Enpä ennen ole ollut näin hilpeä kun olen vasta huijattu!
Aprillia
-
MangaReaper
Ohhoh, ensimmäistä kertaa tänään minuakin narutettiin (tai sitten on huijattu niin hyvin, etten edes huomannut). Vähän aikaa ihmettelin, että mitä hittoa, pila paljastui vasta kun kirjauduin ulos ja omalla tunnuksellani sisään. Tosin jostain syystä piti kahdesti kirjautua ulos (syytän Soneraa...). Pakko myöntää, makeasti menin lankaan, erittäin hyvä pila ^^
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
- Walloittaja
- Viesti:
-
Badruk ´eadsplitta
-
The Swordmaster
*Ahih* minä vaan yritin loggaantua takaisin omalle käyttäjä tunnukselle, mutta pisti vaan netin minun kohdilla sekaisin. Toisekseen jostain kumman syystä en vaan saanut omaa passua toimimaan ja jouduin pyytämään uuden tilalle
Tuo bugi vaan jotenkin haittoi asiaa hivenen...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Kyseessähän siis ei ollut lainkaan bugi, eikä sivuston "ohjelmointia" oltu muutettu mitenkään, eli se ei voinut vaikuttaa mitenkään oman tunnuksesi toimintaan.Aasimar kirjoitti:*Ahih* minä vaan yritin loggaantua takaisin omalle käyttäjä tunnukselle, mutta pisti vaan netin minun kohdilla sekaisin. Toisekseen jostain kumman syystä en vaan saanut omaa passua toimimaan ja jouduin pyytämään uuden tilalleTuo bugi vaan jotenkin haittoi asiaa hivenen...
Niin anteeksi hivenen epäselvä kirjoittaminen... Siis tämä *boboo* *boobon* netti minkä omaan alkaa kettuilla moisesta asiasta, jota se ei välttämättä heti "ymmärrä". Eli jos edellinen viesti antoi ymmärtää väärin, niin se vaan oli tuon kaapeli modeemin omia aprilli piloja...Weekender kirjoitti:Kyseessähän siis ei ollut lainkaan bugi, eikä sivuston "ohjelmointia" oltu muutettu mitenkään, eli se ei voinut vaikuttaa mitenkään oman tunnuksesi toimintaan.Aasimar kirjoitti:*Ahih* minä vaan yritin loggaantua takaisin omalle käyttäjä tunnukselle, mutta pisti vaan netin minun kohdilla sekaisin. Toisekseen jostain kumman syystä en vaan saanut omaa passua toimimaan ja jouduin pyytämään uuden tilalleTuo bugi vaan jotenkin haittoi asiaa hivenen...
Kaiken lisäksi nyt vasta tätä kirjoittaessa muistin, ettei minulla ollutkaan tätä vakio "kierto" passua... my bad tuossa asiassa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
zakug_the_insane