"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warhammer säännöt ja poikkeukset.

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
LordDemon

Warhammer säännöt ja poikkeukset.

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Niin, jos joku ei ole vielä huomannut, niin WH40k:ssa on selvät säännöt, joihin sitten on hyvin paljon enemmän ja vähemmän selviä poikkeuksia.

Tuli yks kerta mieleen, onko koko WH40K pelissä yhtään joukkoa, jolla ei ole yhtään erikoissääntöä, tai poikkeusta peruskirjan sääntöihin? Oletan, että esim. marine "And They bla bla..." on poikkeus perussäännöistä, vaikka se ei periaatteessa kuulukaan joukolle, vaan armeijalle...

Keksiikö kukaan tällasta joukkoa?
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Imperial Guard

itsellä ei ainakaan tule mieleen mitään IGn erikoissääntöä joka olisi jotenkin sääntökirjan "vastainen"
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Sääntökirja taitaa olettaa, että 1 unitti on 1 slotti force organization chartilla. Siinä taisi mennä IG:n mahdollisuudet tässä "kilvassa" .
Phil Kelly says "No!"
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Dark eldar incubi
Ravager
Raider
Merkitön kaaosmarine
Inquisitorial Stormtroopper

Esim. :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
LordDemon

Viesti Kirjoittaja LordDemon »

Hmm, dark eldareilla on pari armeija kohtaista erikoissääntöä, Piratical Raiders ja Capturing Prisoners. Kaaosmarine on siinä ja siinä, ne kun voi hankkia veteran skillejä, että verrastaako sen wargearin hankintaan vai ei. Mutta toi Inq. Stormtrooper taitaa olla sellanen.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Taun palomiehet
Aliquando Insanire Iucundum Est
Slayer-3651
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Slayer-3651 »

IG:llä ainakin on monta erikoissääntöä, itsellänikin catachaneilla näkee 12" läpi viidakosta, täytyy aloittaa viidakosta ja stormtroopereita saa käyttää tavallisina ukkoina ilman Ds:ää
"Unbelievable Stupidity"
-The Captain
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

ne on doctariineja... tarkoitin lähinnä perus rivi imperial guardia ilman mitään erikoisjoukkoja/taitoja tms...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Taun palomiehillä on muuten erikoissääntö, merkittynä otsikon "Special Rules" alle, bonding :)

Veteran skillien hankkiminen EI ole wargearin hankkimista.. Skillithän sinänsä ovat special ruleja, mutta ilman niitä kaaoskaverilla ei ole sitten minkäänlaista erikoissääntöä tai poikkeamaa.

Kappas joo, en huomannutkaan noita deldarjuttuja :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”