"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maalin kivumisesta... Eli kysymys maalin levittämisestä.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
ornatkur

Viesti Kirjoittaja ornatkur »

eagleye kirjoitti:Onko vaikkapa margariinipurkin kansi, niin harvinainen? ;)
Hyvä tuokin, erittäin hyvä.
behemoth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Minun "palettini" on vasemman käden peukalonkynsi :D
Hyvin toimii...
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

mitä ohuemmalla malilla maalaat sen tasaisempi jälki tulee jos maalaat kerman paksuisella maalilla niin eikös siitä maalaus jäljestä tulisi myös aika paksua?
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

ratgut kirjoitti:mitä ohuemmalla malilla maalaat sen tasaisempi jälki tulee jos maalaat kerman paksuisella maalilla niin eikös siitä maalaus jäljestä tulisi myös aika paksua?
Ööh.. Ei? Kato ku kyllä se maalipinta vaatii kuitenkin n määrän maalia peittääkseen. Sä voit laittaa sen määrän kahdessa kymmenessä eri kerroksessa siihen pintaan, mutta ei siitä merkittävästi tasaisempaa pintaa tule kuin mitä saat jos laitat sen maalin siihen kahdessa kerroksessa.

Voit käydä katsomassa vaikka tän saitin galleriasta minkälaista jälkeä em. maalaustavalla saa aikaan. Itse olen ainakin ollut suht tyytyväinen kun olen maalaillut miten olen maalaillut.
Toisaalta vallejon maaleja tulee sattuneesta syystä laimenneltua astetta enemmän, mutta niissäkin pyrin siihen että ne basecoatit peittää parilla kerroksella.

Mut pointti kai on että kukin taplaa tyylillään. Jos sä haluat käyttää maalausaikasi siinä basecoatvaiheessa, niin tuskin sua kukaan estää.
Spongebob-Väyrynen

niin niin mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän en nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.

sitäpaitsi kuka sano että minä aion sitä base coat vaiheessa käyttää
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Jamppa4444444

Viesti Kirjoittaja Jamppa4444444 »

ratgut kirjoitti:niin niin mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän en nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.
Mitääh, tollanen idiootti. Jos toinen sanoo, ettei tartte oikestaan laimentaa, niin sä vaan väität vastaan. Ei ihme, että sulla on niin rumat maalaukset. Eikä oo edes äidinkieli kunnossa. Tollasta tekstiliutaa ei kirjoteta yhteen!

ISO alkukirjain täytyy olla.
Tonne väliin täytyisi laittaa piste ja TOINEN ISO alkukirjain.

Eli näin:
ratgut kirjoitti:Niin niin, mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän. En nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.
Spongebob-Väyrynen

jani oo nyt hiljaa ku et ite osaa edes maalata etkä edes harrasta miniatyyrejä et ole koskaan edes nähnyt figua luonnossa!!! (hän istuu vieressäni juuri nyt)
Jamppa4444444

Jaa mäkö en osaa maalata. Kattoisit mun taideteoksia vähän netistä. En nyt jaksa antaa osotetta, kun ne on niin pitkiä, mutta eti hakukoneella. "Jampan taideteokset". Mikä ihmeen Jani? Mä ainaskii harrastan miniatyyrejä. En ole nähny luonnossa figua, kun maalailen aina sisällä.... höhöö. Jaahas, vai on sulla figu vieressä, onpas hienoa.
Spongebob-Väyrynen

hauska jätkä vai??
Jamppa4444444

Oonpas mää nyt hauska kun täytän tätä teidän voorumia valitusviesteillä??? vaimitä?
Janne Forsell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janne Forsell »

Jamppa aika monella nelosella kirjoitti: Eli näin:
ratgut kirjoitti:Niin niin, mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän. En nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.
Hoh hoh... Kannattaako sitä korjata toisten tekstejä jos ei osaa? 'Että' -sanaa ennen tulee pilkku. Muutenkaan tälläinen häröily täällä foorumilla ei palvele mitään funktiota, saat siitä tyydytystä? Kaltaistasi seuraa löydät esimerkiksi Demin, tuon ihanan nuorison suosikkilehden, keskustelufoorumilta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”