"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Death Guard Defiler

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Chrono

Death Guard Defiler

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Death Guard projektin viimeinen mohikaani. Mitäs tässä sen enempää höpöttelemään.
Moi

Kuva
Kuva
Hope is a serum that never heals
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Hieno, mutta metallit mielestäni liian puhtaat. Eivätkä nuo punaiset mutaatiot oikein sovi tuohon. Mutta hienosti maalattu. Taattua pro- tasoa. ;)
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
Slann Mage priest

Viesti Kirjoittaja Slann Mage priest »

sä oot jumala..... (jos kattoo maalauksiis)
Älä itke ruma lapsi,ota rusina!
Chrono

Joo, en ole koonnut tota figua, enkä konffannut, mun homma oli vain maalaa se. :)
Moi
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

OK.....ei näytä Nurglepurkilta yhtään (konffaus ja muu roina)...
Maalaus on chiiffiä niinkuin sulla yleensä ja onnistuu pelastamaan tilannetta hieman.

Tsemii,
Mikko
"Kaulaparta huohottaja"
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Joo, tooodella hieno, mä kiljuin kaverille minan ku näin ton: "Kääääk, opettakaa mullekkin"
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
sir shadow

Viesti Kirjoittaja sir shadow »

Hieno aivan liian hienosti maalattu.

Miks mä en osaa maalata noin.
Today we can but begin what must surely be a long and arduous task.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Jees, taas todella hienoa jälkeä Chronolta. Ei voi muuta sanoa ja figukin on itsessään todella kaunis joka vain parantaa asiaa.

Mutta metalli onnistuim mielestäni kauniisti ja sen merkin hohto juttu oli kauniisti tehty. Ainoa joka jäi hämäämää oli noiden jalkojen metalli osan "puumaisuus". Eli ne näyttivät aivan puulaudoista tehdyiltä.

Mutta kaikenkaikkiaan, loistavaa!
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Kysymys: Mitä tuo punanen töhnä esittää? Onko se jotain sienikasvustoa, mönjää, syöpynyttä metallia vai... ? En keksi oikein mitä se on ja minua se häiritsee aika pahasti (EDIT: tossa ylhäällä taidetaan kutsua mutaatioksi, miten metalli voi mutatoitua? Onko se alkanut elää omaa elämäänsä magian vaikutuksesta vai häh?)... Tosin enpä tunne 40k:ta, joten kaipa siellä on selitys, joka ei tavalliselle kaduntallaajalle aukea. :)

Kaula-aukosta tuleva lonkero on ehkä vähän turhan samanvärinen muun figun kanssa, ei erotu kovin selvästi ja vaikuttaa ikävän elottomalta. :(

Teknisesti kivan oloinen, vaan ikävän elottomalta tuo minusta näyttää ja jotenkin tunnen ristiriitaiseksi tuon töhnän + muuten puhtaan oloisen figun... ihan kuin punanentöhnä ois taistelun rämpimisessä tullut tuon näköseksi, mutta muu figu on kuin juuri tehtaan kääreistä poistettu.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kyllä se ns. "kasvusto" mun mielestä on ihan tyylikäs ja toimiva vaikka muut ihmettelevätkin... Todella nätti pelikentälle. Peukkua!
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
kekomahti

Viesti Kirjoittaja kekomahti »

Hienoa on, mutta noi punaset hösköt häiritsi vähän
Wurm

Viesti Kirjoittaja Wurm »

Häh? Minusta nuo rusahtavanpunertavat kasvustot/ruosteet näyttää tosi hyviltä. Se nyt sentään on Defiler, kone jonka sisällä asustaa Nurglen, Suuren Korruptoijan, demoni. Miksei se koneen metalli voisi ruveta reagoimaan tuon epäluonnollisen otuksen epäpyhään, turmelluttavaan auraan? ...Kone, jonka metalliosat ruostuvat ja kuplivat samalla, kun tämä saastainen demoni jauhaa taistelukenttää tykkitulella ja kammottavilla kourillaan... Tää on hei tätä GW:n scififantasyä...!
Nasse R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nasse R »

Kaarnamato kirjoitti:Häh? Minusta nuo rusahtavanpunertavat kasvustot/ruosteet näyttää tosi hyviltä. Se nyt sentään on Defiler, kone jonka sisällä asustaa Nurglen, Suuren Korruptoijan, demoni. Miksei se koneen metalli voisi ruveta reagoimaan tuon epäluonnollisen otuksen epäpyhään, turmelluttavaan auraan? ...Kone, jonka metalliosat ruostuvat ja kuplivat samalla, kun tämä saastainen demoni jauhaa taistelukenttää tykkitulella ja kammottavilla kourillaan... Tää on hei tätä GW:n scififantasyä...!
^
Tavattoman kaunista...
Lyhyesti ja ytimekkäästi: WAAAGH!
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Näin on näppylät... :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Matti
Valvoja

