Jump packit termis armouriin.
-
Nazalspray
Jump packit termis armouriin.
Elikkä! Saako terminaattori armorilla varustettu ukko jump packeja?
En muuten kysyisi, mutta se vaan tuntuu niin oudolta ajatella terminaattorilla kyseistä hyppyreppua.
En muuten kysyisi, mutta se vaan tuntuu niin oudolta ajatella terminaattorilla kyseistä hyppyreppua.
[OT] Soh soh, tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Kai sitä kysyä saa ilman että ruvetaan nimittelemään. Ostaisitko sinä 17.50 maksavancodexin sen takia että haluat tietää saako termikset jump packejä? En minä ainaskaan.[/OT]Snagge kirjoitti:Ei saa. Osta kodeksi, olet iha jääs.
Siis tosiaan termikset ei niitä saa
(ei en osta sitä codexia yhden kysymyksen takia
Praise the Emperor for his sacrifice,
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
as he endures so shall we.
We who are Hunters of Daemons,
shall strive in his name eternally.
Codexin mukaan Terminator armourin kanssa oleville modeleille ei voi ottaa Daemonic Flightia. Eikä sitä muutenkaan ole vaihtoehtona Choseneitten kohdalla. Possessedin kohdalla se on, ei choseneitten.Pelikone kirjoitti:[OT] Soh soh, tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassakaan. Kai sitä kysyä saa ilman että ruvetaan nimittelemään. Ostaisitko sinä 17.50 maksavancodexin sen takia että haluat tietää saako termikset jump packejä? En minä ainaskaan.[/OT]Snagge kirjoitti:Ei saa. Osta kodeksi, olet iha jääs.
Siis tosiaan termikset ei niitä saaJatkaisin tätä kysymällä vaihtoehtoisesti että voiko Chaoksen chosen termiksille antaa daemonic flightin?
(ei en osta sitä codexia yhden kysymyksen takia)
Ja jos yleensä jotain sääntötietoa jostain hakee, eikä ole codexia, mutta liike lähellä, sinne voi pistäytyä tsekkaamassa asian.
Terminator armouroitu modeli ei voi saada MITÄÄN movement mode wargearia tai muuta sellaista. Eli siis speed/mopo/flight/jump pack ymsyms kaikki kiellettyjä.
Flight = Jump pack. Eiköhän ole tarpeeksi yksiselitteinen homma se
Pelikone varmaan tarkoitti chosen term aspiringejä, jotka voivat kyllä ostaa giftejä.. Tosin eivät flightia ja yms
Flight = Jump pack. Eiköhän ole tarpeeksi yksiselitteinen homma se
Pelikone varmaan tarkoitti chosen term aspiringejä, jotka voivat kyllä ostaa giftejä.. Tosin eivät flightia ja yms
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Puistokemisti
Puistokemisti kirjoitti:?Deetwo kirjoitti:Pelikone varmaan tarkoitti chosen term aspiringejä, jotka voivat kyllä ostaa giftejä.. Tosin eivät flightia ja yms
Mikäs niitä estää flightia ottamasta jos tekee kaikista aspoja ja ostaa armorysta?
Ainoa missä jotain estoja huomasin on Stature, joka on Lord Only.
Codex Chaos kirjoitti: Models in Terminatour armour may only use items marked with a *
Daemonic flight . . . . . . . . . . . 20/10pts
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
-
Puistokemisti
Olen samaa mieltä. Helpoin tapa saada Artificer Armouri on lainata joltain toiselta (esim. Special Characterilta) kehoa. Tai vaihtoehtoisesti jopa Asmodaista saa konvertoitua näyttävän figun, jonka Artificer armouri on mekon alla. Tällöin välttyy myös turhien hienouksien värkkäämiseltä.EeRikki kirjoitti:niin siis, fluffillisesti artificer kun on master crafted power armor niin miksi sille tunkisi modellissa terminaattori-armorin? eihän se silloin olisi mielestäni WYSIWYG...
- The Captain
- Valvoja
Äh, kun joku kerran alkoi valittaa, että Beatricen panssari ei näytä artificer armourilta (miltä en muka kuuluisi näyttää?), päätin tehdä stuffista kokonaan uuden. Vielä vähän vaiheessa, mutta ei ainakaan näytä perinteiseltä Mk7:lta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
MangaReaper
Omasta mielestäni artificerista nyt voi käyttää melkein mitä vaan, ottaa vaikka FB:sta levyhaarniskan ja sanoo ennen peliä mitä tämä tekee. Ongelma on siinä, ettei (ainakaan minun tietääkseni) artificerista ole mitenkään virallista lookia, joten periaatteessa voi olla melkein minkä näköinen tahansa (etenkin käsintehdyt tavarat voivat olla hyvinkin customeita). En siis whinettäisi jos joku artificeria termis panssarilla esittäisi, tosin saattaisin alkuun kummastella mitä ihmettä termis hyppyrepulla tekee 
Lisää salaisuuksi avatarien takaa:
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro
VD: Animefani, kuvassa Vash Trigunista
Kuolo: Miyazakin ystävä, pienet pallopäät Mononoke himesta
FallenOne: Ei katso animea, silti avatarissa Totoro