"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mikä joukko on paras kaaoksilla

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
chaos92
Viesti:

mikä joukko on paras kaaoksilla

Viesti Kirjoittaja chaos92 »

Mikä joukko on paras kaaoksilla. Mikä laji on yleisin
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Parasta on hankala määritellä (varsinkaan kun et täsmennä kysymystäsi). Eli mitä tarkoitat joukolla, kaaoksilla ja lajilla ? Missä mielessä paras ?

Suosikkijumala-pollin tulokset löytyy kuitenkin täältä, jos niistä on mitään apua.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Claw

Viesti Kirjoittaja Claw »

tarkentaisitko käsitettä "joukko"
Asentaja

Viesti Kirjoittaja Asentaja »

Kaaoksella ei varsinaisesti ole "parasta" joukkoa. Itse pelaan Nurglella ja undividedilla ja olen minä Khorneakin kokeillut. Riippuu aivan siitä mitä taktiikkaa aiot käyttää ja mikä joukko sopii siihen parhaiten.
elector
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elector »

Mutta Nurgle ja muut ovat jumalia, eivät mitään joukkoja. Minun mielestä joukot ovat eri tyyppisiä sotilaita.IMO
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

niin minäkin sen ymmärrän eli mikä sotilas joukko on paras ???? kai

ja entä miten hintalaatu suhde vaiko vain paras
paras on varmaan khornen valitut ritarit full commandilla ja drakon ogret mutta onpa .... ??? outo kysymys
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Varmaankin haetaan kysymystä "Minkä jumalan palvojat ovat parhaita"? Kyllä niitä kaikkia on näkynyt pelikentillä, en menisi väittämään minkään jumalan joukkoja toisia huomattavasti paremmiksi. Tosin Tzeenchiä pelataan ehkä useimmiten. Ei ole kyllä kovin vakuuttanut, loitsulista kun on kovin keskitasoinen.

Jos kysytään yksikkötyyppiä, niin seuraavat ovat jokseenkin kustannustehokkaita:
Furiet, chariotit, ritarit, beastmanit, spawnit ja kaaoskoirat.

Tosin demonitkin ovat mukavia (varsinkin uudella listallaan), eikä muitakaan yksikkötyyppejä kannata ylenkatsoa. Monipuolinen ja vaihteleva armeija sopii kaaoksen tyyliin (paljon ernäköisiä yksiköitä).

Täällä on muuten ihan vierekkäin kolme threadia, jotka on kirjoittanut "joku92".
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Oma vaatimaton mielipiteeni:

Joustavin: undivided, kakkosena Tzeentch
Varmin: Slaanesh
Paras klosis: Khorne
Nopein: Tzeentch (eniten lentävää)
Magia: Slaanesh, Tzeentch
Joustamattomin: Khorne
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Sanoisin että UndiKhorne ja undislaanesh ovat parhaat. Tzeentch nyt on sellanen vitsi, jota jotkut kehtaavat pelata...
Moi
Hope is a serum that never heals
Zymeth Salkir Dkhan

Chrono kirjoitti:Tzeentch nyt on sellanen vitsi, jota jotkut kehtaavat pelata...
Kohteliaana en menisi sanomaan mitään armeijaa vitsiksi.

Tzeentchin magia on ikuinen kiistan aihe, itse kuulun siihen koulukuntaan, joka saa magialla tuhoa aikaan.
Asentaja

Viesti Kirjoittaja Asentaja »

Zymeth kirjoitti:Oma vaatimaton mielipiteeni:

Joustavin: undivided, kakkosena Tzeentch
Varmin: Slaanesh
Paras klosis: Khorne
Nopein: Tzeentch (eniten lentävää)
Magia: Slaanesh, Tzeentch
Joustamattomin: Khorne
Hmm... missäs Nurgle on? Kai se kuuluu kastiin pelottavin/kestävin...
Nopein ehkä pikemminkin Slaneesh.
Zymeth Salkir Dkhan

Nurglelle en ole keksinyt mitään, se ei silti tarkoita, ettei olisi jossakin hyvä\paras. Nopein Slaanesh? Minusta kastemato on ainoa nopeusvempele siellä, Tzeentchillä taas löytyy discit ja screamerit. Slaanesh ansaitsee olla varmin.
ThoRa

Viesti Kirjoittaja ThoRa »