Kaarnamato kirjoitti:Häh? Minusta nuo rusahtavanpunertavat kasvustot/ruosteet näyttää tosi hyviltä.
Kerropa kumpia ne ovat vai ovatko kumpiakaan. ;)
Tää on hei tätä GW:n scififantasyä...!
Kaikkea voi toki perustella tuolla "hei se on fantasiaa", kuten vaikkapa ihmiselle maalatun violetin ihon keltasine raitoineen ja turkoosine pilkkuineen (kärjistys, mutta toimii). Kuitenkaan jos se ei näytä hyvältä (kuten tässä tapauksessa mielestäni nuo eivät näytä) niin selitys "se on fantasiaa" ei sitä minun silmissäni pelasta. Minusta vain tuo punanen töhnä tekee ristiriidan figun muuten puhtoisen ulkonäön kanssa ja toisaalta kun siitä ei tiedä mitä se edes esittää on siitä vaikea tykätä (voitte arvatakin siis mitä pidän nyky-taiteesta tuon lausahduksen jälkeen). Eikä ilmeisesti 40k-tietämättömyyteni ole ainoa syy siihen, miksen tiedä mitä punanen töhnä on, kun moni muukaan ei tiedä mitä se on tarkalleen...

Fluffi tietyissä määrin voi selittää joitakin asioita (esim. ei-40ksta tietävä kattois varmaan kummissaan tuollaista peltipurkkia, ihmetellen mikä se on ja asuuko sisällä mustekala kun lonkero näky) tai fluffi voi olla ristiriidassa figun kanssa (esim. yksisarvinen satuloituna. Ei kenties näyttäisi ollenkaan pahalta, ellen olisi asennoitunut niin, ettei yksisarviset koskaan antaisi satuloida itseään).

Jos idea on, että se on ruostunut ja kuplii metalli, kun sisällä asustaa demoni, niin miten ihmeessä muuten se on noin puhtoinen? :( Eikös luulis sen demonisuuden näkyvän tasaisemmin purkissa, jos se kerta sisällä asuu? Kenties ihan hyvä idea laittaa ruostunutta metallia kuplimaan, mutta yksittäinen idea joka ei sovi figuun ei olekaan niin hyvä idea.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Chrono

no minkä värinen mielestänne tuon möhnän sitten pitäisi olla? Ei silleen et mua kiinnostais, mutta kertokaa kuitenkin. :D
Moi
Matti
Valvoja

Mitähän se möhnä esittää, kerropa se ensin. ;) Musta sen töhnän suurin virhe on olemassa olo. Figu on muuten puhtaan oloinen ja töhnä sopis vähän likasempaan näköön luulisin. Siis minusta ratkaisu olisi ollut:

a) Möhnä pois tai b) likasempi ulkonäkö & tummempi väriskaala (kenties tosin valokontrasti vois olla paikoin rajuakin).

Luulisin että siit ois tullu ilmekkäämpi silloin, voin toki olla väärässäkin kuten me kaikki kuolevaiset joskus olemme.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

M. Salava kirjoitti:Mitähän se möhnä esittää, kerropa se ensin. ;) Musta sen töhnän suurin virhe on olemassa olo. Figu on muuten puhtaan oloinen ja töhnä sopis vähän likasempaan näköön luulisin. Siis minusta ratkaisu olisi ollut:

a) Möhnä pois tai b) likasempi ulkonäkö & tummempi väriskaala (kenties tosin valokontrasti vois olla paikoin rajuakin).

Luulisin että siit ois tullu ilmekkäämpi silloin, voin toki olla väärässäkin kuten me kaikki kuolevaiset joskus olemme.
Chronohan sanoi, että figu ei ole hänen kokoama... Mutta muuten olen kyllä edellisen kirjoittajan linjoilla. Kyllä "möhnä" kuuluu Nurglen ja etenkin Death Guardin masiinoihin ja ukkoihin. Mutta kuten M. Salavakin sanoi, "möhnä" olisi saanut olla tummempaa tai itse Defiler tummemmalla maalattu.
Chrono

Noh makuasia, oletan. En näe ketään viittaavan värikompositioon, joten olen tyytyväinen. :)
Moi
Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Enhän minä mitään maalaamisesta tiedä, mutta itse olen käyttänyt jonkin sorttin ruskeaa inkkiä metalliosia maalatessani, lähinnä Death guardia... Muuten hieno figu ja paremmin maalattu kuin omani... :)
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”