"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Aprillia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
zaruman89

Viesti Kirjoittaja zaruman89 »

EI juma! :D LoL! huhahahaa!!!
Enpä ennen ole ollut näin hilpeä kun olen vasta huijattu! :D
Mechanized Eldar since 01/08/07
W 78- L 34 - D13
Ikuinen hopeamitalisti .
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Ohhoh, ensimmäistä kertaa tänään minuakin narutettiin (tai sitten on huijattu niin hyvin, etten edes huomannut). Vähän aikaa ihmettelin, että mitä hittoa, pila paljastui vasta kun kirjauduin ulos ja omalla tunnuksellani sisään. Tosin jostain syystä piti kahdesti kirjautua ulos (syytän Soneraa...). Pakko myöntää, makeasti menin lankaan, erittäin hyvä pila ^^
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Korppi

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Hehe, joo kyllä pisti suun hymyyn. Originaali ja pirullinen idea.
... Inhoan teinejä, ne pomppii silmille ja saa nenilleen...
Univarjo

Viesti Kirjoittaja Univarjo »

Gaah. Täydestä nuo minuun menevät vuodesta toiseen, koko päivää ei muista yleensä. Oh well, varsin toimiva näytti olevan... heh...
Don't feel betrayed by life; only thing it ever promised is death.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

tämän muistan ensi vuonna!!! vannon sen! en mene enää lankaan!
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Ööh, olinko ainoa jolta toi meni ohi? Mää kun harppaan suosikeiden kautta aina suoraan foorumille :D Hitto soikoon.
Walloittaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Walloittaja »

Mjooh, minultakin meni pila ohi, kun aloitus sivuna suoraan foorumi. Mutta kyllähän tämän ketjun lukemisen jälkeen käväisen katsomassa(siis eilen) etusivuakin. Kiva idea Weekenderiltä. :)

-Walloittaja
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
Badruk ´eadsplitta

Viesti Kirjoittaja Badruk ´eadsplitta »

Meni se multakin ohi vaikka kävin tsekkaan sen hallinnan? Ei oikein tajunnut ihmettelin vaan mikä hiton kuva tossa sivussa on =)
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Todella ilkeetä Weekender. Olin aprillina juuri herännyt ja väsynyt ja en muistanut mikä päivä se oli ja kun näin sinun nimesi ja avatarisi etusivulla sydän pomppas uuden korkeushyppyn mailmanennätyksen...
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
ErrSol

Viesti Kirjoittaja ErrSol »

Warsmith kirjoitti:Todella hyvä pila, ketä nyt ei kiinnostaisi tietää mitä raportteja modet saa? Ei MINUA ainakaan... :) Oli ihan pakko käydä kaupassa ostamassa silliä... :)

Mmmmm, silliä....
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

*Ahih* minä vaan yritin loggaantua takaisin omalle käyttäjä tunnukselle, mutta pisti vaan netin minun kohdilla sekaisin. Toisekseen jostain kumman syystä en vaan saanut omaa passua toimimaan ja jouduin pyytämään uuden tilalle :( Tuo bugi vaan jotenkin haittoi asiaa hivenen...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Aasimar kirjoitti:*Ahih* minä vaan yritin loggaantua takaisin omalle käyttäjä tunnukselle, mutta pisti vaan netin minun kohdilla sekaisin. Toisekseen jostain kumman syystä en vaan saanut omaa passua toimimaan ja jouduin pyytämään uuden tilalle :( Tuo bugi vaan jotenkin haittoi asiaa hivenen...
Kyseessähän siis ei ollut lainkaan bugi, eikä sivuston "ohjelmointia" oltu muutettu mitenkään, eli se ei voinut vaikuttaa mitenkään oman tunnuksesi toimintaan.
Aasimar

Viesti Kirjoittaja Aasimar »

Weekender kirjoitti:
Aasimar kirjoitti:*Ahih* minä vaan yritin loggaantua takaisin omalle käyttäjä tunnukselle, mutta pisti vaan netin minun kohdilla sekaisin. Toisekseen jostain kumman syystä en vaan saanut omaa passua toimimaan ja jouduin pyytämään uuden tilalle :( Tuo bugi vaan jotenkin haittoi asiaa hivenen...
Kyseessähän siis ei ollut lainkaan bugi, eikä sivuston "ohjelmointia" oltu muutettu mitenkään, eli se ei voinut vaikuttaa mitenkään oman tunnuksesi toimintaan.
Niin anteeksi hivenen epäselvä kirjoittaminen... Siis tämä *boboo* *boobon* netti minkä omaan alkaa kettuilla moisesta asiasta, jota se ei välttämättä heti "ymmärrä". Eli jos edellinen viesti antoi ymmärtää väärin, niin se vaan oli tuon kaapeli modeemin omia aprilli piloja...
Kaiken lisäksi nyt vasta tätä kirjoittaessa muistin, ettei minulla ollutkaan tätä vakio "kierto" passua... my bad tuossa asiassa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Aprillipäivänä päätin ATK-tunnilla vierailla sotussa ja ehdin vaihtaa jo hullun katseen silmiini; "tästä tulee hauskaa!". Mutta voi, ylläpito vei voiton.
willownen

Viesti Kirjoittaja willownen »

Ihan suoraan sanottuna menin retkuun, ei tullut edes aprillipäivä mieleen.
Hakaneula on yksinkertaisuudessaan niin hieno keksintö, ettei mikään tuotekehittely voi sitä parantaa.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”