ampuminen salamandereilla
-
Assassin
ampuminen salamandereilla
Ampuuko jotenkin ne salamanderit, sillä mä en oo huomannut niillä mitään ampumisen osumiseen liittyvää, siis osuuko ne aina vai onko siinä joku BS juttu? 
- DJ_Silverpig
- DJ_Silverpig
Mrrrhh... OLEN liskopelaaja...
Liskojen armybuukki s.29
Liskojen armybuukki s.29
Siinä... Eli missään ei sanota, että ne osuisivat automaattisesti, eli luulisi sen sitten riippuvan beeässästä (salamantuilla 3)!Spout flames: Range of 15''. Roll an artillery dice for each salamander. This is the number of hits that the target suffers...
Possu
heh, kuinka niin? Tuossa lainauksessa juuri kerrotaan ettei mitään muuta tarvita kuin Arttynopan heittäminen.DJ_Silverpig kirjoitti:Mrrrhh... OLEN liskopelaaja...
Liskojen armybuukki s.29Siinä... Eli missään ei sanota, että ne osuisivat automaattisesti, eli luulisi sen sitten riippuvan beeässästä (salamantuilla 3)!Spout flames: Range of 15''. Roll an artillery dice for each salamander. This is the number of hits that the target suffers...
- DJ_Silverpig
Kai tätä sitten oikeasti tarvitaan.GW Forum Q&A Compilation kirjoitti:Q. Do Salamanders need a BS roll to hit or does their ranged attack hit automatically?
A. They hit automatically, in the same manner as a Ratling Gun and a Volley Gun.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.