Nurgle sattuu aiheuttamaan pelkoa, joka auttaa paljon klosiksessa vaikka eivät lyökkään yhtä paljon kuin Khornen miehet. Nurglen charrut ovat armeijan kestävimpiä, kun saavat ylimääräisen woundin. Joten kai sen Isi Nurglen kuuluu olla vaikka paras kummittelemaan tai jotain.
U fail.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Zymeth kirjoitti:Nurglelle en ole keksinyt mitään, se ei silti tarkoita, ettei olisi jossakin hyvä\paras. Nopein Slaanesh? Minusta kastemato on ainoa nopeusvempele siellä, Tzeentchillä taas löytyy discit ja screamerit. Slaanesh ansaitsee olla varmin.
Nooh onhan slaaneshilla vielä ratsastavat daemonetet. Mutta kyllä Tzeentch on se nopein kun ne kerran lentää (ei maastonmuodot pahemmin hidasta) eikä kiemurtele tai miten ikinä ne slaaneshin otukset nyt liikkuukaan.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Marcus von Hellbender

Viesti Kirjoittaja Marcus von Hellbender »

Voisin sanoa että Tzeentch on aika mörkö porukka taikoineen ja lentureineen. Tosin Khornen demonit ja Championit hakkaa kaiken edestään.
"Toga mea iterum surrepta est"
Zymeth Salkir Dkhan

Marcus von Hellbender kirjoitti:Voisin sanoa että Tzeentch on aika mörkö porukka taikoineen ja lentureineen. Tosin Khornen demonit ja Championit hakkaa kaiken edestään.
Joku on oivaltanut Tzeentchiyden ytimen! No, vakavasti puhuen hyvin tuo pitää paikkaansa kun katselen omia listojani, ne lentävät.
DerAlte

Viesti Kirjoittaja DerAlte »

Zymeth kirjoitti:
Chrono kirjoitti:Tzeentch nyt on sellanen vitsi, jota jotkut kehtaavat pelata...

Tzeentchin magia on ikuinen kiistan aihe, itse kuulun siihen koulukuntaan, joka saa magialla tuhoa aikaan.
Tzeentch vitsi? Minun käsissäni kyllä.

Itse kyllä pidän Tzeentchin magiasta: parhaimmillaan se on tappaa, huonoimmillaan se on melko tehotonta, minun käsissäni koomista...
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

DerAlte kirjoitti:
Zymeth kirjoitti:

Tzeentch vitsi? Minun käsissäni kyllä.

Itse kyllä pidän Tzeentchin magiasta: parhaimmillaan se on tappaa, huonoimmillaan se on melko tehotonta, minun käsissäni koomista...
Kyllä Tzeentch äkkiä muuttuu vitsiksi ainakin minun konversioillani... Tinahororeita ja -spawneja, sekä legokiekkoja yms. yms.
Averren

Viesti Kirjoittaja Averren »

Itse pelailen beasteilla Nurglea/Undividedia. Tykkään niiden figujen ulkonäöstä.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.

Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Tzeentch maagit saavat liian helposti kuolleita taikoja käsiinsä. Parhaimmassa tapauksessa Tzeentch loitsulistassa on kuusi turhaa taikaa (kaikki muut paitsi red fire, joka ei koskaan ole kovin turha). Vertaa haltioihin, liskoihin, skaveneihin, örkkeihin, hyödöttömien taikojen saaminen on lähes mahdotonta.

Tietysti vastaan voi tulla great weapon kääpiöitä, jotka on kiva laittaa huitomaan toisiaan. Tai skinkkejä, joita on kiva muuttaa horroreiksi. Mutta toisaalta, vastaan voi tulla myös klaanirottia tai örkkejä, joista ei horroreita saa kirveelläkään, ja jotka saavat hikisesti muutaman tapettua toisia huitoessaan.

Lisäksi on muistettava, että Tzeentchin sankarit pelkäävät omia varjojaankin.

Tzeentchin hienous on loitsujen melko varma läpi pääsy. Joskus kohdalle sattuu vastustaja jonka voi silpoa loitsuillaan. Lisäksi sankarit ovat niitä parhaita tappelijoita. Ja on aina yhtä huvittavaa katsoa kun 500+ pistettä maksava Tzeentch-lord nappaa tykinkuulan kiinni päällään :D .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”