mikä joukko on paras kaaoksilla
mikä joukko on paras kaaoksilla
Mikä joukko on paras kaaoksilla. Mikä laji on yleisin
Parasta on hankala määritellä (varsinkaan kun et täsmennä kysymystäsi). Eli mitä tarkoitat joukolla, kaaoksilla ja lajilla ? Missä mielessä paras ?
Suosikkijumala-pollin tulokset löytyy kuitenkin täältä, jos niistä on mitään apua.
Suosikkijumala-pollin tulokset löytyy kuitenkin täältä, jos niistä on mitään apua.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Mutta Nurgle ja muut ovat jumalia, eivät mitään joukkoja. Minun mielestä joukot ovat eri tyyppisiä sotilaita.IMO
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
- Amazing Slug
Varmaankin haetaan kysymystä "Minkä jumalan palvojat ovat parhaita"? Kyllä niitä kaikkia on näkynyt pelikentillä, en menisi väittämään minkään jumalan joukkoja toisia huomattavasti paremmiksi. Tosin Tzeenchiä pelataan ehkä useimmiten. Ei ole kyllä kovin vakuuttanut, loitsulista kun on kovin keskitasoinen.
Jos kysytään yksikkötyyppiä, niin seuraavat ovat jokseenkin kustannustehokkaita:
Furiet, chariotit, ritarit, beastmanit, spawnit ja kaaoskoirat.
Tosin demonitkin ovat mukavia (varsinkin uudella listallaan), eikä muitakaan yksikkötyyppejä kannata ylenkatsoa. Monipuolinen ja vaihteleva armeija sopii kaaoksen tyyliin (paljon ernäköisiä yksiköitä).
Täällä on muuten ihan vierekkäin kolme threadia, jotka on kirjoittanut "joku92".
Jos kysytään yksikkötyyppiä, niin seuraavat ovat jokseenkin kustannustehokkaita:
Furiet, chariotit, ritarit, beastmanit, spawnit ja kaaoskoirat.
Tosin demonitkin ovat mukavia (varsinkin uudella listallaan), eikä muitakaan yksikkötyyppejä kannata ylenkatsoa. Monipuolinen ja vaihteleva armeija sopii kaaoksen tyyliin (paljon ernäköisiä yksiköitä).
Täällä on muuten ihan vierekkäin kolme threadia, jotka on kirjoittanut "joku92".
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Zymeth Salkir Dkhan
Kohteliaana en menisi sanomaan mitään armeijaa vitsiksi.Chrono kirjoitti:Tzeentch nyt on sellanen vitsi, jota jotkut kehtaavat pelata...
Tzeentchin magia on ikuinen kiistan aihe, itse kuulun siihen koulukuntaan, joka saa magialla tuhoa aikaan.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Hmm... missäs Nurgle on? Kai se kuuluu kastiin pelottavin/kestävin...Zymeth kirjoitti:Oma vaatimaton mielipiteeni:
Joustavin: undivided, kakkosena Tzeentch
Varmin: Slaanesh
Paras klosis: Khorne
Nopein: Tzeentch (eniten lentävää)
Magia: Slaanesh, Tzeentch
Joustamattomin: Khorne
Nopein ehkä pikemminkin Slaneesh.
-
Zymeth Salkir Dkhan
Nurglelle en ole keksinyt mitään, se ei silti tarkoita, ettei olisi jossakin hyvä\paras. Nopein Slaanesh? Minusta kastemato on ainoa nopeusvempele siellä, Tzeentchillä taas löytyy discit ja screamerit. Slaanesh ansaitsee olla varmin.
