Vaikeuksia templaattien kanssa?
- Gene Steeler
Vaikeuksia templaattien kanssa?
Jos porukassanne on ollut vaikeuksia selvittää montako figua lohikäärmeen hönkäyksen alle jääkään, tai oliko kivenmurikan alla tosiaan 4 kokonaista ja 8 puolikasta figua, niin http://www.sardame.com/genesteeler/EasyBlastMarkers.pdf saattaa auttaa...
- Gene Steeler
- I.C. Wiener
- Viesti:
- Konrad von Richtmark
Varma on varmaa. Itse voisin ainakin nähdä itseni kopioimassa nuo listat.
Voisin? PAH! Nyt kun olen rakastunut virallisesti Hell Cannoniin, ihan satavarmana sen teen. Aiemmin kun se on ollut vain omat Chosenit jotka saavat tykkiä niskaan, niin vähänpä olen väittänyt jos pariin ei oikein osukaan. Mutta nyt kun itsekin pitää tykittää..
Voisin? PAH! Nyt kun olen rakastunut virallisesti Hell Cannoniin, ihan satavarmana sen teen. Aiemmin kun se on ollut vain omat Chosenit jotka saavat tykkiä niskaan, niin vähänpä olen väittänyt jos pariin ei oikein osukaan. Mutta nyt kun itsekin pitää tykittää..
-
The Scientist
-
Oberon
Jos noita Virallisia templateja halajaa, niitä saa tietääkseni myös pikku-ukkokaupoista. Kolmen templaten pussilla pitäisi olla hintaa noin vitsku.
Itse en usko että Genen pdf:fää tarvisin pelin aikana, mutta voisihan sillä esimerkiksi etsiä optimaalisia kulmia ja etäisyyksiä breath weaponien käyttöön.
Itse en usko että Genen pdf:fää tarvisin pelin aikana, mutta voisihan sillä esimerkiksi etsiä optimaalisia kulmia ja etäisyyksiä breath weaponien käyttöön.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."