrorfexiä vastaan - se ei liity mitenkään pinnaukseen. Itse asiassa kyseinen härpäke on yksi tehokkaimmista DE v.upgradeista SM:a vastaan. (suhteessa hintaansa)

onhan se muuten hyvä niitä vastaan mutta kun ne tulee seruraavalla vuorolla takas........nimimerkillä boltterin kudit ei oo kivoja....kun ei oo muuta kuin pahvilaatikko.......
Nightbringer

Viesti Kirjoittaja Nightbringer »

Night Shieldia olen käyttänyt Raidereissa, jotka kuljettavat tärkeimpiä tyyppejä (Archon kavereineen, Wychit). Tai no, nykyään nuo on oikeastaan pakollisia. Jos vastustaja saa ekan vuoron, eikä Raidereita ole saanut kunnolla piiloon, Night Shieldit saattavat pitää koneet taivaalla.
Who is this irresistible creature who has insatiable love for the dead?
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

huuhkaja kirjoitti:onhan se muuten hyvä niitä vastaan mutta kun ne tulee seruraavalla vuorolla takas........nimimerkillä boltterin kudit ei oo kivoja....kun ei oo muuta kuin pahvilaatikko.......
Horrorfex muistaakseni aiheuttaa pinnausta - ei paniikkia. Pinnatut mariinit eivät kyllä seuraavalla vuorollaan tee yhtään mitään; eivät ammu, liiku, hyökkää...mitään.

ATSKNF ei vaikuta mitenkään pinnaukseen.
Huuhkaja
Viesti:

jaa...no niin nyt saavat tuta nuo wuffet horrorfexin mahdin....pitäis varmaan lukea nuo jutut tarkemmin....mutta eikös pinningistäkin joudu juoksemaan karkuun?
Abu
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Abu »

huuhkaja kirjoitti:mutta eikös pinningistäkin joudu juoksemaan karkuun?
Ei. Jos kädettää pinning testin joutuu olemaan yhden vuoron tekemättä mitään sillä yksiköllä. (ei voi liikkua, ampua eikä assaulttaa)
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Mutta jos vihollinen assaultoi pinnattuun yksikköön, tapellaan ihan normaalisti ja ilman mitään erityisiä miinuksia.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Aivan. Mutta palaan takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Itsellä tulee käytettyä Night shieldejä melkein joka pelissä, ja Ravagerilla on yleensä myös Screaming jets, jotta pystyy tekemään hieman vahinkoa. Saatan myös varustaa Raiderini trophy-horro-torture- combolla, jolloin sillä voi tank-shokkailla vihollisia ja antaa niille -1 LD. Horrofexit ovat aina käytössä, niin halpoja kun ovat..
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
Orion God

Viesti Kirjoittaja Orion God »

En ite pelaa DE mutta suunnittelin kerran niille armeijaa ja aika moni suositteli noita Night Shieldejä joten jos pelaisin DE niin käyttäisin niitä :P
I am weasel!
Seafarer

Viesti Kirjoittaja Seafarer »

Peace kirjoitti:Mutta itse en käytä mitään vehicle upgradeja - raiderit on tarkoitettu transporteiksi - ei mihinkään muuhun.
Mie oon tykännyt upgradea raider squadeihin disintegraattorit ihan vaan sen ap2-lätyn takia. Kyllä se sillon on myös melkonen marinen kaataja.

Itse en muita upgradeja käytä, tosin enpähän ole vielä kunnolla armeijaani kokeillutkaan.
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Ite käytän Night Shieldiä, se kun tosiaankin auttaa raidereita pysymään ilmassa (monta kertaa kaverit ampunu ja ei ylläkkään).

Horroria en käytä koska kavereilla on Eldarit, Necronit ja Nidit.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”