Zacharias the Everlinving
Niinpä!Franz von Carstein kirjoitti:No nuo Necrarchit ovat vähän semmosta raukkis väkeä(miten muuten semmonen taikoja olis soranin henkiltä ottanu?).Eivät ainakaan blood Dragonit semmosta tee...
Abhorashille, Red dukelle ja Walachille kaikki kunnia (ja tietty Antrákille, omalle vampire lordilleni!)
Reilu kaksinkamppailu on ainoa oikea tapa selvittää välinsä. Magiaa saa käyttää apuna, kunhan ei piileskele vastustajaa kuin kuolevainen!
-
theunholybeast
Itse asiassa Melkhior VS. W'Soran, ei Zacharias..theunholybeast kirjoitti:ja sitäpaitsi, mitä järkeä on taistella itseään HUOMATTAVASTI
voimakkaampaa vastustajaa, kuten esim Zacharias vs. W'Soran,
vastaan kun voi tehdä jotain niinkin vaivihkaista kuin surmata
nukkuvan vastustajan... säästää aikaa ja elivoimaa
Jos Melkhior olisi ollut Blood dragon, hän olisi harjaannuttanut kykyjään vuosisatoja (vampyyreillä ei ole ajasta puutetta!), ja kun tuntisi itsensä valmiiksi, olisi haastanut W'Soranin kaksintaisteluun. Taistelu voisi olla hyvinkin tasaväkinen, sillä W'Soran on saattanut jättää taitojen petraamisen, luottaen omiin kykyihinsä..
-
theunholybeast
argh... pitäisi kai lukea hieman tarkemminThe Witch king kirjoitti:Itse asiassa Melkhior VS. W'Soran, ei Zacharias..theunholybeast kirjoitti:ja sitäpaitsi, mitä järkeä on taistella itseään HUOMATTAVASTI
voimakkaampaa vastustajaa, kuten esim Zacharias vs. W'Soran,
vastaan kun voi tehdä jotain niinkin vaivihkaista kuin surmata
nukkuvan vastustajan... säästää aikaa ja elivoimaa
Jos Melkhior olisi ollut Blood dragon, hän olisi harjaannuttanut kykyjään vuosisatoja (vampyyreillä ei ole ajasta puutetta!), ja kun tuntisi itsensä valmiiksi, olisi haastanut W'Soranin kaksintaisteluun. Taistelu voisi olla hyvinkin tasaväkinen, sillä W'Soran on saattanut jättää taitojen petraamisen, luottaen omiin kykyihinsä..
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
-
Andromedus
Ja ilmeisesti Melkhior sai kirjan, kun tappoi W'Soranin. Siten nämä herrat liittyvät yhteen. Kuten sanottu, itse en ole lukenut vastaavaa, kun en 5. edikasta omista kuin VC:n-kirjan.Andromedus kirjoitti: Siis Sakarius sai kirjan Melkiorilta kun tappoi tämän.
Eikä Melkhiorkaan välttämättä kuollut. Jotkuthan uskovat, että hän meni pimeään luolaan nuolemaan haavojaan..
minusta kyllä tuntuu että zacharias peittosi melkhiorin pelkästä kostan halusta ja olihan hän myöskin pätevä necromantikko
se ei kyllä tarkoita sitä että sakke olisi jotenkin mahtavin necrarch velho vaikka hänellä onkin se nagashin nivus.
olisi muutén mielen kiintoista nähdä itse nagashin tiedot ja kuinka kova necromanseri se olisi pelillisesti
olisi muutén mielen kiintoista nähdä itse nagashin tiedot ja kuinka kova necromanseri se olisi pelillisesti