Jos minulla on lähitaistelussa Tomb Spyder ja 1 Scarab swarm, niin voin TAR:in mukaan valita yksikön "majority toughness:in" 6:seksi. Jos näin valitsen, tuleeko minun jakaa kaikki tulleet woundit Spyderiin, vai voinko jakaa woundeja myös swarmiin?
Jos yksikköön tulee kolme woundia stregthillä 6 (IG fist), niin tapahtuuko:
a) Tomb Spyder kuolee ja swarm ottaa yhden woundin
b) Tomb Spyder kuolee ja samaten swarm (koska str 6 instakillaa swarmin)
c) voin jakaa kolme woundia swarmiin, joka ei instakillaudu, koska sillä on toughness 6 lähitaistelun ajan (TAR on minulle hiukan epäselvä)
Jos minulla onkin lähitaistelussa Spyder ja 2 Scarab swarmia ja heihin tulee 3 str 6 woundia, niin instakillautuuko Spyder? (koska yksikön majority toughness on 3)
Kiitos vastauksista etukäteen.
Tomb Spyder ja Scarab swarm TAR:issa
Re: Tomb Spyder ja Scarab swarm TAR:issa
--- Majority Toghnessilla ei ole merkitystä.Julistaja kirjoitti:Jos minulla on lähitaistelussa Tomb Spyder ja 1 Scarab swarm, niin voin TAR:in mukaan valita yksikön "majority toughness:in" 6:seksi. Jos näin valitsen, tuleeko minun jakaa kaikki tulleet woundit Spyderiin, vai voinko jakaa woundeja myös swarmiin?
Tomb Spyder on Monstrous Creature. MC:itä kohdellaan kuten IC:itä, joten vastustajasi allokoi osumat TS:än ja SS:ien välillä. Kaikki TS:ään osuneet TS:än T:llä, Swarmeihin Swarmien T:llä.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.
--- Necron FAQ:ista, tietenkin...Chade kirjoitti:Ja tämän voi päätellä mistä, jos saan kysyä.
Chapter Approved
Löytyvät aivan sivun alaosasta. Kannattaa lukea ainakin sääntökirjan (Rulebook Clarifications) ja oman armeijan FAQit.
Edit:
Tuo Scarabeiden tuhoutuminen löytyy itseasiassa vähän toisesta paikasta...
Chapter Approved Errata
Vähemmän yllättäen, Necron Errata.
Heikkoliha yrittää tuhota, metsästää itseä kuin itse niitä, mutta ne heikkoja. Itse taistelee viimeiseen, kaikki täytyy ahmia.