Örkkien HIstoriasta...

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Lukittu
Assassin

Örkkien HIstoriasta...

Viesti Kirjoittaja Assassin »

Kertokaa kaikki Grimgorin ja Wurrzagin tarinoista ja muista jutuitsta jota örkit palvoo tai yli päätänsä niitten historiasta (tää on mun kaverilleni)
Anubis

Viesti Kirjoittaja Anubis »

Palvoo ainakin Gorkia ja Morkia :)
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Suosittelisin kaveriasi pistämään googlettimeen haun örkeistä yleensä, niin eiköhän sieltä jotain löydy. Tietysti toisena vaihtoehtona on että kaverisi hommaisi jostain vanhan, viime edikan armeijakirjan. Siinä on ihan pirusti örkkihistoriaa...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Mondolf

Viesti Kirjoittaja Mondolf »

Hmm... Vaikka en örkeillä pelaakkaan, niin minua (ja varmasti montaa muutakin) on askarruttanut kysymys, että mistä örkit oikein tulivat tai saivat alkunsa? 6th edikan kirja ei paljoa kerro ja lisko kirjan oldworld tapahtuma kronikassakin lukee että ne vain "ilmestyivät".
Luota Haltiaan...
ankk3

Viesti Kirjoittaja ankk3 »

eikös tästä ole ollut jo aika paljon keskustelua aiemminkin..?
"If the tanks succeed, then victory follows."
-Guderian, 1937.
Mondolf

Viesti Kirjoittaja Mondolf »

On voinut ollakkin. En itse vain painanut vielä tällä asialla päätäni. Se alkoi vain vaivaamaan yhtäkkiä.
Luota Haltiaan...
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

morhgoz kirjoitti: Tietysti toisena vaihtoehtona on että kaverisi hommaisi jostain vanhan, viime edikan armeijakirjan. Siinä on ihan pirusti örkkihistoriaa...
Minulla olisi myynnissä 5th edikan orc & goblins kirja. Kuka sitä nyt tarviikaan?
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Assassin

Viesti Kirjoittaja Assassin »

ei kukaan sillä ei se mun kaveri mitä kirjoja taho ostaa ja on ehkä ollut samasta asiasta artikkeleita, mutta myös puuttellisia.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Itseänikin on tuon örrkkien "ilmestyminen" askarruttanut. Jonkun väitteen mukaan örkit tulivat sienistä, mutta onko tämä mahdollista, koska Blood bowlissahan on örkkicheerleadereitä?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Kamreks

Viesti Kirjoittaja Kamreks »

Azivah kirjoitti:Itseänikin on tuon örrkkien "ilmestyminen" askarruttanut. Jonkun väitteen mukaan örkit tulivat sienistä, mutta onko tämä mahdollista, koska Blood bowlissahan on örkkicheerleadereitä?

Miksei nais-örkit ole myös voinut syntyä sienistä?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Nelkytäkoossa örkikien iho hilseilee. Kun hilse pääsee kosteaan ja varjoisaan paikkaan niin siihen kasvaa sieni, ja örkki kehittyy jotenkin siinä sienessä tjsp.

Tiedä sitten, miten fabassa örkit lisääntyvät. Itse kyllä sanoisin jotain samaan suuntaan viittaavaa kuin tuo 40k zydeemi.
Teonanacatl

Koska jos örkit syntyisivät sienistä, mitä järkeä olisi tehdä kaksi eri sukupuolta?
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
Eraphion

Viesti Kirjoittaja Eraphion »

Minkälainen maailma olisi jos olisi pelkkiä miehiä?
Eye is green.
Gumur

Viesti Kirjoittaja Gumur »

Semmoinen niinkuin örkeillä :)
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
Teonanacatl

Ja hyvä maailma onkin!
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
-Trad.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Aah, vanha kunnon eipäs-juupas.. Mutta onhan niillä nyt naisia sentään.
Gragh the Bloodhammer

Viesti Kirjoittaja Gragh the Bloodhammer »

Toi sieni juttu on kyl aika outo. :D
Mutta entäs Gobbot mistä he tulevat?
Gragh is back.
kippe-gerbiili

Viesti Kirjoittaja kippe-gerbiili »

Onkohan Warhammer maailmassa omat tarinansa kulleki rodulle, mutta jossain muussa yhteydessä mä oon kuullu, että örkit olis ollu ennen haltioita, joille on tapahtunut "jonkun" johteesta "jotain"... Olisko jonki sortin kaaos voima taustalla tai jotain??? Mutta tää stoori ei oo välttämättä rinnastettavis warhammer maailman...
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

kippe-gerbiili kirjoitti:Onkohan Warhammer maailmassa omat tarinansa kulleki rodulle, mutta jossain muussa yhteydessä mä oon kuullu, että örkit olis ollu ennen haltioita, joille on tapahtunut "jonkun" johteesta "jotain"... Olisko jonki sortin kaaos voima taustalla tai jotain??? Mutta tää stoori ei oo välttämättä rinnastettavis warhammer maailman...
Taisi olla Tolkienin örkit, jotka olivat ennen haltioita. Warhammeriin en usko tämä pätevän.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
kippe-gerbiili

Viesti Kirjoittaja kippe-gerbiili »

Grom Hardhammer kirjoitti:
kippe-gerbiili kirjoitti:Onkohan Warhammer maailmassa omat tarinansa kulleki rodulle, mutta jossain muussa yhteydessä mä oon kuullu, että örkit olis ollu ennen haltioita, joille on tapahtunut "jonkun" johteesta "jotain"... Olisko jonki sortin kaaos voima taustalla tai jotain??? Mutta tää stoori ei oo välttämättä rinnastettavis warhammer maailman...
Taisi olla Tolkienin örkit, jotka olivat ennen haltioita. Warhammeriin en usko tämä pätevän.
Niinpäs olivatkin... Tietty voihan se päteäkin ottaen huomioon, että LOTR:n maailmasta ja warhammer maailmasta löytyy kuitenkin kohtalaisen paljon yhtäläisyyksiä, mutta ei lähdetä tähän keskusteluun. Tästä on tietääkseni jo oma topiccinsa toisella osastolla...

No, enpä vaivaa tällä päätäni. Jätän ajattelun hevosille ku niillä on isompi pääkin... :)
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Historia”