Mitä pistää n. 1000p Chaokseen
Mitä pistää n. 1000p Chaokseen
Elikkä mielesänne mikä/mitkä toimii 1k Sleeneshilla?
PS. Eikä kommentteja että 1k:n pelit on syvaltä jne.
PS. Eikä kommentteja että 1k:n pelit on syvaltä jne.
Uni on vain kahvin puutostila.
-
Wolfcastle
Riippuu että teetkö daemoni- vaiko mortal armeijaa. Mortal armeijaan varmaan ainakin warruja ja ehkä maraudereja myös knightit vois olla hyviä. Daemoni armeijaan perus daemoneja, exalted daemon ja ehkä yksi warru yksikkö. Siinä oli vähän jonkinlaisia ehdotuksia. En itse pelaa chaoksilla ja tiedän niistä vain jonkin verran.
itse olen liian usein nähnyt nihtien tappavan omat helffini. Ota niitä, mutta niitä ei tarvita paljoa, usein jopa 4 riittää, 5 on varsin toimiva, mutta 6 on jo tuhlausta.
Warriorit ovat erittäin tappavia, laita vaikka näillä halberd, niin hyötyvät suuresta I:stään, tai yksinkertaisesti Hw+shield, itse en suosi näille hw+shield.
Jotakin nopeatakin tarvitaan, ota vaikka marauderhorsemaneja flankkaamaan. ja olen saanut sellaisen käsityksen, että ne ovat fast cavalrya (siis en todellakaan ole varma), jolloin ne hoitaisivat flankin hyvin.
Warriorit ovat erittäin tappavia, laita vaikka näillä halberd, niin hyötyvät suuresta I:stään, tai yksinkertaisesti Hw+shield, itse en suosi näille hw+shield.
Jotakin nopeatakin tarvitaan, ota vaikka marauderhorsemaneja flankkaamaan. ja olen saanut sellaisen käsityksen, että ne ovat fast cavalrya (siis en todellakaan ole varma), jolloin ne hoitaisivat flankin hyvin.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
nihtejä vaan kuolee, jos itsellä huono magia defense, ja esim nyt helffit ottaa lore of heavens ja Uranos thunderbolt, d6 str4 hit and no armoursaves. Siinä chaos pelaaja itkee verta, kun oma tuhonkallis yksikkö katoaa savuna ilmaan. Nihtien heikkous on myös fanaticit.
Ai niin, unohdin sanoa että ota niitä furiesejä, yleispätevä yksikkö. Niillä huntataan maagit ja sotakoneet, ja viimehetkillä hyökätään selkään ja aiheutetaan paniikkia sitten vihulle ^^
Ai niin, unohdin sanoa että ota niitä furiesejä, yleispätevä yksikkö. Niillä huntataan maagit ja sotakoneet, ja viimehetkillä hyökätään selkään ja aiheutetaan paniikkia sitten vihulle ^^
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
itselläni ei ole vain kaaoksen armeijakirjaa, mutta fiendin voi ottaa flankkäämään koska se on kuitenkin suhteellisen nopea. Taistelussakin se pysyy hetken. Mutta paljonkos fiendillä oli woundeja ja mikä sen unit strenght oli?
-
Amroth Elensar
No ei siitä Spawnista oikeen voi sanoa, että se on nopea, sitä kun ei koskaan tiedä...
LOTR Turnaus Laajuskissa 12.6 http://forums.sotavasara.net/viewtopic. ... 822#280822
- hc_andersen
W 3CraCkHaCk kirjoitti:itselläni ei ole vain kaaoksen armeijakirjaa, mutta fiendin voi ottaa flankkäämään koska se on kuitenkin suhteellisen nopea. Taistelussakin se pysyy hetken. Mutta paljonkos fiendillä oli woundeja ja mikä sen unit strenght oli?
Unit Strenght 3, Lisäksi maksaa 60+15(Fiend of slaanesh)= 75p.
Ei maksa hirveästi.
Ja lisäksi niitä saa 2 yhteen rare choiseen. Mutta turha vissiin 2
ottaa näin pieneen peliin.
W 3CraCkHaCk kirjoitti:itselläni ei ole vain kaaoksen armeijakirjaa, mutta fiendin voi ottaa flankkäämään koska se on kuitenkin suhteellisen nopea. Taistelussakin se pysyy hetken. Mutta paljonkos fiendillä oli woundeja ja mikä sen unit strenght oli?
Unit Strenght 3, Lisäksi maksaa 60+15(Fiend of slaanesh)= 75p.
Ei maksa hirveästi.
Ja lisäksi niitä saa 2 yhteen rare choiseen. Mutta turha vissiin 2
ottaa näin pieneen peliin.
Jos spawnit pääsee closikseen ne niittää niin kauan kun sinä tai vastustaja kuolee tai vastustaja pakenee koska ne on immuuneja kaiken maailman psykologille, saat ainakin pidäteltyy sitä unittii ja marat, nihdit ja charriotit rytää ohi tai jotain sellas taktiikkaa mä käyttäisin.
pahoittelen epäselvyyttäni
pahoittelen epäselvyyttäni
Lahti pilaa tunnelman.
hmm 1000p slaanesh,
Exalted on barded chaos steed(noin 191 points jos sillä on 50 p magic items)
4 Choosen Knights of chaos, full command(250)
12 Choosen Warriors, hw , shield , fullcommand(326)
16 Marauders, flails, full command(121)
5 Marauder horsemen, spear, shield, fullcommand(110)
Total : 998...
minä ehkä otaisin jotain tomosta... mut se on aika heikko vs. magic ja shootie...
Exalted on barded chaos steed(noin 191 points jos sillä on 50 p magic items)
4 Choosen Knights of chaos, full command(250)
12 Choosen Warriors, hw , shield , fullcommand(326)
16 Marauders, flails, full command(121)
5 Marauder horsemen, spear, shield, fullcommand(110)
Total : 998...
minä ehkä otaisin jotain tomosta... mut se on aika heikko vs. magic ja shootie...
-
Vieras