Örkkien HIstoriasta...
-
Assassin
Örkkien HIstoriasta...
Kertokaa kaikki Grimgorin ja Wurrzagin tarinoista ja muista jutuitsta jota örkit palvoo tai yli päätänsä niitten historiasta (tää on mun kaverilleni)
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Suosittelisin kaveriasi pistämään googlettimeen haun örkeistä yleensä, niin eiköhän sieltä jotain löydy. Tietysti toisena vaihtoehtona on että kaverisi hommaisi jostain vanhan, viime edikan armeijakirjan. Siinä on ihan pirusti örkkihistoriaa...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Assassin
- Teonanacatl
Itseänikin on tuon örrkkien "ilmestyminen" askarruttanut. Jonkun väitteen mukaan örkit tulivat sienistä, mutta onko tämä mahdollista, koska Blood bowlissahan on örkkicheerleadereitä?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Teonanacatl
- Teonanacatl
-
Gragh the Bloodhammer
-
kippe-gerbiili
Onkohan Warhammer maailmassa omat tarinansa kulleki rodulle, mutta jossain muussa yhteydessä mä oon kuullu, että örkit olis ollu ennen haltioita, joille on tapahtunut "jonkun" johteesta "jotain"... Olisko jonki sortin kaaos voima taustalla tai jotain??? Mutta tää stoori ei oo välttämättä rinnastettavis warhammer maailman...
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.
Taisi olla Tolkienin örkit, jotka olivat ennen haltioita. Warhammeriin en usko tämä pätevän.kippe-gerbiili kirjoitti:Onkohan Warhammer maailmassa omat tarinansa kulleki rodulle, mutta jossain muussa yhteydessä mä oon kuullu, että örkit olis ollu ennen haltioita, joille on tapahtunut "jonkun" johteesta "jotain"... Olisko jonki sortin kaaos voima taustalla tai jotain??? Mutta tää stoori ei oo välttämättä rinnastettavis warhammer maailman...
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
kippe-gerbiili
Niinpäs olivatkin... Tietty voihan se päteäkin ottaen huomioon, että LOTR:n maailmasta ja warhammer maailmasta löytyy kuitenkin kohtalaisen paljon yhtäläisyyksiä, mutta ei lähdetä tähän keskusteluun. Tästä on tietääkseni jo oma topiccinsa toisella osastolla...Grom Hardhammer kirjoitti:Taisi olla Tolkienin örkit, jotka olivat ennen haltioita. Warhammeriin en usko tämä pätevän.kippe-gerbiili kirjoitti:Onkohan Warhammer maailmassa omat tarinansa kulleki rodulle, mutta jossain muussa yhteydessä mä oon kuullu, että örkit olis ollu ennen haltioita, joille on tapahtunut "jonkun" johteesta "jotain"... Olisko jonki sortin kaaos voima taustalla tai jotain??? Mutta tää stoori ei oo välttämättä rinnastettavis warhammer maailman...
No, enpä vaivaa tällä päätäni. Jätän ajattelun hevosille ku niillä on isompi pääkin...
On olemassa kolmenlaisia ihmisiä. On niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.