Nooh onhan slaaneshilla vielä ratsastavat daemonetet. Mutta kyllä Tzeentch on se nopein kun ne kerran lentää (ei maastonmuodot pahemmin hidasta) eikä kiemurtele tai miten ikinä ne slaaneshin otukset nyt liikkuukaan.Zymeth kirjoitti:Nurglelle en ole keksinyt mitään, se ei silti tarkoita, ettei olisi jossakin hyvä\paras. Nopein Slaanesh? Minusta kastemato on ainoa nopeusvempele siellä, Tzeentchillä taas löytyy discit ja screamerit. Slaanesh ansaitsee olla varmin.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
-
Marcus von Hellbender
-
Zymeth Salkir Dkhan
Joku on oivaltanut Tzeentchiyden ytimen! No, vakavasti puhuen hyvin tuo pitää paikkaansa kun katselen omia listojani, ne lentävät.Marcus von Hellbender kirjoitti:Voisin sanoa että Tzeentch on aika mörkö porukka taikoineen ja lentureineen. Tosin Khornen demonit ja Championit hakkaa kaiken edestään.
Tzeentch vitsi? Minun käsissäni kyllä.Zymeth kirjoitti:Kohteliaana en menisi sanomaan mitään armeijaa vitsiksi.Chrono kirjoitti:Tzeentch nyt on sellanen vitsi, jota jotkut kehtaavat pelata...
Tzeentchin magia on ikuinen kiistan aihe, itse kuulun siihen koulukuntaan, joka saa magialla tuhoa aikaan.
Itse kyllä pidän Tzeentchin magiasta: parhaimmillaan se on tappaa, huonoimmillaan se on melko tehotonta, minun käsissäni koomista...
Kyllä Tzeentch äkkiä muuttuu vitsiksi ainakin minun konversioillani... Tinahororeita ja -spawneja, sekä legokiekkoja yms. yms.DerAlte kirjoitti:Tzeentch vitsi? Minun käsissäni kyllä.Zymeth kirjoitti:Kohteliaana en menisi sanomaan mitään armeijaa vitsiksi.Chrono kirjoitti:Tzeentch nyt on sellanen vitsi, jota jotkut kehtaavat pelata...
Itse kyllä pidän Tzeentchin magiasta: parhaimmillaan se on tappaa, huonoimmillaan se on melko tehotonta, minun käsissäni koomista...
- Amazing Slug
Tzeentch maagit saavat liian helposti kuolleita taikoja käsiinsä. Parhaimmassa tapauksessa Tzeentch loitsulistassa on kuusi turhaa taikaa (kaikki muut paitsi red fire, joka ei koskaan ole kovin turha). Vertaa haltioihin, liskoihin, skaveneihin, örkkeihin, hyödöttömien taikojen saaminen on lähes mahdotonta.
Tietysti vastaan voi tulla great weapon kääpiöitä, jotka on kiva laittaa huitomaan toisiaan. Tai skinkkejä, joita on kiva muuttaa horroreiksi. Mutta toisaalta, vastaan voi tulla myös klaanirottia tai örkkejä, joista ei horroreita saa kirveelläkään, ja jotka saavat hikisesti muutaman tapettua toisia huitoessaan.
Lisäksi on muistettava, että Tzeentchin sankarit pelkäävät omia varjojaankin.
Tzeentchin hienous on loitsujen melko varma läpi pääsy. Joskus kohdalle sattuu vastustaja jonka voi silpoa loitsuillaan. Lisäksi sankarit ovat niitä parhaita tappelijoita. Ja on aina yhtä huvittavaa katsoa kun 500+ pistettä maksava Tzeentch-lord nappaa tykinkuulan kiinni päällään
.
Tietysti vastaan voi tulla great weapon kääpiöitä, jotka on kiva laittaa huitomaan toisiaan. Tai skinkkejä, joita on kiva muuttaa horroreiksi. Mutta toisaalta, vastaan voi tulla myös klaanirottia tai örkkejä, joista ei horroreita saa kirveelläkään, ja jotka saavat hikisesti muutaman tapettua toisia huitoessaan.
Lisäksi on muistettava, että Tzeentchin sankarit pelkäävät omia varjojaankin.
Tzeentchin hienous on loitsujen melko varma läpi pääsy. Joskus kohdalle sattuu vastustaja jonka voi silpoa loitsuillaan. Lisäksi sankarit ovat niitä parhaita tappelijoita. Ja on aina yhtä huvittavaa katsoa kun 500+ pistettä maksava Tzeentch-lord nappaa tykinkuulan kiinni päällään