Taas tyhmä kysymys minulta
Taas tyhmä kysymys minulta
Eli olen lukenut örkki kirjaa, ja siinä puhutaan loitsuista. Eikö nämä casting value luvut ilmoittaneet kuinka paljon sinun pitää heittää nopalla/nopilla onnistuaksesi. Ja pitääkö tämä paikkansa että jos esim shamaanin leveli on 2, niin hän saa heittää kahdella nopalla. Ja olkaa kilttejä älkääkä pyytäkö minua ostamaan sääntökirjaa, sillä olen jo tilannut sen ja luen par aikaa örkkien armeija kirjaa. En ole vielä ehtinyt näes sääntökirjaa ostaa koska olen juuri vähän aikaa sitten aloittanut keräilyn.
Kylläääh
-
The Scientist
Tämäkin olisi selvinnyt kun olisi jaksanut selata kysymyspalstaa.
- DJ_Silverpig
Se, että sääntökirja on vielä postissa/kaverilla lainassa/koiran syömä ei siltikään oikeuta pyytämään sääntöjä julkisesti. Mikäli tällaiset perusjutut kiinnostavat tai askarruttavat, voi niitä kysyä yksityisviestillä Kysymyspalstan moderaattoreilta, joista useimmat vastaavat mielummin YV:llä kuin saarnaavaat tänne kuin allekirjoittanut juuri..
FB: säännöt foorumin ei ole tarkoitus vastata sääntökirjattomille. FB:Säännöt foorumin tarkoitus on etsiä vastauksia sääntöjä koskeviin kysymyksiin tai pelatessa löytyneisiin pulmatilanteisiin. Sääntöjen pyytäminen ei siis ole sääntökysymys! Jonkun yksikön/hahmon sääntöjen sijainnin tiedustelu taas kuuluu lähinnä Armeijat ja Yksiköt -osioon. Kysymyspalstan tarkoitus on olla apuna sääntöjä opetellessa selventämällä perussääntöjä niille, joille perussääntöjen ymmärtäminen tuottaa hankaluuksia.
Sääntökirjan hankkiminen ei ole pakollista (itsekään en omista), mutta siihen tutustuminen on pelaamisen kannalta välttämätöntä.
FB: säännöt foorumin ei ole tarkoitus vastata sääntökirjattomille. FB:Säännöt foorumin tarkoitus on etsiä vastauksia sääntöjä koskeviin kysymyksiin tai pelatessa löytyneisiin pulmatilanteisiin. Sääntöjen pyytäminen ei siis ole sääntökysymys! Jonkun yksikön/hahmon sääntöjen sijainnin tiedustelu taas kuuluu lähinnä Armeijat ja Yksiköt -osioon. Kysymyspalstan tarkoitus on olla apuna sääntöjä opetellessa selventämällä perussääntöjä niille, joille perussääntöjen ymmärtäminen tuottaa hankaluuksia.
Sääntökirjan hankkiminen ei ole pakollista (itsekään en omista), mutta siihen tutustuminen on pelaamisen kannalta välttämätöntä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Minä pärjään ihan hyvin samalla numerolla, samalla luokka asteikolla. Kyllä sillä pitäisi pärjätä kunhan maalaisjärkeä löytyy (ja sanakirja). Sanon vaan vinkkinä, että lue Animosity, se on tärkeä alue Orcien peliä. Myös Shamanien Miscat table on täysin erilainen kuin muiden velhojen.Jusa kirjoitti: Olen 8 luokalla ja Englanti on vain 8 =)
-
The Swordmaster
Ja jos Fanaatikkoja aijot käyttää (mikä varmaan on erittäin todennäköistä) niin niitten säännöt kannattaa lueskella huolella. Minun kaverilla, joka on kerännyt örkkejä vuoden, on vieläkin ongelmia niitten sääntöjen kanssa . Mutta se onkin vähän erikoinen tyyppi 
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Minä sain alussa niistä jotakin selvää, mutta olen saanut ERITTÄIN hyvät neuvot eräältä moderaattorilta ja myös yhdeltä normaalilta käyttäjältä. Fanaticien säännöt ovat luulakseni pelin yksi hankalemmista/monimutkasimmista, mutta kaiken oppii. Luulakseni käytän niitä nykysin oikein.The Swordmaster kirjoitti:Ja jos Fanaatikkoja aijot käyttää (mikä varmaan on erittäin todennäköistä) niin niitten säännöt kannattaa lueskella huolella. Minun kaverilla, joka on kerännyt örkkejä vuoden, on vieläkin ongelmia niitten sääntöjen kanssa . Mutta se onkin vähän erikoinen tyyppi
- Teonanacatl
Osumat tulee kuten mihin tahansa yksikköön. Fanaatikon poistumiskohta lienee samassa linjassa osumiskohdan kanssa.Azip kirjoitti:Itselläni ei ole ollut fanaatikkojen kanssa kuin yksi ongelma. Miten fanaatikko iskee skirmishereihin?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Teonanacatl
-
Karl Franz (ps.tuplasana)
Noppa jossa on numerot 1, 2 ja 3.Karl Franz (ps.tuplasana) kirjoitti:mikä muuten on d3 noppa
Yleensähän tätä simuloidaan d6 nopalla, jossa 1-2 on 1, 3-4 on 2 ja 5-6 on 3.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"