Turnaus listat
-
Badruk ´eadsplitta
Turnaus listat
Hyvät 510p
10 * RoR (kaikki) 140p
Aragorn (h.armour,horse,Anduril) 280p
Eomer (shield,horse) 90p
models 12
Pahat 490p
Lurtz 60p
Grichnakh (shield) 50p
10 * Uruk-hai (pike) 110p
6 * Uruk-hai (shield) 66p
8 * Orc (shield) 48p
6 * Orc (spear) 36p
Mordor troll 90p
Kommenttia voi antaa mutta näin tällä kertaa omilla ukoilla ei juuri parempaakaan saanut mutta voi antaa parannus ehdotuksia?
models 35
10 * RoR (kaikki) 140p
Eomer (shield,horse) 90p
models 12
Pahat 490p
Lurtz 60p
Grichnakh (shield) 50p
10 * Uruk-hai (pike) 110p
6 * Uruk-hai (shield) 66p
8 * Orc (shield) 48p
6 * Orc (spear) 36p
Mordor troll 90p
Kommenttia voi antaa mutta näin tällä kertaa omilla ukoilla ei juuri parempaakaan saanut mutta voi antaa parannus ehdotuksia?
models 35
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
Oberon
-
Badruk ´eadsplitta
Pahiksissa ei ihan selkeää teemaa ole mutta ajattelin semmosta joukkoa joka haki hobitti ja kuskas niitä Sarumanille. Hyvisten armeija vaikutta aika hyvältä ainakin Aragornin luulis saavan jotakin aikaseksi ja Eomer on osoittautunut todella hyödylliseksi omissa peleissä. Tai sitten pahis armeija vois olla sieltä Pellenorin kentiltä (muista sitten oliks siellä urukkeja, mutta kumminkin).
Re: Turnaus listat
Liian pieni joukko. Tuo ei pärjää, etenkään skenaarioissa. Aragorn on liian kallis. Glorfindel/uusi Boromir ilman lippua olisi parempi valinta. Kaupan päälle saisi vielä muutaman RoRin.LegoIas kirjoitti:Hyvät 510p
10 * RoR (kaikki) 140p
Eomer (shield,horse) 90p
models 12
-
Badruk ´eadsplitta
Ei ole enempää tossa on niin kuin kaikii ratsastavat paitsi Theodenin jätin pois että sain pahoille massaa enempi, mutta jos ostan lisää niin voisin vaihtaa jotain pois ja lisää RoReja tilalle, mutta artsu on tollasena aika houkuttelevan kuulonen parhaimmillaan 8 atakkia wuundaa 4+ mieti
-
Amroth Elensar
hetkinen. mä mietin mä mietin..... AAAAAARGH!! Onpas tullut pelattua väärillä säännöillä!! Oi voi, sääliks käy pelikavereita.. Ainaski mä oletan pelanneeni väärillä säännöillä.. Eli jos Gloro hepalla on chargannu ja voittanu taistelun, eiks se voikkaan tappaa 8:aa goppoa vuorossa? 
Tai siis ku vihut kaatuu tässä tilanteessa maahan, niin eikö voi antaa niille iskuja parittomina lukuina, esim. 1 gopolle kilvellä, 6 goppokapulle, 1 gopolle jousella?
Tai siis ku vihut kaatuu tässä tilanteessa maahan, niin eikö voi antaa niille iskuja parittomina lukuina, esim. 1 gopolle kilvellä, 6 goppokapulle, 1 gopolle jousella?
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Badruk ´eadsplitta
-
Amroth Elensar
Molemmista listoista löytyy tehoa varmasti, mutta tosiaan, toi hyvislista arveluttaa vähän skenujen kannalta...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
-
Oberon
olet siis pelannut samoin kuin minä, otan osaa. oli aika hirveetä kertoo siitä vastustajalle. olin vyöryttänyt proxy aralla sen gobboja miten päin vaan(tolla 8 gobboa vuorossa jutulla) ja sitten kun kavceri ottaa aran, mie kerronkin että mie oon huijannu ja ara voikin tappaa vain 4 vuorossa, heti kalpeniAmroth Elensar kirjoitti:hetkinen. mä mietin mä mietin..... AAAAAARGH!! Onpas tullut pelattua väärillä säännöillä!! Oi voi, sääliks käy pelikavereita.. Ainaski mä oletan pelanneeni väärillä säännöillä.. Eli jos Gloro hepalla on chargannu ja voittanu taistelun, eiks se voikkaan tappaa 8:aa goppoa vuorossa?
-
Oberon
ei toimi. kaikkijotka on b2b kaatuvat ja ottavat tuplana joka hitin jonka niihin kohdistat, mutta ei sulla ole 8:aa hyökkäystä jaettavana, lyötävänä vain. :stä annetaan 2/nenukka-->yht 8 iskua mutta maks 4 kuollutta.IGCaptainLegolas kirjoitti:Jos kaikki on base2base kontaktissan , mutta ei taia mahtua noin moni kontaktiin
-
Badruk ´eadsplitta
-
Oberon
-
Badruk ´eadsplitta