Maastonteko artikkeleita
-
hyytelöperuna
Maastonteko artikkeleita
Elikkäs, kuuliaisena Sotavasaran kansalaisena olen päättänyt kantaa korteni kekoon ja kirjoittaa pari maastontekoon liittyvää artikkelia. Näitä kun sattuu olemaan Sotussa mahtavat yksi!
Artikkelit käsittelisivät erilaisten maastokappaleiden valmistusta alkaen tarvike materiaaleista itse työn valmistamiseen. Tietenkin mukana olisi eri työvaiheista kuvia.
Nyt SINÄ saat kertoa millaisista asioista haluaisit artikkeleja. Kaikki ideat otetaan vastaan ilomielin, kaikki melkein mahdottomatkin. Ideana olisi vain että materiaaliset kulut olisivat mahdollisimman pienet ja materiaalit helposti saatavia.
Eli kerro mistä haluaisit maastonteko artikkeleita. Kaikki menee, fantasia ja sci-fi. Kunhan vain kuvailet tarpeeksi millaista maastoa haluaisit nähdä.
Artikkelit käsittelisivät erilaisten maastokappaleiden valmistusta alkaen tarvike materiaaleista itse työn valmistamiseen. Tietenkin mukana olisi eri työvaiheista kuvia.
Nyt SINÄ saat kertoa millaisista asioista haluaisit artikkeleja. Kaikki ideat otetaan vastaan ilomielin, kaikki melkein mahdottomatkin. Ideana olisi vain että materiaaliset kulut olisivat mahdollisimman pienet ja materiaalit helposti saatavia.
Eli kerro mistä haluaisit maastonteko artikkeleita. Kaikki menee, fantasia ja sci-fi. Kunhan vain kuvailet tarpeeksi millaista maastoa haluaisit nähdä.
Kaupunkimaasto olisi prioriteetti numero #1 minulle. Varsinkin sellaiset joissa on otettu huomioon epic skaala mikäli mahdollista 
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Oberon
-
hyytelöperuna
Elikkäs cityfightia kansa kaipaa. Täytyy sanoa että 40k ei ole erityisalaani(=en ole koskaan tehnyt maastoa siihen enkä pelaa), mutta onhan sitä pakko koittaa. Kun joskun olen miettinyt niin tuntuu että 40k:ta olisi helpompi rakennella.
Ja kukkulan sekä metsän askartelua tulee nyt ekana. Ihan vain lämmitelyksi.
Vielä tosta 40k cityfightista, haluisitteko että teen sellaisen pienen pelipöydän palasen vai irrallisia taloja sun muuta? Itselleni olisi helpompi tehdä tollaisen pienen pelipöydän palasen kun löytyy vaikka kuinka monta sellasta metri*metri kokosta ja melko ohkasta styroksilevyä.
EDIT: Ja kuvailkaa enemmän hyvä kansa, kuvailkaa. Minua ei hyödytä jos sanotaan "Tee jotain maastoo, ihan sama." No tollaisia viestejä ei ole ollut, mutta kuvailkaa!
Vielä tosta 40k cityfightista, haluisitteko että teen sellaisen pienen pelipöydän palasen vai irrallisia taloja sun muuta? Itselleni olisi helpompi tehdä tollaisen pienen pelipöydän palasen kun löytyy vaikka kuinka monta sellasta metri*metri kokosta ja melko ohkasta styroksilevyä.
EDIT: Ja kuvailkaa enemmän hyvä kansa, kuvailkaa. Minua ei hyödytä jos sanotaan "Tee jotain maastoo, ihan sama." No tollaisia viestejä ei ole ollut, mutta kuvailkaa!
Kannattaa tuossa kukkulanteko-artikkelissa (jos teet!) ainakin tämä linkki mukan: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=20546hyytelöperuna kirjoitti:Elikkäs cityfightia kansa kaipaa. Täytyy sanoa että 40k ei ole erityisalaani(=en ole koskaan tehnyt maastoa siihen enkä pelaa), mutta onhan sitä pakko koittaa. Kun joskun olen miettinyt niin tuntuu että 40k:ta olisi helpompi rakennella.
En ole itse hyvä tekemään artikkeleja (en ole kyllä kokeillut...
niih.
Itseäni kiinnostaisi High Elffeille jokin iso linnoitus, tai muurinpätkä. Silmissäni näen kahden jättimäisen puun tai kallioiden väliin muuratun muurin, jossa olisi kaikenlaisia haltia riimukoristuksia, sekä iso portti keskellä. Saattaa mennä tosin liian monimutkaiseksi toteuttaa ja liian pienelle kohderyhmälle, mutta jos tuollaiseen tai johonkin muuhun haltia maastoon saisi step-by-step ohjeen niin olisin erittäin haltioissani 
Sellaisia en ole itse kenelläkään nähnyt, mutta pienehköllä googlettamisella löytyi GWn sivuilta tällainen monoliitti-ohje: http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htmScott kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi High Elffeille jokin iso linnoitus, tai muurinpätkä. Silmissäni näen kahden jättimäisen puun tai kallioiden väliin muuratun muurin, jossa olisi kaikenlaisia haltia riimukoristuksia, sekä iso portti keskellä. Saattaa mennä tosin liian monimutkaiseksi toteuttaa ja liian pienelle kohderyhmälle, mutta jos tuollaiseen tai johonkin muuhun haltia maastoon saisi step-by-step ohjeen niin olisin erittäin haltioissani
Tuon kai olet nähnyt jo, mutta jos et ole, se on yksi vaihtoehto maastonpalaseksi...
niih.
Kiitos vinkistä, mutta arvasit oikein, onhan tuollainen tullut huomattua, ja lähes jo työn allakääpiökuningas kirjoitti:Sellaisia en ole itse kenelläkään nähnyt, mutta pienehköllä googlettamisella löytyi GWn sivuilta tällainen monoliitti-ohje: http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htmScott kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi High Elffeille jokin iso linnoitus, tai muurinpätkä. Silmissäni näen kahden jättimäisen puun tai kallioiden väliin muuratun muurin, jossa olisi kaikenlaisia haltia riimukoristuksia, sekä iso portti keskellä. Saattaa mennä tosin liian monimutkaiseksi toteuttaa ja liian pienelle kohderyhmälle, mutta jos tuollaiseen tai johonkin muuhun haltia maastoon saisi step-by-step ohjeen niin olisin erittäin haltioissani
Tuon kai olet nähnyt jo, mutta jos et ole, se on yksi vaihtoehto maastonpalaseksi...