Hyvä tuokin, erittäin hyvä.eagleye kirjoitti:Onko vaikkapa margariinipurkin kansi, niin harvinainen?
Maalin kivumisesta... Eli kysymys maalin levittämisestä.
-
Spongebob-Väyrynen
Ööh.. Ei? Kato ku kyllä se maalipinta vaatii kuitenkin n määrän maalia peittääkseen. Sä voit laittaa sen määrän kahdessa kymmenessä eri kerroksessa siihen pintaan, mutta ei siitä merkittävästi tasaisempaa pintaa tule kuin mitä saat jos laitat sen maalin siihen kahdessa kerroksessa.ratgut kirjoitti:mitä ohuemmalla malilla maalaat sen tasaisempi jälki tulee jos maalaat kerman paksuisella maalilla niin eikös siitä maalaus jäljestä tulisi myös aika paksua?
Voit käydä katsomassa vaikka tän saitin galleriasta minkälaista jälkeä em. maalaustavalla saa aikaan. Itse olen ainakin ollut suht tyytyväinen kun olen maalaillut miten olen maalaillut.
Toisaalta vallejon maaleja tulee sattuneesta syystä laimenneltua astetta enemmän, mutta niissäkin pyrin siihen että ne basecoatit peittää parilla kerroksella.
Mut pointti kai on että kukin taplaa tyylillään. Jos sä haluat käyttää maalausaikasi siinä basecoatvaiheessa, niin tuskin sua kukaan estää.
-
Spongebob-Väyrynen
-
Jamppa4444444
Mitääh, tollanen idiootti. Jos toinen sanoo, ettei tartte oikestaan laimentaa, niin sä vaan väität vastaan. Ei ihme, että sulla on niin rumat maalaukset. Eikä oo edes äidinkieli kunnossa. Tollasta tekstiliutaa ei kirjoteta yhteen!ratgut kirjoitti:niin niin mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän en nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.
ISO alkukirjain täytyy olla.
Tonne väliin täytyisi laittaa piste ja TOINEN ISO alkukirjain.
Eli näin:
ratgut kirjoitti:Niin niin, mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän. En nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.
-
Spongebob-Väyrynen
-
Jamppa4444444
Jaa mäkö en osaa maalata. Kattoisit mun taideteoksia vähän netistä. En nyt jaksa antaa osotetta, kun ne on niin pitkiä, mutta eti hakukoneella. "Jampan taideteokset". Mikä ihmeen Jani? Mä ainaskii harrastan miniatyyrejä. En ole nähny luonnossa figua, kun maalailen aina sisällä.... höhöö. Jaahas, vai on sulla figu vieressä, onpas hienoa.
-
Spongebob-Väyrynen
-
Jamppa4444444
-
Janne Forsell
- Viesti:
Hoh hoh... Kannattaako sitä korjata toisten tekstejä jos ei osaa? 'Että' -sanaa ennen tulee pilkku. Muutenkaan tälläinen häröily täällä foorumilla ei palvele mitään funktiota, saat siitä tyydytystä? Kaltaistasi seuraa löydät esimerkiksi Demin, tuon ihanan nuorison suosikkilehden, keskustelufoorumilta.Jamppa aika monella nelosella kirjoitti: Eli näin:ratgut kirjoitti:Niin niin, mutta kyllä sitä maalia silti kannattaa ohentaa vähän enemmän. En nyt tarkoita että se vedeksi asti pitää laimentaa.