Warhammer säännöt ja poikkeukset.
Warhammer säännöt ja poikkeukset.
Niin, jos joku ei ole vielä huomannut, niin WH40k:ssa on selvät säännöt, joihin sitten on hyvin paljon enemmän ja vähemmän selviä poikkeuksia.
Tuli yks kerta mieleen, onko koko WH40K pelissä yhtään joukkoa, jolla ei ole yhtään erikoissääntöä, tai poikkeusta peruskirjan sääntöihin? Oletan, että esim. marine "And They bla bla..." on poikkeus perussäännöistä, vaikka se ei periaatteessa kuulukaan joukolle, vaan armeijalle...
Keksiikö kukaan tällasta joukkoa?
Tuli yks kerta mieleen, onko koko WH40K pelissä yhtään joukkoa, jolla ei ole yhtään erikoissääntöä, tai poikkeusta peruskirjan sääntöihin? Oletan, että esim. marine "And They bla bla..." on poikkeus perussäännöistä, vaikka se ei periaatteessa kuulukaan joukolle, vaan armeijalle...
Keksiikö kukaan tällasta joukkoa?
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
"Veni, vidi, aleam ieci" - Thrawnille kiitokset latinan avusta
Hmm, dark eldareilla on pari armeija kohtaista erikoissääntöä, Piratical Raiders ja Capturing Prisoners. Kaaosmarine on siinä ja siinä, ne kun voi hankkia veteran skillejä, että verrastaako sen wargearin hankintaan vai ei. Mutta toi Inq. Stormtrooper taitaa olla sellanen.
”ceterum censeo delendas esse Legiones Astartes”
-
Der Dexter
-
Slayer-3651
- Viesti:
Taun palomiehillä on muuten erikoissääntö, merkittynä otsikon "Special Rules" alle, bonding 
Veteran skillien hankkiminen EI ole wargearin hankkimista.. Skillithän sinänsä ovat special ruleja, mutta ilman niitä kaaoskaverilla ei ole sitten minkäänlaista erikoissääntöä tai poikkeamaa.
Kappas joo, en huomannutkaan noita deldarjuttuja
Veteran skillien hankkiminen EI ole wargearin hankkimista.. Skillithän sinänsä ovat special ruleja, mutta ilman niitä kaaoskaverilla ei ole sitten minkäänlaista erikoissääntöä tai poikkeamaa.
Kappas joo, en huomannutkaan noita deldarjuttuja
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"