"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vaikeuksia templaattien kanssa?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Gene Steeler

Vaikeuksia templaattien kanssa?

Viesti Kirjoittaja Gene Steeler »

Jos porukassanne on ollut vaikeuksia selvittää montako figua lohikäärmeen hönkäyksen alle jääkään, tai oliko kivenmurikan alla tosiaan 4 kokonaista ja 8 puolikasta figua, niin http://www.sardame.com/genesteeler/EasyBlastMarkers.pdf saattaa auttaa...
Sumppi Ry - Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Heavy Gear Blitz!
Gene Steeler

Viesti Kirjoittaja Gene Steeler »

Onko tosta ollut apua kelläkään?
Sumppi Ry - Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Heavy Gear Blitz!
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Eipä oo ollut vaikeuksia templattien kanssa.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Konrad von Richtmark

Viesti Kirjoittaja Konrad von Richtmark »

Eipä meilläkään... tavallisesti se jolla on template tarkistaa, tai joku kolmas puoli. Tavallisesti tulos hyväksytään muitta mutkitta, jollei se kuulosta aivan vammaiselta.
_mursu

Viesti Kirjoittaja _mursu »

Varma on varmaa. Itse voisin ainakin nähdä itseni kopioimassa nuo listat.

Voisin? PAH! Nyt kun olen rakastunut virallisesti Hell Cannoniin, ihan satavarmana sen teen. Aiemmin kun se on ollut vain omat Chosenit jotka saavat tykkiä niskaan, niin vähänpä olen väittänyt jos pariin ei oikein osukaan. Mutta nyt kun itsekin pitää tykittää..
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Jos vielä itse saisin ostettua jostain sellaiset läpinäkyvät templaatit, tekee jo puolet helpompaa määritellä iskun saaneet kuin pahvisilla.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Itse näin kerran 40k:ta pelatessa kaverilla pleksistä tehdyt templaatit. eli kirjan takaa paperille, ja siitä pleksiin, ja pleksistä kiekko irti-->oikein kätevät templatet.
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

40k:n aloistusboksissa (siis 3. edikan) tuli mukana läpinäkyvät templaatit. Ja tosiaan läpinäkyvä muovi kelpaa tarkoitukseen hyvin.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jos noita Virallisia templateja halajaa, niitä saa tietääkseni myös pikku-ukkokaupoista. Kolmen templaten pussilla pitäisi olla hintaa noin vitsku.

Itse en usko että Genen pdf:fää tarvisin pelin aikana, mutta voisihan sillä esimerkiksi etsiä optimaalisia kulmia ja etäisyyksiä breath weaponien käyttöön.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”