Moi

^Kaarnamato kirjoitti:Häh? Minusta nuo rusahtavanpunertavat kasvustot/ruosteet näyttää tosi hyviltä. Se nyt sentään on Defiler, kone jonka sisällä asustaa Nurglen, Suuren Korruptoijan, demoni. Miksei se koneen metalli voisi ruveta reagoimaan tuon epäluonnollisen otuksen epäpyhään, turmelluttavaan auraan? ...Kone, jonka metalliosat ruostuvat ja kuplivat samalla, kun tämä saastainen demoni jauhaa taistelukenttää tykkitulella ja kammottavilla kourillaan... Tää on hei tätä GW:n scififantasyä...!
Kerropa kumpia ne ovat vai ovatko kumpiakaan.Kaarnamato kirjoitti:Häh? Minusta nuo rusahtavanpunertavat kasvustot/ruosteet näyttää tosi hyviltä.
Kaikkea voi toki perustella tuolla "hei se on fantasiaa", kuten vaikkapa ihmiselle maalatun violetin ihon keltasine raitoineen ja turkoosine pilkkuineen (kärjistys, mutta toimii). Kuitenkaan jos se ei näytä hyvältä (kuten tässä tapauksessa mielestäni nuo eivät näytä) niin selitys "se on fantasiaa" ei sitä minun silmissäni pelasta. Minusta vain tuo punanen töhnä tekee ristiriidan figun muuten puhtoisen ulkonäön kanssa ja toisaalta kun siitä ei tiedä mitä se edes esittää on siitä vaikea tykätä (voitte arvatakin siis mitä pidän nyky-taiteesta tuon lausahduksen jälkeen). Eikä ilmeisesti 40k-tietämättömyyteni ole ainoa syy siihen, miksen tiedä mitä punanen töhnä on, kun moni muukaan ei tiedä mitä se on tarkalleen...Tää on hei tätä GW:n scififantasyä...!
Chronohan sanoi, että figu ei ole hänen kokoama... Mutta muuten olen kyllä edellisen kirjoittajan linjoilla. Kyllä "möhnä" kuuluu Nurglen ja etenkin Death Guardin masiinoihin ja ukkoihin. Mutta kuten M. Salavakin sanoi, "möhnä" olisi saanut olla tummempaa tai itse Defiler tummemmalla maalattu.M. Salava kirjoitti:Mitähän se möhnä esittää, kerropa se ensin.Musta sen töhnän suurin virhe on olemassa olo. Figu on muuten puhtaan oloinen ja töhnä sopis vähän likasempaan näköön luulisin. Siis minusta ratkaisu olisi ollut:
a) Möhnä pois tai b) likasempi ulkonäkö & tummempi väriskaala (kenties tosin valokontrasti vois olla paikoin rajuakin).
Luulisin että siit ois tullu ilmekkäämpi silloin, voin toki olla väärässäkin kuten me kaikki kuolevaiset joskus olemme.