"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Jump packit termis armouriin.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Nazalspray

Jump packit termis armouriin.

Viesti Kirjoittaja Nazalspray »

Elikkä! Saako terminaattori armorilla varustettu ukko jump packeja?
En muuten kysyisi, mutta se vaan tuntuu niin oudolta ajatella terminaattorilla kyseistä hyppyreppua.
Frenzy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frenzy »

Ei saa. Lukee muistaakseni space marine codexissa. Mutta onhan aina artificer armour ja iron halo. ;)
Coveria ei jätetä.

WAR HEAD
Snagge

Viesti Kirjoittaja Snagge »

Ei saa. Osta kodeksi, olet iha jääs.
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

Snagge kirjoitti:Ei saa. Osta kodeksi, olet iha jääs.
[OT] Soh soh, tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Kai sitä kysyä saa ilman että ruvetaan nimittelemään. Ostaisitko sinä 17.50 maksavancodexin sen takia että haluat tietää saako termikset jump packejä? En minä ainaskaan.[/OT]

Siis tosiaan termikset ei niitä saa :) Jatkaisin tätä kysymällä vaihtoehtoisesti että voiko Chaoksen chosen termiksille antaa daemonic flightin?
(ei en osta sitä codexia yhden kysymyksen takia ;))
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

Pelikone kirjoitti:
Snagge kirjoitti:Ei saa. Osta kodeksi, olet iha jääs.
[OT] Soh soh, tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Kai sitä kysyä saa ilman että ruvetaan nimittelemään. Ostaisitko sinä 17.50 maksavancodexin sen takia että haluat tietää saako termikset jump packejä? En minä ainaskaan.[/OT]

Siis tosiaan termikset ei niitä saa :) Jatkaisin tätä kysymällä vaihtoehtoisesti että voiko Chaoksen chosen termiksille antaa daemonic flightin?
(ei en osta sitä codexia yhden kysymyksen takia ;))
Codexin mukaan Terminator armourin kanssa oleville modeleille ei voi ottaa Daemonic Flightia. Eikä sitä muutenkaan ole vaihtoehtona Choseneitten kohdalla. Possessedin kohdalla se on, ei choseneitten.

Ja jos yleensä jotain sääntötietoa jostain hakee, eikä ole codexia, mutta liike lähellä, sinne voi pistäytyä tsekkaamassa asian.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Terminator armouroitu modeli ei voi saada MITÄÄN movement mode wargearia tai muuta sellaista. Eli siis speed/mopo/flight/jump pack ymsyms kaikki kiellettyjä.
Flight = Jump pack. Eiköhän ole tarpeeksi yksiselitteinen homma se :)

Pelikone varmaan tarkoitti chosen term aspiringejä, jotka voivat kyllä ostaa giftejä.. Tosin eivät flightia ja yms :)
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Deetwo kirjoitti:Pelikone varmaan tarkoitti chosen term aspiringejä, jotka voivat kyllä ostaa giftejä.. Tosin eivät flightia ja yms :)
?
Mikäs niitä estää flightia ottamasta jos tekee kaikista aspoja ja ostaa armorysta?
Ainoa missä jotain estoja huomasin on Stature, joka on Lord Only.
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Puistokemisti kirjoitti:
Deetwo kirjoitti:Pelikone varmaan tarkoitti chosen term aspiringejä, jotka voivat kyllä ostaa giftejä.. Tosin eivät flightia ja yms :)
?
Mikäs niitä estää flightia ottamasta jos tekee kaikista aspoja ja ostaa armorysta?
Ainoa missä jotain estoja huomasin on Stature, joka on Lord Only.
Codex Chaos kirjoitti: Models in Terminatour armour may only use items marked with a *

Daemonic flight . . . . . . . . . . . 20/10pts
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Puistokemisti

Viesti Kirjoittaja Puistokemisti »

Ups, jotenkin ei tuo 'term' osunut silmään ja luin vain 'chosen aspiringejä'.
Näin siis meillä.
Koreassa, paikallisessa nappiksessa ei skandeja D:
Pelikone

Viesti Kirjoittaja Pelikone »

Kiitoksia Deetwo tyhjentävästä vastauksesta ;)
Juu tosiaan tarkoitin aspiringejä, mutta unohdin mainita siitä...
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

Elikkäs konvertoimaan vaan termikseen jump pack (figulla olisi oikeasti tuo artificer ja iron halo)
EeRikki

Viesti Kirjoittaja EeRikki »

niin siis, fluffillisesti artificer kun on master crafted power armor niin miksi sille tunkisi modellissa terminaattori-armorin? eihän se silloin olisi mielestäni WYSIWYG...
I am, I am
Maedhros

Viesti Kirjoittaja Maedhros »

EeRikki kirjoitti:niin siis, fluffillisesti artificer kun on master crafted power armor niin miksi sille tunkisi modellissa terminaattori-armorin? eihän se silloin olisi mielestäni WYSIWYG...
Olen samaa mieltä. Helpoin tapa saada Artificer Armouri on lainata joltain toiselta (esim. Special Characterilta) kehoa. Tai vaihtoehtoisesti jopa Asmodaista saa konvertoitua näyttävän figun, jonka Artificer armouri on mekon alla. Tällöin välttyy myös turhien hienouksien värkkäämiseltä.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Äh, kun joku kerran alkoi valittaa, että Beatricen panssari ei näytä artificer armourilta (miltä en muka kuuluisi näyttää?), päätin tehdä stuffista kokonaan uuden. Vielä vähän vaiheessa, mutta ei ainakaan näytä perinteiseltä Mk7:lta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
MangaReaper

Viesti Kirjoittaja MangaReaper »

Omasta mielestäni artificerista nyt voi käyttää melkein mitä vaan, ottaa vaikka FB:sta levyhaarniskan ja sanoo ennen peliä mitä tämä tekee. Ongelma on siinä, ettei (ainakaan minun tietääkseni) artificerista ole mitenkään virallista lookia, joten periaatteessa voi olla melkein minkä näköinen tahansa (etenkin käsintehdyt tavarat voivat olla hyvinkin customeita). En siis whinettäisi jos joku artificeria termis panssarilla esittäisi, tosin saattaisin alkuun kummastella mitä ihmettä termis hyppyrepulla tekee ;)
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:

VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

Maalaat power armourin vain hieman "Kauniimmaksi" esim. jos Armeijan pääväri on vihreä niin maalaat artificer armourin Vihreä + Mithril silver.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”