"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitä pistää n. 1000p Chaokseen

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
kreizi

Mitä pistää n. 1000p Chaokseen

Viesti Kirjoittaja kreizi »

Elikkä mielesänne mikä/mitkä toimii 1k Sleeneshilla?

PS. Eikä kommentteja että 1k:n pelit on syvaltä jne.
Uni on vain kahvin puutostila.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Näin aluksi kokeilisit figuja..sen jälkeen voisit vaikka miettiä minkälaista porukkaa tahdot ja millä vastustajasi pelaa...
Eye is green.
Wolfcastle

Viesti Kirjoittaja Wolfcastle »

Riippuu että teetkö daemoni- vaiko mortal armeijaa. Mortal armeijaan varmaan ainakin warruja ja ehkä maraudereja myös knightit vois olla hyviä. Daemoni armeijaan perus daemoneja, exalted daemon ja ehkä yksi warru yksikkö. Siinä oli vähän jonkinlaisia ehdotuksia. En itse pelaa chaoksilla ja tiedän niistä vain jonkin verran.
kreizi

Joo mortalin, mortalin.
Turretti

Viesti Kirjoittaja Turretti »

itse olen liian usein nähnyt nihtien tappavan omat helffini. Ota niitä, mutta niitä ei tarvita paljoa, usein jopa 4 riittää, 5 on varsin toimiva, mutta 6 on jo tuhlausta.

Warriorit ovat erittäin tappavia, laita vaikka näillä halberd, niin hyötyvät suuresta I:stään, tai yksinkertaisesti Hw+shield, itse en suosi näille hw+shield.

Jotakin nopeatakin tarvitaan, ota vaikka marauderhorsemaneja flankkaamaan. ja olen saanut sellaisen käsityksen, että ne ovat fast cavalrya (siis en todellakaan ole varma), jolloin ne hoitaisivat flankin hyvin.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Joo Crakkia kannattaa uskoa knightit on must. Ite käytän 4 nihtiä+exalted championia. Ja jos vastassa ei ole tosi shooty armeija niin marauderit great weaponeilla on todettu hyviksi.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
Turretti

nihtejä vaan kuolee, jos itsellä huono magia defense, ja esim nyt helffit ottaa lore of heavens ja Uranos thunderbolt, d6 str4 hit and no armoursaves. Siinä chaos pelaaja itkee verta, kun oma tuhonkallis yksikkö katoaa savuna ilmaan. Nihtien heikkous on myös fanaticit.

Ai niin, unohdin sanoa että ota niitä furiesejä, yleispätevä yksikkö. Niillä huntataan maagit ja sotakoneet, ja viimehetkillä hyökätään selkään ja aiheutetaan paniikkia sitten vihulle ^^
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
kreizi

Toki ei slaaneshin:kaan lore huono ole. D6 str 6 hits, tarvii 6+ osuakseen, Tosin ulottuu vain "12.

PS. Kannattaako Fiend of slaaneshia näin pienissä peleissa, kumminkin M 3D6, A D6+1

-Kiitos, vastauksista, Lisää vain.
Turretti

itselläni ei ole vain kaaoksen armeijakirjaa, mutta fiendin voi ottaa flankkäämään koska se on kuitenkin suhteellisen nopea. Taistelussakin se pysyy hetken. Mutta paljonkos fiendillä oli woundeja ja mikä sen unit strenght oli?
Baurus

Viesti Kirjoittaja Baurus »

Kolme woundia sillä ainakin mun muistaakseni on. Itse en kyllä ottaisi spawnia niin pieneen peliin, mutta en tiiä... Vois hyvinkin toimia.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
Amroth Elensar

Viesti Kirjoittaja Amroth Elensar »

No ei siitä Spawnista oikeen voi sanoa, että se on nopea, sitä kun ei koskaan tiedä...
weis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja weis »

Spawni on vähän riskaabeli se joko toimii täydellisesti (firewyrmin s3 breath weapon=10 kuollutta empiren swordsmania) tai sitten se kuolee ekalla vuorolla magiaan tai ampumiseen. kyllä silti suosittelen sitä.
[11:24] <Dalamar> äiti ilmeisesti pitää minua seksiorjana
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Slaaneshin suuria etuja on nopeus ja luotettavuus. Siispä oma slaaneshlistani sisältäisi varmaan ExChampionin tissikäärmeksellä, pari pikku knightiunittia, marauder horsemaneja unitti sekä furiesseja. Ehkä vielä chariotti tai pari, ne on warrioreilla aika koviksia.
kreizi

CraCkHaCk kirjoitti:itselläni ei ole vain kaaoksen armeijakirjaa, mutta fiendin voi ottaa flankkäämään koska se on kuitenkin suhteellisen nopea. Taistelussakin se pysyy hetken. Mutta paljonkos fiendillä oli woundeja ja mikä sen unit strenght oli?
W 3
Unit Strenght 3, Lisäksi maksaa 60+15(Fiend of slaanesh)= 75p.
Ei maksa hirveästi.
Ja lisäksi niitä saa 2 yhteen rare choiseen. Mutta turha vissiin 2
ottaa näin pieneen peliin.
kreizi

CraCkHaCk kirjoitti:itselläni ei ole vain kaaoksen armeijakirjaa, mutta fiendin voi ottaa flankkäämään koska se on kuitenkin suhteellisen nopea. Taistelussakin se pysyy hetken. Mutta paljonkos fiendillä oli woundeja ja mikä sen unit strenght oli?
W 3
Unit Strenght 3, Lisäksi maksaa 60+15(Fiend of slaanesh)= 75p.
Ei maksa hirveästi.
Ja lisäksi niitä saa 2 yhteen rare choiseen. Mutta turha vissiin 2
ottaa näin pieneen peliin.
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Jos spawnit pääsee closikseen ne niittää niin kauan kun sinä tai vastustaja kuolee tai vastustaja pakenee koska ne on immuuneja kaiken maailman psykologille, saat ainakin pidäteltyy sitä unittii ja marat, nihdit ja charriotit rytää ohi tai jotain sellas taktiikkaa mä käyttäisin.

pahoittelen epäselvyyttäni
Lahti pilaa tunnelman.
Windrider

Viesti Kirjoittaja Windrider »

hmm 1000p slaanesh,
Exalted on barded chaos steed(noin 191 points jos sillä on 50 p magic items)
4 Choosen Knights of chaos, full command(250)
12 Choosen Warriors, hw , shield , fullcommand(326)
16 Marauders, flails, full command(121)
5 Marauder horsemen, spear, shield, fullcommand(110)
Total : 998...

minä ehkä otaisin jotain tomosta... mut se on aika heikko vs. magic ja shootie...
kreizi

Joo vois näyttää aika kovalta, mutta miksi ei hyödynnä Hyvää Chaoksen Magiaa.. esim. Slaaneshin lorea.

-Kiitos vastauksista
kreizi

Joo vois näyttää aika kovalta, mutta miksi ei hyödynnä Hyvää Chaoksen Magiaa.. esim. Slaaneshin lorea.

-Kiitos vastauksista
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

sanoisin, että pienessä chaos armeijassa toimii parhaiten exhalted charruna (tai aspiring jos on border patrol...) kun kahta ei kannata ottaa. maagi voi olla hyvä (paitsi khorne ja dwarffeja vastaan), mutta exhaltedin hyökkäykset lisäävät combat resoa ja saadaan vihu juoksemaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”